Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Steamworks in Arnhem gaat men op de gemengde dagen wel achter dit soort nozems aan en worden er subiet uitgegooid.
Was laatst zo'n Afrikaan die meende ook alle dames lastig te moeten vallen. Hij dacht dat hij zo op iedere dame kon duiken zelfs zonder te vragen.
Die uitbater direct achter die gozer aan en heeft hem er uit gezet. Die komt er hier nooit meer in vertelde die uitbater later aan de bar.
Maar hoe is Steamworks dan? Ik heb bij Azzurra wel eens gehoord dat ze die juist minder vonden vergeleken met Azzurra.

Bij Azzurra heb ik wel het idee dat de uitbaters alleen met de bar en keuken bezig zijn en verder nooit omkijken naar wat er in de sauna gebeurt. Vriendelijke mensen verder, maar weigeren echt niemand.
 
Ik vindt Azzurra een betere gelegenheid van Steamworks als ik de voorzieningen vergelijk. Ik vind Steamworks niet zo sfeervol, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik vind het jammer dat er in Azzurra op maandagen en woensdagen het grootste deel (70 a 80%) van de single heren uit die irritante mannetjes bestaat (met een bepaalde afkomst).
Een mooie oplossing zou zijn om met een groep Azzurra af te huren en er een besloten evenement van te maken. Met 20 stelletjes, wat single dames en max 40 a 50 single heren heeft Azzurra waarschijnlijk meer inkomsten in vergelijking met een doorsnee maandag of woensdag middag.
 
Ik vindt Azzurra een betere gelegenheid van Steamworks als ik de voorzieningen vergelijk. Ik vind Steamworks niet zo sfeervol, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik vind het jammer dat er in Azzurra op maandagen en woensdagen het grootste deel (70 a 80%) van de single heren uit die irritante mannetjes bestaat (met een bepaalde afkomst).
Een mooie oplossing zou zijn om met een groep Azzurra af te huren en er een besloten evenement van te maken. Met 20 stelletjes, wat single dames en max 40 a 50 single heren heeft Azzurra waarschijnlijk meer inkomsten in vergelijking met een doorsnee maandag of woensdag middag.
Probeer het maar eens voor elkaar te krijgen...de helft laat het op het laatste moment afweten..
 
Maar hoe is Steamworks dan? Ik heb bij Azzurra wel eens gehoord dat ze die juist minder vonden vergeleken met Azzurra.
Steamworks vind ik een prima gelegenheid. De eigenaar heeft de laatste tijd veel verbeterd aan het interieur van het pand zodat het er weer tiptop uit ziet. Wat ik ook prettig vind is dat Steamworks veel ruimer is opgezet dan Azzurra en de inkom prijzen betaalbaarder zijn. Ook al zijn de prijzen hier na corona ook enorm de hoogte in gegaan. De keren dat ik in Steamworks was waren er veel meer stelletjes en alleen gaande dames aanwezig dan de keren dat ik in Azzurra was.
En de vriendelijke man achter de bar gaat echt achter gastjes aan die dames menen lastig te moeten vallen. Dat heb ik zelf gezien toen met die vervelende neger. Die werd heel snel naar buiten gebonjourd.
Ik vind het er altijd sfeervol, er is genoeg actie en heb er hele leuke belevenissen gehad tot nu toe.
 
Hey! Ik ben van plan om samen met een dame zaterdag naar Azzura te gaan, het is voor ons de eerste keer dus ik hoop op een goede ervaring, de ervaringen hier boven zijn echter gemengd. Zou voor een eerste introductie de donderdag beter zijn(ik zie nu dat er extra drukte word verwacht, dus misschien niet het beste moment 😂) of is het zaterdag gewoon prima? Gaan er andere stellen hier aankomende zaterdag ook?

Tijd weet ik nog niet, ik verwacht vroeg na opening
 
Hey! Ik ben van plan om samen met een dame zaterdag naar Azzura te gaan, het is voor ons de eerste keer dus ik hoop op een goede ervaring, de ervaringen hier boven zijn echter gemengd. Zou voor een eerste introductie de donderdag beter zijn(ik zie nu dat er extra drukte word verwacht, dus misschien niet het beste moment 😂) of is het zaterdag gewoon prima? Gaan er andere stellen hier aankomende zaterdag ook?

Tijd weet ik nog niet, ik verwacht vroeg na opening
Ligt eraan of ze al wat gewend is met bijv gangbang of bijdehante mannetjes
Anders beter op stellendag gaan
 
Hey! Ik ben van plan om samen met een dame zaterdag naar Azzura te gaan, het is voor ons de eerste keer dus ik hoop op een goede ervaring, de ervaringen hier boven zijn echter gemengd. Zou voor een eerste introductie de donderdag beter zijn(ik zie nu dat er extra drukte word verwacht, dus misschien niet het beste moment 😂) of is het zaterdag gewoon prima? Gaan er andere stellen hier aankomende zaterdag ook?

Tijd weet ik nog niet, ik verwacht vroeg na opening
stellendag is beter anders veel buitenlandse zombie rukkers kom er al 16 jaar laatste 2 jaar is alleen de stellendag nog relax als stel veel acite ook bi meeste wel bare
 
Ik was er vanmiddag weer eens na lange tijd. Het was erg rustig. 6-7 mannen en 5-6 stellen, waarvan maar 1 stel actief met mannen. De andere stellen kropen weg….
Tot rond ca 17.45 een een stel binnenkwam met een groot leeftijdsverschil (hij 50+zij -30)

Ze teasden wat op de warme plaat, gingen daarna naar de achterste sauna

Ik moest helaas rond 19.00 weg.

Heeft iemand ze nog bezig gezien?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor de 1ste keer in Azzurra geweest en het was top!
Ik was er van 13u tot 16:15u en er waren al die tijd minstens 6 actieve koppels. Op een bepaald moment waren er zelfs 3 koppels op hetzelfde moment bezig in de cinema.

Voor de rest geen ambetante personen gezien en een heel gezellige sfeer 👍🏼
 
Vandaag voor de 1ste keer in Azzurra geweest en het was top!
Ik was er van 13u tot 16:15u en er waren al die tijd minstens 6 actieve koppels. Op een bepaald moment waren er zelfs 3 koppels op hetzelfde moment bezit in de cinema.

Voor de rest geen ambetante personen gezien en een heel gezellige sfeer 👍🏼
op maandag was je er dus?
 
Ben man halfweg 60 en heb bi gevoelens. Gewoon naar een gay dag gaan of eerst eens proberen op gemengde dag?
Dat ligt ook voor een groot deel aan jezelf. Of je connectie maakt met iemand of dat je van een afstandje gaat toekijken. Van een afstandje zal er niet veel gebeuren. Heb wel altijd respect. Nee = nee.
 
Wij zijn een stel die aan dogging doet en zoeken goed uitziende mannen tussen de 25 en 45 jaar zijn we dan goed op gemengde dagen? Of zijn er specifieke dagen en of tijden wanneer we het beste kunnen gaan? Zijn er nog steeds veel mannen van Arabische afkomst?
Wij gingen in het verleden vaak naar clubs en moet eerlijk bekennen Turkse mannen hebben meer respect voor de vrouwen dan Arabische mannen. Ook in het buitenland met doggingdates waren er weleens Arabische mannen en bijv Fransen of Engelsen, maar merk dat mijn vrouw en ook andere vrouwen deze donkere haantjes soms hun gang laten gaan, alsof ze het gedrag juist waarderen. Ik zelf let goed op hoe mijn vrouw kijkt en grijp in waar nodig.
 
Ik ga woensdag nog eens naar ginder.
Heb er nu al zin in en als er een vrouw mocht zijn die me wil vergezellen, laat het me dan eventjes weten 😉
Wij zijn een stel die aan dogging doet en zoeken goed uitziende mannen tussen de 25 en 45 jaar zijn we dan goed op gemengde dagen? Of zijn er specifieke dagen en of tijden wanneer we het beste kunnen gaan? Zijn er nog steeds veel mannen van Arabische afkomst?
Wij gingen in het verleden vaak naar clubs en moet eerlijk bekennen Turkse mannen hebben meer respect voor de vrouwen dan Arabische mannen. Ook in het buitenland met doggingdates waren er weleens Arabische mannen en bijv Fransen of Engelsen, maar merk dat mijn vrouw en ook andere vrouwen deze donkere haantjes soms hun gang laten gaan, alsof ze het gedrag juist waarderen. Ik zelf let goed op hoe mijn vrouw kijkt en grijp in waar nodig.
De laatste keer waren er zo goed als geen buitenlandse mannen.
Dit was op een maandag, op de gemengde dag.
 
Wij zijn een stel die aan dogging doet en zoeken goed uitziende mannen tussen de 25 en 45 jaar zijn we dan goed op gemengde dagen? Of zijn er specifieke dagen en of tijden wanneer we het beste kunnen gaan? Zijn er nog steeds veel mannen van Arabische afkomst?
Wij gingen in het verleden vaak naar clubs en moet eerlijk bekennen Turkse mannen hebben meer respect voor de vrouwen dan Arabische mannen. Ook in het buitenland met doggingdates waren er weleens Arabische mannen en bijv Fransen of Engelsen, maar merk dat mijn vrouw en ook andere vrouwen deze donkere haantjes soms hun gang laten gaan, alsof ze het gedrag juist waarderen. Ik zelf let goed op hoe mijn vrouw kijkt en grijp in waar nodig.
Op de woensdagen is het wat relaxter dan op de zaterdagen. Dan kunnen er nogal eens wat jagende mannen zijn. Dat kunnen van alle nationaliteiten zijn niet alleen Arabisch.
De dame hier is als eerste altijd direct en duidelijk en daarna ben ik het wel als ze niet luisteren, vaak is de opmerking dat we het ook bij de bar kunnen bespreken voldoende😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan