Recensie Sarah/Roxanne, Antwerpen, Schippersstraat 12/14 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.110
6
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
No existan hermano
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Den Aitor en ramen... hij kan het nooit onthouden. Ook ditmaal. Ik denk dit grietje op SS 12 of 14 zat, eerste raam van links alleszins.

Ervaring dateert van twee zaterdagen geleden. Het grietje noemde Sarah maar haar echte naam was Roxanne zei ze, of andersom.

Sarah/Roxanne is een freel, nerdy, inked meisje met zwartje bril. Ze zat achter haar raam in een zwart nachtkleed. Ze had wel iets mysterieus en kinky dus ik dacht hell yeah why not. Eens op de kamer bleek dat onder dat kleed een petite meisje schuil ging met een stel tieten om U tegen te zeggen. Leek schot in de roos.

Maar, dan begon ze te vertellen dat de vorige klant haar iets te stevig had geneukt waardoor ze nog moest bekomen. Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest geloven want ze wist me ook te vertellen dat ze liever pijpte dan neukte. Ik dacht OK...

Eens op bed begon ze me lekker te pijpen met condoom. Weinig voorspel niets bijzonders. Alle chance dat dat kind goed voorzien was want dat zicht van die volle borsten was wel geld waard. Zonder te vragen trok die plots condoom van mijn snoeiharde paal af en pijpte mij verder zonder condoom en met veel spuug. Not bad dacht den deze... Ik voelde de bui al wel hangen maar ik dacht wie niet waagt niet wint dus ik vroeg naief als ik ben om te neuken (mc). Maar dat zag ze niet zitten om de redenen hierboven beschreven. Ze stelde wel voor om op haar borsten klaar te komen. Toen ze ook nog eens haar broekje uit deed duurde het niet lang of ik spoot die haar voorgevel helemaal onder.

Om dus een kort verhaal lang te maken, al bij al goede ervaring en zonder een scene te maken heeft ze dat goed en slim opgelost moet ik zeggen, de kleine sloerie.
 
Nee ik denk het niet.
Grietje met Schots rokje en twee staartjes staat volgens mij een raam of twee verder, als ik tenminste denk wie jij bedoelt. Die is volgens mij ook al ietsje ouder.

Deze waar ik het over heb heeft zwart haar, zwarte bril en was gehuld in een zwarte outfit. Ik kan mis zijn maar ik denk dat wij het over twee verschillende grietjes hebben.
 
Nee ik denk het niet.
Grietje met Schots rokje en twee staartjes staat volgens mij een raam of twee verder, als ik tenminste denk wie jij bedoelt. Die is volgens mij ook al ietsje ouder.

Deze waar ik het over heb heeft zwart haar, zwarte bril en was gehuld in een zwarte outfit. Ik kan mis zijn maar ik denk dat wij het over twee verschillende grietjes hebben.

Jullie hebben het inderdaad over 2 verschillende dames maar ik kan zelf ook niet exact zeggen welke dame in welk raam staat.
 
Correctie op mijn bovenstaande recensie. SS 12 of 14 heeft 3 ramen en ons madam zit in het middelste raam.

Sorry boys. Bibi was precies nog niet goed wakker of nog flabbergasted door die haar stel tieten, wie zal het zeggen...
 
Op een zonnige zaterdagmiddag ons madam nog eens bezocht. Het was mijn tweede bezoekje.

Eerste maal niet geneukt omdat ze net voor mij blijkbaar een klant had ontvangen en het was allemaal nog wat gevoelig down there. Bibi'ke maakte er geen probleem van want Sarah aka Roxanne pijpte liever zonder frakske, en zogezegd, zo gedaan. Was best lekker ook omdat ze voorstelde om op haar mooie borsten klaar te komen. Slipje ging zonder probleem uit zodat het zicht op dat kutje me hemels deed ejaculeren. Geen tijdsdruk, joviale babbel en dus Aitor best tevreden voor zijn één briefje van 50 euro.

Gisteren dus opnieuw 50 euro betaald in de hoop lekker te neuken. Maar dat liep niet zo vlot. Ofwel is mijne Johnson zo gigantisch, ofwel is die haar spleetje gewoon heel minuscuul. Mijn spel heeft een stevig formaat maar het is nu niet zo dat je daar een zeehond mee kunt dood knuppelen, dus conclusie is dat ons madam echt wel heel petite is. Te petite naar mijn mening... Met wat gel lukte het maar je hebt dan totaal geen gevoel meer, en hij paste er precies ook niet helemaal in. In het begin hield ze nog me wat tegen met haar handje maar daarna liet ze los en begint ze haarzelf zelfs te bevredigen terwijl meneer hier haar neukte. Verschillende standjes en zo, allemaal geen probleem maar de fit zat niet juist en ik voelde mij geremd. Aitor is no rapist boys. Dan bood ze me aan om mij aftrekken op haar borsten. Half confused klaar gekomen maar geen top orgasme.

Kamer oogt ook wat rommelig en het kussen was een rol toiletpapier... Hoewel S/R heel sympathiek is en vlot babbelt, in bijna perfect Engels klopt daar toch iets niet, zeker toen ze over Amsterdam begon... Niet dat ze minderjarig is maar misschien is ze toch iets te jong/freel voor dit werk.

Conclusie: hou je van petite meisjes en is PZC jouw ding dan ze is een aanrader. Maar voor het stevige neukwerk zou ik naar andere meisjes uitwijken. Buiten de rommelige kamer en haar jonge leeftijd kan ik er eigenlijk niets slecht over zeggen. Het is zeker geen oplichting maar ik betwijfel of S/R een blijvertje is...
 
Laatst bewerkt:
Nee niet opgelet @asplitsecond boy maar met een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid is het SS 14/2. Je kan haar niet missen. Ze is eenvoudig te herkennen aan haar grote zwarte bril en kleine meisjes lichaam bekladderd met tattoos, en zelfs één op haar linkerborst. Op haar buik staat "honey" getatoeëerd.

Ze heeft lang zwart haar (extensions). Op het uur van de feiten droeg ze een zwart latex mini-rokje en wit topje. Ze bezit mooie volle borsten.
 
Ben ook bij dit meisje geweest vanmiddag . Ook tegen mij zei ze dat ik te groot geschapen ben?????vriendelijk meisje maar helaas nog niet al teveel ervaring.ze vertelde dat ze in Roemenië ijskreem verkocht als job . Ze is hier 3 maanden zegt ze . Geen herhaling voor mij
 
Als dit de dame van ss 14/1 in de dag is, dan is het wel een schoontje. Maat als ik de eerdere berichten lees denk ik eerder dat ze op 14/3 staat.
 
De dame van dit topic zit op SS 14/2 dus middelste raam. Hoewel niet lelijk zou ik haar nu niet als mooi omschrijven. Eerder nerdy, geeky en kinky. Type meisje dat honey op haar buik laat tatoeëren hoe noem je dat?

Sinds haar terugkeer heb ik haar wel op 14/1 zien staan met een ander meisje. Telkens Aitorreke voorbij wandelde begonnen die zot te doen... heel vervelend! ;)
 
Een schooljuffrouw in het leder, dacht op 14/3 zat met haar schooljuffrouwbrilletje en zwarte haren te wachten op haar prooi, lol, na mijn mislukte dates in Grembergen naar Antwerpen gereden, paar rondjes en dan zag ik deze Roemeense van 19 jaar zitten, mocht wel een en ander dus ok voor 50 , eh wa vingeren en likken, mooie grote echte borsten tov haar zeer slank lichaam... Vingeren mocht met 1 vinger omdat ze echt nauw was, en ze was nauw...Na het likken van haar poesje en blazen van de Jos, overgegaan in 2 standjes, jammer van de veel te grote kwak blubber, maar op het einde was al een deel uit haar poesje gekomen, begon ik het nauwe poesje toch opnieuw te gevoelen en toch heerlijk spannend klaargekomen, jammer van de hygiëne , t is een houten bak waar men in moet vogelen en de was en plas was zeker genen vetten, lakens pfff en dan het wasje , moest uwe lul afkuisen aan een handdoek die er verfrommeld bijlag en reeds gebruikt was en moest het cd zelf afdoen en in een vuilbak zonder zak deponeren.. ik kuis dat later wel op zei ze... denk niet voor herhaling vatbaar of ik breng zelf een handdoek mee...
 
Er is al een draadje over. Kan toegevoegd worden aan Sarah/Roxanne SS 14 meneer de Moderator.

Het verhaal van sloeber @josken3 is herkenbaar. Nauw kutje, grote borsten en een zwijnenstal...dat typeert ons Sarah. Ze is wel vriendelijk en sympathiek. Voor 50 EUR pijpt ze je ZC en mag je op voor haar voorgevel klaarkomen. Niiice!👍
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik herkende Roxanne van in de periode waarin er nog geen nachtshift was. Ze was toen net in BE en had mij lekker gepijpt. Kon heerlijk deepthroaten.

Deze keer was het een pak minder. Aan het raam allemaal koek en ei, gelukkig weerzien maar in de kamer veel zagen. Eerst zagen dat het condoom vreselijk smaakt. Kan wel zijn maar goed, ik doe geen PZC bij de straatmadelieven en heb er eerlijk gezegd nog nooit eentje gehad die zaagde dat ze WEL een condoom moest gebruiken. Bij vorig bezoek was dit overigens helemaal geen probleem. Ter zijde maar gek genoeg is dit al de vierde dame die mij spontaan zonder condoom zou pijpen, zonder extra en zonder dat ik er om vroeg. Dus voor alle wandelaars die liever zonder worden gezogen: ik zou daar zelfs niet om vragen aan het raam want dan is het gegarandeerd extra betalen. Spontaan zien wat er binnen gebeurd, je kan eens ze begint nog verder "onderhandelen"... Het is voor iedereen crisis, niet waar ;)

Daarna zagen en nep-kokhalzen omdat ze zogezegd net had gegeten.

Was het echt beu, heb ze uiteindelijk mijn ballen laten afzuigen (dat deed ze dan wel goed) en mezelf klaar getrokken. Achteraf mag je inderdaad jezelf opkuisen. De kamer was bij mij wel vrij proper.

Zeker niet meer voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan