Recensie Sasha, Tiel (voorheen Arnhem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hazelnoot

Stamgast
Forumpionier
312
04/07/21
273
3
Gisteren liet ik me verleiden om naar deze Roemeense dame toe te gaan in Arnhem- Noord. Een paar vaste dames in privéhuizen waren een tijdje afwezig. Had ik het maar niet gedaan. Mevrouw geeft in haar advertentie allerlei opties aan die inclusief zijn. Ik had een uur geboekt en na 10 minuten begon ze me opeens wild af te trekken en wilde niet stoppen toen ik daarom vroeg. Ik wilde pas aan het eind klaarkomen. Ze wilde dat ik eerst ging bijbetalen omdat bepaalde zaken niet inclusief waren, en haar stemming sloeg compleet om. Met haar advertentie had ze niks te maken. Uiteindelijk heb ik het nog kunnen rekken tot 40 minuten en stond toen weer buiten. Deze dame chanteert je gewoon feitelijk. De lokatie was overigens prima en de douche was warm. De dame zelf was een stukje ouder dan op haar foto's en een stuk dikker. Advies: wegblijven.
 
Dank voor je recensie. Ik had haar ook in het vizier. De ad is best wel aantrekkelijk. Maar ook staat er:
"If you enjoyed our meeting, you are welcome to write a few words about it in a review. I will be happy and curious to know your opinion about me and our time together!"
Ik heb er geen moeite mee dat je ons voor haar waarschuwt. Top!
 
Ik heb vanmorgen ook een recensie op Kinky geschreven, deze werd geplaatst maar toen ik vanmiddag keek was ie weer weggehaald. Op " mijn kinky" zag ik dat de recensie was " gerapporteerd " en daarom weggehaald. Mevrouw heeft dus contact gezocht met Kinky en gezegd dat ze die recensie weg wil hebben. Dames moeten betalen voor hun advertenties daar, dus blijkbaar laten ze bij Kinky hun oren hangen naar zo'n oplichtster. Kinky heeft dus niets meer met objectiviteit te maken, maar alleen met geld. Dat er meerdere mannen in de val zullen gaan lopen interesseert ze dus gewoon niks. Ik heb vanmiddag opnieuw een recensie geschreven, ik ben benieuwd of deze geplaatst gaat worden.

19.00 uur, Inmiddels bericht ontvangen van Kinky, de dame Sasha heeft geklaagd over de recensie en heeft ze gezegd dat ik pzc wilde, en dat kostte extra. Dit is sowieso iets dat ik nooit doe, het is een grote leugen van deze slang. Mijn tweede recensie wordt ook geweigerd, " het bevat inhoudelijk nauwelijks informatie" zeggen ze. Wat een onzin. Het draait bij dat Kinky alleen maar om geld, dat is me wel duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan