Sarah Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is toch een advertentie die puur en alleen bedoeld is voor criminele activiteiten..En als je deze advertentie meld bij Sexjobs gebeurt er niks mee,blijft gewoon staan.. schandalig.
 
En zo ontstaat dus identiteits fraude. En als je pech hebt kom je er na een aantal maanden plots achter dat je een aantal telefoon abonnementen op je naam hebt om maar iets te noemen.
 
Heb je toevallig een link naar de advertentie?
Maar dit is hoe dan ook foute boel, zeker het overmaken van €0,01 en foto maken van je paspoort/id kaart beide kanten
 
Nee geen linkje denk ik moet ik dan nog zoeken maar dat soort advertenties zetten ze paar dagen neer en dan verdwijnen ze paar weken en komt weer paar dagen terug en zo gaan ze door en dan soms weer met andere naam weer opnieuw .
grt GW22
 
Heb je toevallig een link naar de advertentie?
Maar dit is hoe dan ook foute boel, zeker het overmaken van €0,01 en foto maken van je paspoort/id kaart beide kanten
Yep, les 1 van identiteitsfraude 🙄
Is er niet iemand handig met photoshop en kan die iets in elkaar flansen wat je door kan sturen?
 
Ja zie het nu ook net ze hebben het 06 nummer weg gehaald stond eerst gewoon in de advertentie want zonder 06 nummer reageer ik toch nergens op , bijna nooit
maar is 06-827...527
grt GW22
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan