Recensie Saskia, Sint-Laureins 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

koenraad5

Newbie
22
30/08/21
9
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/saskia-taboeloos-altijd-nat-geil-en-onverzadigbaar-slet.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al 2 maal deze dame bezocht.
Spreekt af op maandag en dinsdag. Afspreken gebeurt vlot via WhatsApp. Bij aankomst neemt ze je mee naar boven op een propere kamer. Veel spiegels waar je je kan bezig zien tijdens ...
Is echt een heet geval en wil direct beginnen. Het pijpen is wel matig, niet volledig. Geniet wel van een goede befbeurt. Seks is in verschillende strandjes mogelijk, maar zij rijdt het liefst op jouw pik. Laatste keer 3 maal in haar gekomen. Echt een zalige tijd.
 

is volgens mij dezelfde
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Totale kosten (in euro)
150
Saskia vorige maand eens bezocht, ik hou er af en toe wel van om eens een oudere vrouw te bezoeken.

Aangekomen neemt ze je mee naar boven, de kamer is geweldig met allemaal spiegels. Na de betaling te hebben voldaan en te zijn uitgekleed gaf ze wat waardeloze zoenen, daarna ging ze door naar mijn jonge heer, die ze lekker likte en in haar mond nam, na kwartiertje pijpen haar gevingerd, waarna ze bovenop me kroop, na 10 minuten haar kutje gevuld, daarna nog iets wat op massage moest lijken. Na 40 min aangekleed en vertrokken (1 uur afgesproken)

Mij ziet ze niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan