Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik scheer mij ook maar heb nooit volledige geld krijgen mischien doe ik het verkeerd met een scheer mesje durf ik niet ik denk dan als ik wondje maak. het is wel heel kort maar die haartjes komen de volgden de dag terug
 
Laatst bewerkt:
ik scheer mij ook maar heb nooit volledige geld krijgen mischien doe ik het verkeerd met een scheer mesje durf ik niet ik denk dan als ik wondje maak. het is wel heel kort maar die haartjes komen de volgden de dag terug
Veet bij Action kopen voor vrouwen. Je balzak alles goed insmeren , in laten werken onder de douche goed met je handen alles uitwrijven en boven je penis met scheermes onder de douche , super glad .
Probeer het gewoon
 
Ik ook gewoon onder de douche, geen zeep wel nieuw mesje.
Om de 3 dagen ongeveer. En als ik weet dat ik die dag een dame ga bezoeken dan natuurlijk extra!
En nooit vergeten je nagels te knippen! ;)
Nagels knippen heel belangrijk. Inderdaad niet vergeten. Ik heb wel eens m'n vinger in mijn ex haar kont gedaan, en ze vond het niet lekker en zeer doen. (Gelukkig geen bruin onder mijn nagels 🤮)
 
Veet bij Action kopen voor vrouwen. Je balzak alles goed insmeren , in laten werken onder de douche goed met je handen alles uitwrijven en boven je penis met scheermes onder de douche , super glad .
Probeer het gewoon
Poh en wel op tijd houden wat op de verpakking staat. Liet het eens paar min langer zitten, brandwonden in mn liezen...
 
Sowieso is Veet een slecht idee, ooit eens onderstaande spul gebruikt om te testen.
Een paar dagen behoorlijk last gehad van lichte chemische brandwonden in mijn liezen. Mijn edele delen zelf ging prima, maar de gevoelige huid waar mijn benen aansluiten op mijn balzak vond het niet leuk.
Ik hou het voortaan bij scheren, wellicht dat waxen wat is, maar chemische zooi komt er bij mij niet meer bij.
 

Bijlagen

  • 20240406_102310.jpg
    20240406_102310.jpg
    119,1 KB · Weergaven: 16
Nu even niet, want ik moet binnenkort naar de jaarlijkse controle bij de Uroloog. Maar anders, wanneer ik op damesbezoek ga, maak ik het wel netjes glad onderaan.
Nu wat die Uroloog betreft, die heeft zeker weten al wel meer gezien dan dat, maar zo gaat het nu eenmaal bij mij.
Waarom niet als je naar de uroloog moet ? Snap ik niet ?
 
Nou ja, weet je wat het is: toen ik me van onderen nog schoor, was het bijna elke keer wondjes en bloeden. Met waxen heb ik nog nooit wondjes gehad, laat staan bloeden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan