Recensie Sara Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-sara-in-hasselt.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sara Hasselt
Ik herkende Sara van enkele jaren geleden.
Had er altijd een leuke date mee, ze gaf steeds een creatieve twist aan het pleziertje. Tijdens Corona had ik haar uit het oog verloren, ze werkte dan blijkbaar in het buitenland. Haar engels is niet heel goed, maar ga er dan ook niet om te praten 😇
Ze heeft een heel natuurlijk lijf, slank en fijne natuurlijke borsten zoals ik het graag heb, zijde zachte huid.
Het chatten voor een afspraak ging wat cool, ze herkende mijn nummer niet blijkbaar. Maar toen de kamerdeur open ging van Valentino scheen ze blij verrast. « I was thinking about you last week » en ze omarmde mij in haar dure lingerie met tegelijk lekker zoenen. Eerst douchen na mij stresserende werkdag, maar op de ruime badkamer die inpandig is, nam ze mijn vriendje al eens in de mond en zoog er wat aan. Stijf stond die al toen de waterstraal van de douche mij nog meer stimuleerde.
Ze dimde de lichten op de kamer en stond recht naast het bed toen ik uit de badkamer kwam. Tedere omhelzingen en lekker tongzoenen en voelen, dit voorspelde een heerlijk momentje te worden.
En dat werd het ook, ik draaide haar om en ontdeed haar langzaam van haar lingerie terwijl ze kronkelde en haar in haar beste posities voor me hield. Ze spande haar billen samen en maakte heerlijke duw bewegingen met haar bekken met mijn gezwollen penis ertussen. Daarna ging ze op bed zitten en begon ze mij te pijpen, doet ze echt goed.
Na een tijdje haar achterover geduwd zodat ze op haar rug op bed lag en haar zachtjes beginnen beffen. Ze was zo attent om een kussen aan te reiken om op de grond onder mijn knieën te leggen. Ze werd echt nat en voelde langs haar over het bed, op zoek naar een condoom. Ze pakte mijn hand en trok het condoom over twee vingers, waarna ze mijn hand tussen haar dijen drukte. Ik vingerde haar afwisselend zacht en diep. Ze kreunde en spande haar hele lichaam op. Terwijl befte ik haar en nam ze mijn hoofd met haar twee handen vast en drukte het hard tegen haar clitje. Soms onstuimig hard, maar meestal teder en gevoelig. Ze kwam klaar terwijl ze haar bekken boven de matras opspande en vroeg me te stoppen omdat ze klaar gekomen was, oprecht denk ik, nam ze dat tijd voor haarzelf om op adem te komen.
« Your turn! »
Ze deed een vingercondoompje aan en gaf mij een heerlijke prostaat massage terwijl ze tussen mijn benen voorover zat en hard bleef pijpen en mij naar zich toetrok. Ze bleef trekken en net voordat ik klaarkwam stak ze mijn stijve in haar mond en liet me spuiten zonder te morsen. Ze bleef nog wat nabewegen en zonder een drupje op mij ging ze naar de badkamer.
Wauw, was heerlijk! En hoe snel de tijd omgaat als het goed is, nog wat knuffelen, ff afspoelen en terug naar huis, de tijd was al een kwartier om...
Voor herhaling vatbaar, ze is maar een weekje in België dacht ze.
 
Ik heb haar prijzen gevraagd via whatsapp en hierbij nog wat gecommuniceerd. Ze komt inderdaad wel wat cool over.
Ik denk dat ik met haar proberen af te spreken als Miryam definitief weg is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan