Johnny Walk
Meubelstuk
Die wonen toch hier als ze werken

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk schaam mij er ook niet voor en loop er ook niet mee te koop.Oh ik schaam me er niet over hoor.
Het is nu wel niet dat ik er te koop mee loop.
Nee, die wonen in hun thuisland. Zij verblijven hier, veelal zelfs in flats of appartementen die in een grijze sfeer verhuurd worden. Het zijn uitzonderingen die hier gedomicilieerd zijn. De meesten hebben niet eens een geldige verblijfs-ID, net omdat ze geen officieel adres hebben. En heel veel dames verkassen ook om de zoveel tijd naar een andere locatie. De contacten met 'buren' en met de lokale gemeenschap blijven zeer schaars.Die wonen toch hier als ze werken![]()
Ik ken ook wel mannen die dit allemaal niet hadden en er ook niet geweldig uitzagen, die de ene na de andere scharrel hadden. Maar die gewoon heel handig waren met vrouwen. Op de juiste momenten de juiste dingen zeggen, complimentjes maken. Een praatje maken met overduidelijk geen sexuele bedoelingen, maar intussen.Dat "krijgen" is weggelegd voor een zeer kleine groep mannen; in hoofdzaak muzikanten, mannen met een flink banksaldo en zij die om een bepaalde reden in de publieke belangstelling staan.
De rest moet (meer) moeite doen om een vrouw voor zich te winnen.
Pff je snapt het punt heus wel, dat oostblokkers hier minder last hebben v hun omgeving als ze dicht bij hun werkadres wonen/verblijven/slapen etc, omdat ze hier geen familie, vrienden, kennissen of collegas hebben die ze herkennen... daar ging het omNee, die wonen in hun thuisland. Zij verblijven hier, veelal zelfs in flats of appartementen die in een grijze sfeer verhuurd worden. Het zijn uitzonderingen die hier gedomicilieerd zijn. De meesten hebben niet eens een geldige verblijfs-ID, net omdat ze geen officieel adres hebben. En heel veel dames verkassen ook om de zoveel tijd naar een andere locatie. De contacten met 'buren' en met de lokale gemeenschap blijven zeer schaars.
Dat was nu net mijn punt, ze wonen heel ver van waar ze werken, maar jij schreef: die wonen hier toch als ze werken. Dat lijkt alsof die zin betekent dat ze hier vast zouden wonen en dus interactie met hun omgeving (buren enz) zouden hebben.Pff je snapt het punt heus wel, dat oostblokkers hier minder last hebben v hun omgeving als ze dicht bij hun werkadres wonen/verblijven/slapen etc, omdat ze hier geen familie, vrienden, kennissen of collegas hebben die ze herkennen... daar ging het om
Ik heb ook nauwelijks interactie met mensen in de omgeving waar ik woon. Maar dan woon ik er dus niet volgens jouw definitie?Dat was nu net mijn punt, ze wonen heel ver van waar ze werken, maar jij schreef: die wonen hier toch als ze werken. Dat lijkt alsof die zin betekent dat ze hier vast zouden wonen en dus interactie met hun omgeving (buren enz) zouden hebben.
Zo ene ben ik er ook.Ik ken ook wel mannen die dit allemaal niet hadden en er ook niet geweldig uitzagen, die de ene na de andere scharrel hadden. Maar die gewoon heel handig waren met vrouwen. Op de juiste momenten de juiste dingen zeggen, complimentjes maken. Een praatje maken met overduidelijk geen sexuele bedoelingen, maar intussen.
Dat heb je, of dat heb je niet.Zo ene ben ik er ook.
Maar dan zijn ze toch hierNee, die wonen in hun thuisland. Zij verblijven hier, veelal zelfs in flats of appartementen die in een grijze sfeer verhuurd worden. Het zijn uitzonderingen die hier gedomicilieerd zijn. De meesten hebben niet eens een geldige verblijfs-ID, net omdat ze geen officieel adres hebben. En heel veel dames verkassen ook om de zoveel tijd naar een andere locatie. De contacten met 'buren' en met de lokale gemeenschap blijven zeer schaars.
Ja, dat klopt, ze zijn hier, en ze zijn vaak erg dicht bij vrienden of familie die ook hier zijn. Terwijl het verhaal ging, dat ze hier zijn omdat ze hier ver weg zijn van iedereen die hen zou kunnen kennen. Hun ware reden waarom ze hier werken (en hun geliefde famile, kindjes enz zo ver achterlaten, heeft meestal niet veel met anonimiteit te maken, maar wel vooral met de verdiensten die hier kunnen gerealiseerd worden in vergelijking met hun thuisland.Maar dan zijn ze toch hier