Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen aan te raden als je Frans spreekt.
Ja dit houd mij tegen om dit land te bezoeken, heb er veel interesse voor omdat er veel mooie dames van Kameroense afkomst op afrointroduction zitten(afrikaanse dating site)en rechtstreekse/budgetvriendelijke vluchten vanuit brussel(dit is wel 3 jaar geleden dat ik hier veel heb van opgezocht),de stad Kribi was ook interessant voor vrouwen.
vroeger was er een topic over Kameroen op hookersforum🤷‍♂️,er word wel engels gesproken in sommige delen van Kameroen maar dit zijn spijtig genoeg niet de veiligste regio's(boko haran is daar redelijk actief)

Klopt, het stuk van Kameroen dat grenst aan Nigeria is voornamelijk Engelstalig, en niet heel veilig. In grote delen van centraal en west Afrika is Frans de voertaal en kom je met Engels nauwelijks ergens.

Wij hadden vermeld dat wij n spanje gingen maar gelet op de kou gaan wij en hebben al geboekt een weekje n Egypte Marsa Alam.
Vanaf 15 dec.
Wij zouden het geil vinden om nu al contact te maken met een man / meerdere mannen die ook daar zijn zodat wij dan mijn vrouw een geile warme vakantie kunnen geven.
Voor contact:
[email protected]

😂😂😂😂😂
En….. de bedoeling om in contact te komen met een man/ mannen die op zichzelf al daar zouden zijn onafhankelijk van ons… 😂😂😂😂maw… als of wie dan ook daar is…… stuur dan een bericht dan maken we daar contact…😀
Misschien mijn bericht nu duidelijker en nee we doen niets met niet- westerse mannen.

Terug
Bovenaan Onderaan