Zwembad Brabant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en dat heeft de naam oudegediende hier de instalman
Wat een zeur zeg.
De topicopener vraagt duidelijk Brabant of daar in de buurt. Dus dat kan ook Gelderland zijn, Beuningen in dit geval.

Azzura ligt in Beuningen. En dat is al bijna Brabant. Als je uit pakweg Uden, Oss etc komt dan is Beuningen toch echt veel dichterbij als pak hem beet Breda.
Zelfs met openbaar vervoer. Of ze moeten een muur tussen Gelderland en Brabant hebben gebouwd.
Lijkt me dus prima tip van Zorro @ ga eerst een bericht goed lezen en je topografische kennis ophalen Instalman
 
Dat vindt jij.
En als die man met het OV reist, scheelt al snel 'n half uur.
Ik denk dat iedereen die dit leest vindt dat Zorro gelijk heeft maar dat jij ontzettend veel moeite heb met je ongelijk toe te geven en dit met aannames probeert goed te praten. You've been burned.

Ik heb nog wel een vraagje, zijn bij dat half uur OV ook de 4 minuten inbegrepen die nodig zijn om van de bushalte bij het gemeentehuis naar club Azzurra te lopen?
 
Ik heb misschien een andere oplossing, Dat is - helaas - niet in Brabant of directe omgeving, maar Duitsland. In het grensgebied van bv NRW zijn heel veel saunaclubs te vinden.
Voor een entree prijs mag je gebruik maken van alle faciliteiten en de frisdrank en bier is gratis. Verder zijn er (jonge) dames aanwezig die tegen betaling met je naar bed willen gaan of iets anders. bv zwemmen in het zwembad, liggen in de sauna, kijken naar een filmpje of gewoon sex in de kamer.

Zoals ik al zei: het ligt niet in Brabant. Geen idee hoe je met vervoer zit. maar je kan anders een oproepje plaatsen dat je dan en dan naar saunaclub X wilt en met wie je mag mee rijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan