- 4.340
- 03/07/21
- 6.280
ik heb (nog) sex in een auto of wc gehad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNochtans is 'seks in een auto' iets dat hoogstwaarschijnlijk iedereen in zijn/haar jonge jaren wel eens heeft gedaan. En zoveel comfortabeler is seks in een WC-hok nu ook weer niet![]()
![]()
Ik heb het niet over seks in de auto gehad. Er is daar meer dan genoeg plek om ongestoord je gang te gaan. Ik lig ook liever binnen in een bed maar weinig mensen kunnen ontvangen heb ik al lang in de gaten. Of je betaalt er een fiks bedrag voor.Seks in een auto is waardeloos, man!
Maar het is nu wel koud voor buitenwerks, hoor.Ik heb het niet over seks in de auto gehad. Er is daar meer dan genoeg plek om ongestoord je gang te gaan. Ik lig ook liever binnen in een bed maar weinig mensen kunnen ontvangen heb ik al lang in de gaten. Of je betaalt er een fiks bedrag voor.
Ik dacht nochtans dat veel mannen opgewonde raken van vrouwen met een T-shirtje die het koud hebbenMaar het is nu wel koud voor buitenwerks, hoor.
Dat dus.De kans dat vrouwen dit lezen èn reageren is inderdaad vrij klein, maar je weet maar nooit...