Roxas
Meubelstuk
Dan heb je nog altijd optie 2. Een open relatie.Als je haar kunt bijhouden wel.
Maar er zijn mannen met een nymfomane vriendin die na niet al te lange tijd de handdoek in de ring gooien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heb je nog altijd optie 2. Een open relatie.Als je haar kunt bijhouden wel.
Maar er zijn mannen met een nymfomane vriendin die na niet al te lange tijd de handdoek in de ring gooien.
Ik zeg eerlijk dat ik haar niet kan bijhouden maar we gaan best al een tijd met elkaar en het gaat goed zoAls je haar kunt bijhouden wel.
Misschien dat er andere mogelijkheden bestaan, maar uit een artikel in een tijdschrift weet ik dat een vrouw met medeweten van haar lief regelmatig de uitgaansgelegenheden bezoekt om aan haar behoefte te voldoen.Dan heb je nog altijd optie 2. Een open relatie.
Jep daar weet ik alles van, ik ben alleen maar bedrogen door mn exen. Ben er nog steeds kapot van, mja neuk me daarom wellicht helemaal rond bij verschillende dvp's (uiteraard altijd safe, zelfs gepijpt worden). Ik vind dat zoiets smerigs he dat je je partner zo belazerd maar goed. Ik hoop ooit weer een normale relatie te krijgen en mn wandelschoenen kan weggooienMisschien dat er andere mogelijkheden bestaan, maar uit een artikel in een tijdschrift weet ik dat een vrouw met medeweten van haar lief regelmatig de uitgaansgelegenheden bezoekt om aan haar behoefte te voldoen.
Of die er dolgelukkig mee zijn, zelfs gekooid. Communicatie, eerlijkheid, liefde,.... belangrijker dan al de andere variabelen...Als je haar kunt bijhouden wel.
Is toch sterk dat het kan. Dat vraagt veel vertouwen in je partner maar ook in je zelf.Misschien dat er andere mogelijkheden bestaan, maar uit een artikel in een tijdschrift weet ik dat een vrouw met medeweten van haar lief regelmatig de uitgaansgelegenheden bezoekt om aan haar behoefte te voldoen.
De dame in kwestie was daar vrij direct in, toen ze haar lief voor het eerst ontmoette: "aan één man heb ik niet genoeg" was wat ze toen al duidelijk maakte.Is toch sterk dat het kan. Dat vraagt veel vertouwen in je partner maar ook in je zelf.
Nymfomanie Sterke seksuele drang (= libido, zin in sex) bij vrouwen die zelden tot echte bevrediging komt, ondanks contacten met vele wisselende partners.
Dat is goed dat ze dat laat weten vanaf het begin. Van hé ik heb niet genoeg aan 1 man. Dan weet die gast dat vanaf het begin waar hij rekening mee moet houden. En als hij dat niet ziet zitten gaan ze niet verder achteraf.De dame in kwestie was daar vrij direct in, toen ze haar lief voor het eerst ontmoette: "aan één man heb ik niet genoeg" was wat ze toen al duidelijk maakte.
Maar zoal het woord nymfomanie al duidt, is het een drang:
100% mee eens, maar dames zijn over het algemeen ook slimmerDat is goed dat ze dat laat weten vanaf het begin. Van hé ik heb niet genoeg aan 1 man. Dan weet die gast dat vanaf het begin waar hij rekening mee moet houden. En als hij dat niet ziet zitten gaan ze niet verder achteraf.
ik heb ook wel respect voor het lef en zelfzekerheid van die vrouw dat ze dat durft zeggen.
Als het over sex gaat, mag je toch vooral de verhaaltjes van mannen vaker met een korrel zout nemen.100% mee eens, maar dames zijn over het algemeen ook slimmeren ik waardeer het altijd als dames zo eerlijk zijn, liegen zit er namelijk als default in gebakken
Telkens als ik Madonna "A Man Can Tell A Thousand Lies" hoor zingen, denk ik er "een vrouw net zo goed" bij.100% mee eens, maar dames zijn over het algemeen ook slimmeren ik waardeer het altijd als dames zo eerlijk zijn, liegen zit er namelijk als default in gebakken
Soms hoor je vrouwen mopperen: "jullie kerels zijn allemaal hetzelfde".Ja joh, maar kijk, die dames neuken allemaal dezelfde type gasten, die zeker zo zijn. Dan heb ik het over de top 1% dude waar 90% van de vrouwen voor gaan
geweldige kerel was dat. een goede performer. intelligent en welbespraakt, ook al was het geen muzikaal hoogstandje. maar of de cijfers helemaal kloppen weet ik niet . Ik denk dat hij hooguit zijn piemel heeft laten zien. Fulltime aan de speed en whisky/cola.Lemmy van Motörhead zat daar nog dik boven ,ik geloof 1500 in totaal..
'you know i'm born to lose..and gamblin' is for fools..but that's the way i like it baby... i don't wanna live forever!' .
Juist! Want als die gasten ook je noemer zijn, ja duh dat je dan denkt 80% vd mannen zo zijnSoms hoor je vrouwen mopperen: "jullie kerels zijn allemaal hetzelfde".
Tja, als ze steeds (dezelfde) foute mannen uitkiezen...
Dan ben jij op dat moment voor haar dus ook een foute man? En bij 1e contact weet ze toch niet direct of iemand fout is?Soms hoor je vrouwen mopperen: "jullie kerels zijn allemaal hetzelfde".
Tja, als ze steeds (dezelfde) foute mannen uitkiezen...