Seksdrang mannen vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja en je hebt daar satisfyers voor: ik vind dat echt briljante dingen en ik vind dat je dat als dame zovaak moet gebruiken als je wil! Weetje ik geniet echt van seks met dvp's die ook zichtbaar genieten en van hun lichaam houden. Zo'n dame is Sibel bv van geleen: die dame kan zo in het moment spelen met zichzelf, waardoor ik ook echt heel erg geniet! Ze geeft aan wat ze wel lekker vindt en wat niet en vooral als ze met zichzelf speelt terwijl ik dr neuk, man man man echt een fantastisch gevoel!!

Misschien dat er andere mogelijkheden bestaan, maar uit een artikel in een tijdschrift weet ik dat een vrouw met medeweten van haar lief regelmatig de uitgaansgelegenheden bezoekt om aan haar behoefte te voldoen.
Jep daar weet ik alles van, ik ben alleen maar bedrogen door mn exen. Ben er nog steeds kapot van, mja neuk me daarom wellicht helemaal rond bij verschillende dvp's (uiteraard altijd safe, zelfs gepijpt worden). Ik vind dat zoiets smerigs he dat je je partner zo belazerd maar goed. Ik hoop ooit weer een normale relatie te krijgen en mn wandelschoenen kan weggooien

Is toch sterk dat het kan. Dat vraagt veel vertouwen in je partner maar ook in je zelf.
De dame in kwestie was daar vrij direct in, toen ze haar lief voor het eerst ontmoette: "aan één man heb ik niet genoeg" was wat ze toen al duidelijk maakte.
Maar zoal het woord nymfomanie al duidt, is het een drang:
Nymfomanie Sterke seksuele drang (= libido, zin in sex) bij vrouwen die zelden tot echte bevrediging komt, ondanks contacten met vele wisselende partners.

Terug
Bovenaan Onderaan