Seks parkeerplaatsen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier toevallig nog mensen die soms wel eens gaan spelen aan de visvijver in Oostakker Drieselstraat (bij de Volvo Trucks fabriek)? :) ik ga er zelf regelmatig wel eens in het weekend maar alleen is maar alleen natuurlijk :) is nog een redelijk onontdekt plekje dus perfect om eens lekker ongestoord te kunnen spelen
Sinds het bij Luk Alloo is gepasseerd zal het toch niet bepaald meer "onontdekt" zijn...
 
Vroeger had je in Nederland Labbegat en Vaerland. Heel toepasselijk in de gemeente Waspik. Daar kwamen stellen, hoertjes, hoerenlopers... Nadat de politie het een paar keer schoon heeft geveegd, is Vaerland nu gesloten en teruggegeven aan de natuur. Labbegat is nog wel open, maar weet niet of daar nog wat gebeurt.
Parking Lage aard is nog weleens druk. Voornamelijk mannen hoor
 
Parking Lage aard is nog weleens druk. Voornamelijk mannen hoor
Die kende ik nog niet @Sylwia . Voor het Labbegat dicht ging ging ik daar regelmatig kijken, nou niet alleen kijken!! Soms ging ik ook langs Vaerland maar daar heb ik nooit actie gezien of gehad. Soms stond er een camper bij het Labbegat, die zag je toen op wel meer parkeerplaatsen. Helaas is dat voorbij. Ik vond dat altijd wel spannend, je wist nooit wie zou aantreffen. Ik miste dat zo erg en heb toen zelf maar een camper gekocht om het zelf maar in te vullen en rij dan naar een parkeerplaats om daar sex te hebben, dat geeft toch wel wat extra spanning. Veel mannen in auto's kijken dan als wij nog voorin zitten en al aan het voorspel beginnen, voordat we de zit hoek ombouwen tot een bed en daar op verder gaan, soms zonder de gordijne dicht te doen.
Misschien zie ik je nog eens op Vaerland, wie weet. Gr Hornyrandy soixante-neuf !!
Fijne avond @Sylwia
 
Iemand ervaring op parking tankstation heusdenzolder op e314 of is het e313 nu ? Als je van Overpelt komt richting hasselt .vandaag gestopt daar om te tanken en zag dat de bosjes daar op die parking nog niet afgesloten zijn met hekken zoals de meeste parkings al wel zijn .meschien wel is daar dan een dogging sessie doen met vrouwtje .
 
Iemand ervaring op parking tankstation heusdenzolder op e314 of is het e313 nu ? Als je van Overpelt komt richting hasselt .vandaag gestopt daar om te tanken en zag dat de bosjes daar op die parking nog niet afgesloten zijn met hekken zoals de meeste parkings al wel zijn .meschien wel is daar dan een dogging sessie doen met vrouwtje .
verklaar jou nader
welke parking en op de baan van overpelt naar hasselt ?
parking"holven" is misschien ook een optie
 
Het lijkt me wel een keertje geil om zo op een parking eens wat te beleven. Maar ik heb daar niet meteen goede herinneringen aan. Ik ben nog nooit naar een parking gegaan om daar iets te beleven.
Maar wanneer ik als man alleen op reis ga en na een paar uren rijden een parking opzoek voor een pauze word ik maar al te dikwijls lastig gevallen door ongelikte beren van homo's die me ongevraagd hun diensten komen opdringen. Dan staan ze met hun klokkenspel uit hun broek naast mijn auto heel opdringerig te doen, en sommigen worden dan kwaad wanneer ik niet op hun avances inga. En of dat nu 's morgens vroeg is bij het vertrek, of in de late namiddag bij het huiswaarts keren, maar al te dikwijls staan ze daar. En dat is dan voornamelijk in de Nederlands - Duitse grensstreek. Ooit zei een van die kerels me "Wat kom je dan je hier dan staan?" Dus was het volgens hem nog mijn schuld dat hij mij lastigviel. Tweemaal heb ik er de Polizei bijgehaald, en die lachen daar niet mee.

De parking aan Anderstad, die bij mij niet ver weg is, lijkt me wel iets om misschien eens te proberen, maar dan denk ik toch weer aan die steeds maar aangroeiende bende opdringerige en soms echt agressieve ongelikte beren van homo's die overal de pret almaar meer en meer komen bederven. En dan denk ik "Laat het maar. Dit hoeft echt niet meer voor mij". Naar de sexcinema's moet ik ook al niet meer gaan, want ook daar hetzelfde scenario.
 
Het lijkt me wel een keertje geil om zo op een parking eens wat te beleven. Maar ik heb daar niet meteen goede herinneringen aan. Ik ben nog nooit naar een parking gegaan om daar iets te beleven.
Maar wanneer ik als man alleen op reis ga en na een paar uren rijden een parking opzoek voor een pauze word ik maar al te dikwijls lastig gevallen door ongelikte beren van homo's die me ongevraagd hun diensten komen opdringen. Dan staan ze met hun klokkenspel uit hun broek naast mijn auto heel opdringerig te doen, en sommigen worden dan kwaad wanneer ik niet op hun avances inga. En of dat nu 's morgens vroeg is bij het vertrek, of in de late namiddag bij het huiswaarts keren, maar al te dikwijls staan ze daar. En dat is dan voornamelijk in de Nederlands - Duitse grensstreek. Ooit zei een van die kerels me "Wat kom je dan je hier dan staan?" Dus was het volgens hem nog mijn schuld dat hij mij lastigviel. Tweemaal heb ik er de Polizei bijgehaald, en die lachen daar niet mee.

De parking aan Anderstad, die bij mij niet ver weg is, lijkt me wel iets om misschien eens te proberen, maar dan denk ik toch weer aan die steeds maar aangroeiende bende opdringerige en soms echt agressieve ongelikte beren van homo's die overal de pret almaar meer en meer komen bederven. En dan denk ik "Laat het maar. Dit hoeft echt niet meer voor mij". Naar de sexcinema's moet ik ook al niet meer gaan, want ook daar hetzelfde scenario.
Dit is de reden waarom ik never nooit naar zulke plekken zal gaan. Ten eerste zijn 99% van wat je daar tegen gaat kommen mannen. En vaak ook homo's inderdaad. Maar het punt is dat ze vaak opdrinig kunnen zijn. Voor mensen die het moeilijk vinden om voor zichzelf op te komen zeg ik blijf daar heel ver uit de buurt. Maar al zal je daar een vrouw tegen komen is het wel een vrouw ? Misschien een je weet wel.... dan zit je daar met iemand die Misschien ook agressief kan worden. Dus pas daarmee op.

Sex cinema zou ik ook niet doen. Ook daar is 99% man. Ik ken iemand die daar zelfs most vluchten hij ging daar heen als hetro. Toen werd hij omringt door beren van homo's die aan ze arm zaten. Hij rukte zich los en ging er vandoor.

Sfeer word inderdaad flink verpest door zulke gasten. Maar ik heb zelf niks met zelfde plekken. Dus zou daar nooit komen.

Maar je zou maar pauze gaan houden op een parkeerplaats zonder dat je weet wat daar gebeurd en zit je lekker in je auto je broodje te eten en dan staat er opeens een kerel naast jou auto af te trekken en op je raam te kloppen. Klein moment moet ff overgeven

🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
 
Laatst bewerkt:
Maar je zou maar pauze gaan houden op een parkeerplaats zonder dat je weet wat daar gebeurd en zit je lekker in je auto je broodje te eten en dan staat er opeens een kerel naast jou auto af te trekken en op je raam te kloppen. Klein moment moet ff overgeven

🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Dit is het dus wat daar gebeurt hé.
Na twee uren rijden is het rond 08:30 / 09:00 tijd voor een pauze. Ik ga daar ergens tanken en koop me daar wat te eten. Dan rij ik een paar honderd meter verder waar ik een klein rustig parkingetje weet. Daar eet ik dan mijn pas gekocht broodje op, helaas wordt me daar maar al te dikwijls een kwakje sperma bij aangeboden. Tegen die man heb ik klacht ingediend bij de Polizei, en dankzij dat ik zijn nummerplaat heb kunnen lezen hebben ze hem iets verder kunnen tegenhouden.
Op een keer dacht ik "Daar moet ik niet meer parkeren." en vond in de buurt een ander rustig plekje. Helaas enkele reizen later hadden die vetzakken die plaats ook gevonden. Hoewel ik moet zeggen dat het op die plek tegenwoordig wel iets rustiger is. De buur en de Polizei houden er nu regelmatig toezicht. Die buur keek me in den beginne wel raar aan, hij dacht waarschijnlijk dat ik er ook zo een was. Intussen na vele jaren kennen we elkaar een beetje en slaan geregeld een babbeltje, soms komt de Polizei mee babbelen. Daar word ik nu nog zelden lastig gevallen. Maar in de Duits - Nederlandse grensstreek zijn er nog veel parkings. Volgens de Polizei is het er soms dweilen met de kraan open.
 
Kan het bovenstaande alleen maar bevestigen, helaas. Ben jarenlang alleen (want dat ben ik nu eenmaal) op pad geweest en ben vooral met het stoppen op sommige parkeerplaatsen zeer voorzichtig geworden. Reed langs de Autobahnen in Duitsland meestal door naar een andere P, waarvan ik had ontdekt, dat je daar niet lastig werd gevallen. Heb er in al die jaren (helaas) nooit vrouwen ontmoet, die meer wilden dan alleen parkeren.
 
Dit is het dus wat daar gebeurt hé.
Na twee uren rijden is het rond 08:30 / 09:00 tijd voor een pauze. Ik ga daar ergens tanken en koop me daar wat te eten. Dan rij ik een paar honderd meter verder waar ik een klein rustig parkingetje weet. Daar eet ik dan mijn pas gekocht broodje op, helaas wordt me daar maar al te dikwijls een kwakje sperma bij aangeboden. Tegen die man heb ik klacht ingediend bij de Polizei, en dankzij dat ik zijn nummerplaat heb kunnen lezen hebben ze hem iets verder kunnen tegenhouden.
Op een keer dacht ik "Daar moet ik niet meer parkeren." en vond in de buurt een ander rustig plekje. Helaas enkele reizen later hadden die vetzakken die plaats ook gevonden. Hoewel ik moet zeggen dat het op die plek tegenwoordig wel iets rustiger is. De buur en de Polizei houden er nu regelmatig toezicht. Die buur keek me in den beginne wel raar aan, hij dacht waarschijnlijk dat ik er ook zo een was. Intussen na vele jaren kennen we elkaar een beetje en slaan geregeld een babbeltje, soms komt de Polizei mee babbelen. Daar word ik nu nog zelden lastig gevallen. Maar in de Duits - Nederlandse grensstreek zijn er nog veel parkings. Volgens de Polizei is het er soms dweilen met de kraan open.
Dat is echt vervelend en daar is geen pret meer aan. Het is wel goed dat de polizei het in de gaten houdt want dit moeten we natuurlijk niet hebben en zeker niet als je daar komt om rustig te eten. En het klopt als een plek bekend staat om iets en jij komt daar dan heb je zo het vooroordeel dat jij een van hun bent ook al weet je zelf niet eens wat er Gaande is.

Dit laat toch zien hoe erg sommigen kunnen opdringen. Gewoon vies
 
Dat is echt vervelend en daar is geen pret meer aan. Het is wel goed dat de polizei het in de gaten houdt want dit moeten we natuurlijk niet hebben en zeker niet als je daar komt om rustig te eten. En het klopt als een plek bekend staat om iets en jij komt daar dan heb je zo het vooroordeel dat jij een van hun bent ook al weet je zelf niet eens wat er Gaande is.

Dit laat toch zien hoe erg sommigen kunnen opdringen. Gewoon vies
Ik heb het hier al eens ergens geschreven geloof ik, in New-York hadden de SM-ers ooit beslist dat ze op een bepaalde metrolijn in de eerste één of twee wagons mekaar zouden kunnen treffen. Helaas zijn heel wat niets vermoedende reizigers daar wel de dupe van geworden. Er zouden daar zelf mensen verwondingen hebben opgelopen.

Zelf parkeerde ik me destijds met mijn herkenbare dienstwagen op de parking van het Rivierenhof in Antwerpen. Voor wie het niet kent, dit is het grootste park van Antwerpen waar heel veel mensen ook met kinderen naartoe komen om te ontspannen. Ik stond daar dus geparkeerd om te wachten op een volgende opdracht. Intussen was ik op de laptop wat administratie aan het bijwerken. Het was goed weer en mijn raampje stond open. Plots kwam daar zo een van dat soort kerels uit het struikgewas gestapt met zijn spel uit zijn broek en stak zijn gerief bijna door het openstaande raampje naar binnen. Ik was daar natuurlijk niet van gediend en heb hem dat op niet al te vriendelijke wijze duidelijk gemaakt. Maar blijkbaar was dat allemaal mijn schuld want die plek op de parking was voor mannen die mannen willen ontmoeten. Een parking waar mensen met kinderen komen voorbehouden voor ongelikte beren van opdringerige homo's? En dat dan nog op klaarlichte dag! Die mannen mankeren serieus wat. Gelukkig bolde hij het snel af toen hij zag dat ik een grote schroevendraaier in de hand nam.
Let wel ik heb niks tegen homo's, ik heb enkel vrienden die sinds midden jaren 1970 reeds homo waren en het nog steeds zijn. En ja die mannen hebben ook sex, maaar die blijven daar tenminste discreet over en vallen daar niemand mee ladtig. Ook zij kennen hetzelfde probleem met ongevraagde benaderingen van dat soort krapuul.
En ja, ik kan best verdragen dat homo's ook hun sexpleziertje hebben, maar niet op die manier. Overigens vraag ik me ook af waarom die allemaal op oudere mannen lijken te vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan