Sanjana, Leidenprivé, Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ballering

Newbie
5
05/12/21
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Roker
Ja
Bespaar je zelf de moeite tijd en geld. Een sexdoll toont zelf meer initiatief dan deze tijdrekker. Wilt voor de seks roken in jou tijd. Is zo stoned dat ze half dood op bed ligt en de hele tijd vraagt wat gaan we doen... Letterlijk na 2 min neuken wilt ze een andere standje doen, maar kan niet meer bewegen omdat ze zo ver heen is. Vervolgens zeg je er wat van en daarna is ze gelijk pleite omdat het haar niet bevalt. Het privehuis rekent je letterlijk een half uur voor 2 minuten seks met een stonede junk. Dit is letterlijk de meest slechte ervaring ooit. Ik ga nooit meer naar dit privehuis toe.
 
Bespaar je zelf de moeite tijd en geld. Een sexdoll toont zelf meer initiatief dan deze tijdrekker. Wilt voor de seks roken in jou tijd. Is zo stoned dat ze half dood op bed ligt en de hele tijd vraagt wat gaan we doen... Letterlijk na 2 min neuken wilt ze een andere standje doen, maar kan niet meer bewegen omdat ze zo ver heen is. Vervolgens zeg je er wat van en daarna is ze gelijk pleite omdat het haar niet bevalt. Het privehuis rekent je letterlijk een half uur voor 2 minuten seks met een stonede junk. Dit is letterlijk de meest slechte ervaring ooit. Ik ga nooit meer naar dit privehuis toe.
riep iemand mij?

oke ff serieus: dezelfde ervaring heb ik dus met Hindoestanen. Liggen er dood en zoals jij zegt letterlijk stoned bij.

En ze lopen met attitude dat je hun niks kunt maken, want welk wandelaar gaat bij de politie aangifte doen, ook het privehuis is een pot nat.

Thnx voor je review
 
Bespaar je zelf de moeite tijd en geld. Een sexdoll toont zelf meer initiatief dan deze tijdrekker. Wilt voor de seks roken in jou tijd. Is zo stoned dat ze half dood op bed ligt en de hele tijd vraagt wat gaan we doen... Letterlijk na 2 min neuken wilt ze een andere standje doen, maar kan niet meer bewegen omdat ze zo ver heen is. Vervolgens zeg je er wat van en daarna is ze gelijk pleite omdat het haar niet bevalt. Het privehuis rekent je letterlijk een half uur voor 2 minuten seks met een stonede junk. Dit is letterlijk de meest slechte ervaring ooit. Ik ga nooit meer naar dit privehuis toe.

Ik ben nieuw op deze forum maar ben sinds vorig jaar zomer begonnen met het wandelen zoals dat gezegd wordt. Kwam per toeval deze site tegen. Heb inmiddels al meerdere dames bezocht via Kinky en zal daar wel mijn ervaringen over delen. Kinky is wat dat betreft niet betrouwbaar met de recensies want die worden na een negatieve bericht door de moderators verwijderd nadat de dames daar over klagen denk ik. Dan staat er opeens deze sekswerker heeft de reviews uit staan.

Sanjana was de eerst dame die ik had bezocht vorig jaar zomer in juli. Mijn ervaring met haar komt reeds overeen met Ballering. Ze was stoned als een garnaal toen ik daar aankwam. Had haar geboekt voor 1 uur á 150 euro.

Tijdens de reservering gaf de receptioniste aan 2x klaarkomen. Extra handelingen is bijbetalingen.

Naar de kamer toe, uitkleden ze had aangeboden om samen in bad te gaan. Hoefde niet extra voor te betalen. Mocht haar wassen en zij mij. Daarna over op bed. Ze vroeg wat ik lekker vond, en gaf aan hou van 69 en lekker beffen. Ja, beffen mag niet. Is mij te intiem en persoonlijk en extra betalen. Gaf aan dat vind ik jammer en na wat praten mocht ik haar wel beffen.

Omdat het best lang geleden was dat ik sex had gehad, en super geil was kwam ik tijdens het beffen en trekken aan mij lul klaar.

Ik verschoonde mezelf en ze ging een joint draaien. Ze vroeg of dat mocht. Ik vond het prima. Alleen de 2e ronde dat kwam nooit. Ik zei ja maar telefonisch gaven ze aan 1 uur 2x klaarkomen en massage tussendoor. Zegt ze nee bij mij niet. Is maar 1x klaarkomen en je moet dan gaan.

Samenvattend: Ze was wel lief en aardig. Passief, erg stoned. Er was een klik, maar vond 150 euro voor 1x klaarkomen en zonder iets anders gedaan te hebben was jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan