Recensie Selma - Massagewereld Eindhoven / Soest 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lecramnl

Vaste klant
169
10/08/21
119
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/selma/?iid=44428
Gisteren een heerlijke massage bij Selma gehad bij MW Eindhoven.
Selma is een hele mooie Arabische vrouw met mooie rondingen op de juiste plek.

Haar massage wordt goed opgebouwd naar een spannende einde toe - zeker voor herhaling vatbaar!
Voor- en na de massage kletst Selma ook heel ontspannen en gezellig.
 
Mooi dat je deze ervaring met haar hebt gehad. Mijn ervaringen een paar keer met haar waren heel verschillend. zelfs een keer niet bloot :p Dat heeft ze later meer dan goed gemaakt met haar grote echte borsten en stevige maar dikke billen in een b2b. Aftrekken deed ze toen ook met passie. Was bij jou ook goed hoop ik
Ze is volgens mij oost europees. Ook Luiza en Alanah zijn mij goed bevallen. Verandering van smaak doet eten:ROFLMAO:
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/selma/?iid=44428
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Selma is echt mijn favoriet. Ben al paar keer bij haar geweest. Iedere keer is het feest. Haar heerlijke lichaam is echt om van te genieten.

Selma is ook altijd in voor een grapje en kan altijd wel lekker kletsen met haar. Alleen vind het jammer dat MW geen intiem toestaat.
 
Laatst bewerkt:
Juist goed dat MW geen intiem toestaat. Dan wordt het een afwerkplek met een heel ander niveau masseuses. Lekker dit concept blijven voeren. Mooie exclusieve dames waar je zonder intiem of andere sexuele handelingen nog genoeg van kan genieten.
 
Ben recent nog bij haar geweest. Mijn ervaring was nu weer heel anders: afstandelijk, niks aftrekken en zeker geen prostaatmassage zoals bij Dondomdomst. Ze was niet eens bloot, mocht nergens aankomen. Kletsen doet ze geweldig maar de rest teleurstellend behalve een rugmassage. Haar tekst bij de foto's: dan mag je toch meer verwachten? Apart dat ze bij jou wel alle dingen doet die je bij een erotische massage mag verwachten. Lotus en Misty doen het wat dat betreft veel beter. Toppertje is Chloe.
 
Ben recent nog bij haar geweest. Mijn ervaring was nu weer heel anders: afstandelijk, niks aftrekken en zeker geen prostaatmassage zoals bij Dondomdomst. Ze was niet eens bloot, mocht nergens aankomen. Kletsen doet ze geweldig maar de rest teleurstellend behalve een rugmassage. Haar tekst bij de foto's: dan mag je toch meer verwachten? Apart dat ze bij jou wel alle dingen doet die je bij een erotische massage mag verwachten. Lotus en Misty doen het wat dat betreft veel beter. Toppertje is Chloe.

Ik hoor het vaker. Misschien omdat ik vaste klant ben bij haar dat ze meer uit de kast trekt.
 
Nou Meer uit de kast zoals de drie dingen die jij met sterren beloont heb ik nooit meegemaakt. Ook andere bezoekers gaven soms aan dat ze niet wil dat je aan haar komt, dat ze geen hoogtepunt bezorgt, niet bloot is en niet mee doucht. Ik heb wel eens overwogen een klacht in te dienen daarover maar uit respect heb ik dat maar niet gedaan. Bij jou is dat blijkbaar niet nodig;)
 
:cool:Iedere dame is weer anders he. Dat is mijn ervaring. Toen ik S om een happy end vroeg zei ze dat ze er niet tegen kon om mannen klaar te zien komen. En bij jou een prostaatmassage?! Dat past helemaal niet in mijn beeld. En bloot wilde ze ineens niet meer . Bij jou dus wel. Aparte vrouw
 
Selma is een vreemde dame. Ben paar keer met haar geweest, maar haar gedrag is wisselend. Eerste x was best goed en beloven dat een tweede keer meer mag en ze zich dan prettiger voelt omdat ze mij kent. Tweede keer was helemaal niks, ging idd niet naakt, aanraken was bijna niet mogelijk, en zeer afstandelijk gedrag. Heb goeie ervaringen bij MW maar heb het zo gelaten. Geen zin in gezeik. Dus ik deel de mening echt dat haar gedrag zo kan zijn.
 
Ik ben ook ooit bij Selma geweest. Mooie vrouw met in mijn ogen top figuur, mooie vrouwelijke rondingen en knap gezicht ook nog. Massage toen was op zich prima in orde alleen ze lult je de oren van de kop en ze is mij te nieuwsgierig naar privé zaken. Ze vroeg nog net m'n pincode niet 🥴
 
Ha ha Mooi is ze zeker. Poeh.En inderdaad topfiguur. Mijn ervaringen met haar zijn net als jij erg wisselend geweest. Tijd geleden mocht er veel van haar. Zoals ook op haar tekst bij MW staat. Dat heb jij volgens mij ook ervaren. Een hemels lijf en heerlijke handen.Een prostaat massage zoals in de recensie van Dondom staat? Wilde ze toen niet.In de loop van de tijd is om welke reden dan ook de erotiek bij mijn bezoeken wel wat verdwenen.
Waar dat aan ligt is mij een raadsel. Gelukkig zijn er nog andere vrouwen die wel waar voor het geld leveren. Blijft een aardig bedrijf dat MW. Hoewel de prijzen ook aardig omhoog zijn gegaan
 
Ik heb wel eens overwogen een klacht in te dienen daarover maar uit respect heb ik dat maar niet gedaan.
Over een andere masseuse heb ik eens bij Massagewereld Eindhoven een klacht ingediend. Totaal kansloos. Hoewel de receptioniste (zo te horen net als masseuse Oost-Europese achtergrond) er niet bij was koos ze volledig partij voor de masseuse en kon ik vertrekken. Nou ja als ze zo met klachten omgaan wat mij betreft niet meer of minder naar die zaken.
 
ging idd niet naakt, aanraken was bijna niet mogelijk
Ik was verbijsterd toen ik las bij meerdere wandelaars dat deze masseuse niet naakt gaat. Ik heb heel wat massages gehad in diverse filialen MW maar dit ben ik nog nooit tegengekomen. Dat gebeurt me normaal bij die Thaise Salons en dat is daar ook over algemeen vrij gebruikelijk. Die hebben ook een veel lager tarief en het is daar geen Body to Body. Inderdaad niet mogen aanraken dat maak ik wel eens mee bij Massagewereld. Vind ik ook triest als je daar €150 voor een uur neer telt. Dat hoort wat mij betreft bij een Body to Body en de meeste masseuses vinden dat ook. En uiteraard mag je een masseuse niet overal aanraken.
 
Iedere dame is weer anders he. Dat is mijn ervaring. Toen ik S om een happy end vroeg zei ze dat ze er niet tegen kon om mannen klaar te zien komen.
Dan heeft ze m.i. toch echt het verkeerde beroep gekozen! Ook het niet naakt willen gaan vind ik getuigen van een flinke portie preutsheid. Ook dat past m.i. totaal niet bij het concept van MW.
 
Dan heeft ze m.i. toch echt het verkeerde beroep gekozen! Ook het niet naakt willen gaan vind ik getuigen van een flinke portie preutsheid. Ook dat past m.i. totaal niet bij het concept van MW.

Exact, en een Happy End is ook gewoon standaard.
Dames die niet geheel bloot willen en geen happy end willen geven moeten ander werk gaan zoeken.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/selma/?iid=44428
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor mij was het ook een beetje een dubbele beleving. Aan de ene kant was ze lekker op dreef en legde ze veel energie in de massage. Ook was ze verre van afstandelijk en leek ze het naar haar zin te hebben. Ook heeft ze een heerlijk lichaam, dat ze op een fijne manier gebruikt en dat ik naar hartelust mocht aanraken.

Tegelijk herken ik ook wel iets van de minder positieve feedback; ze praat/acteert veel en de massage is an sich niet van topniveau, ook het aftrekken ging wat ruw naar mijn smaak. Weet niet of ik nog eens terugkeer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan