Schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan doel je op de dames die uit een ander werelddeel komen of uit het vm. Oostblok.
Mijn eerste ingeving was een dame van een club die redelijk snel voor een afspraak daar aanwezig kon zijn en nog een andere dame die liet blijken waar ze ongeveer woont.

Oh ik schaam me er niet over hoor.
Het is nu wel niet dat ik er te koop mee loop.
Ik schaam mij er ook niet voor en loop er ook niet mee te koop.
Maar als mensen beginnen te grappen van "ha, jij hebt hebt geen sex" durf ik wel de opmerking maken dat ik betaalde sex heb met de mooiste vrouwen, wanneer ik wil en ik verder nergens aan vast zit. :)
En daar mag de ander dan van denken wat ie wil...ik heb gesproken 😁

Die wonen toch hier als ze werken😉
Nee, die wonen in hun thuisland. Zij verblijven hier, veelal zelfs in flats of appartementen die in een grijze sfeer verhuurd worden. Het zijn uitzonderingen die hier gedomicilieerd zijn. De meesten hebben niet eens een geldige verblijfs-ID, net omdat ze geen officieel adres hebben. En heel veel dames verkassen ook om de zoveel tijd naar een andere locatie. De contacten met 'buren' en met de lokale gemeenschap blijven zeer schaars.

Dat "krijgen" is weggelegd voor een zeer kleine groep mannen; in hoofdzaak muzikanten, mannen met een flink banksaldo en zij die om een bepaalde reden in de publieke belangstelling staan.
De rest moet (meer) moeite doen om een vrouw voor zich te winnen.
Ik ken ook wel mannen die dit allemaal niet hadden en er ook niet geweldig uitzagen, die de ene na de andere scharrel hadden. Maar die gewoon heel handig waren met vrouwen. Op de juiste momenten de juiste dingen zeggen, complimentjes maken. Een praatje maken met overduidelijk geen sexuele bedoelingen, maar intussen.

Nee, die wonen in hun thuisland. Zij verblijven hier, veelal zelfs in flats of appartementen die in een grijze sfeer verhuurd worden. Het zijn uitzonderingen die hier gedomicilieerd zijn. De meesten hebben niet eens een geldige verblijfs-ID, net omdat ze geen officieel adres hebben. En heel veel dames verkassen ook om de zoveel tijd naar een andere locatie. De contacten met 'buren' en met de lokale gemeenschap blijven zeer schaars.
Pff je snapt het punt heus wel, dat oostblokkers hier minder last hebben v hun omgeving als ze dicht bij hun werkadres wonen/verblijven/slapen etc, omdat ze hier geen familie, vrienden, kennissen of collegas hebben die ze herkennen... daar ging het om

Pff je snapt het punt heus wel, dat oostblokkers hier minder last hebben v hun omgeving als ze dicht bij hun werkadres wonen/verblijven/slapen etc, omdat ze hier geen familie, vrienden, kennissen of collegas hebben die ze herkennen... daar ging het om
Dat was nu net mijn punt, ze wonen heel ver van waar ze werken, maar jij schreef: die wonen hier toch als ze werken. Dat lijkt alsof die zin betekent dat ze hier vast zouden wonen en dus interactie met hun omgeving (buren enz) zouden hebben.

Denk er bv ook aan, dat er heel vaak mensen uit een bepaalde streek naar hier afzakken, omdat ze elkaar al van in hun thuisland kennen. De kans om door een bekende herkend te worden is dus zelfs groter dan we aanvankelijk zouden vermoeden. Daarbij denk ik niet meteen aan bv twee schoolvriendinnen die hier samen komen dvp-spelen. Die zullen het wel van elkaar weten. Maar ik denk bv aan een of andere neef of oom of verre kennis die hier ook komt werken in de bouw bv.

Dat was nu net mijn punt, ze wonen heel ver van waar ze werken, maar jij schreef: die wonen hier toch als ze werken. Dat lijkt alsof die zin betekent dat ze hier vast zouden wonen en dus interactie met hun omgeving (buren enz) zouden hebben.
Ik heb ook nauwelijks interactie met mensen in de omgeving waar ik woon. Maar dan woon ik er dus niet volgens jouw definitie?

De juridische definitie van wonen heeft een aantal voorwaarden inderdaad, volgens mij doel je daar op.
Maar volgens mij niet zo relevant voor de discussie, je begrijpt heus wel wat er bedoelt wordt met 'wonen' in dit geval.

Maar dan zijn ze toch hier

Maar dan zijn ze toch hier
Ja, dat klopt, ze zijn hier, en ze zijn vaak erg dicht bij vrienden of familie die ook hier zijn. Terwijl het verhaal ging, dat ze hier zijn omdat ze hier ver weg zijn van iedereen die hen zou kunnen kennen. Hun ware reden waarom ze hier werken (en hun geliefde famile, kindjes enz zo ver achterlaten, heeft meestal niet veel met anonimiteit te maken, maar wel vooral met de verdiensten die hier kunnen gerealiseerd worden in vergelijking met hun thuisland.

Terug
Bovenaan Onderaan