Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZolang het maar bij een fantasie blijft. Een degelijke vervanging voor een echte partner gaat het nooit worden.
Dan heb ik een goei vraag!
Begin februari ben ik totaal onverwacht voor een week opgenomen in het ziekenhuis en vroeg dus een van mijn kinderen om wat spullen bij mij thuis te gaan ophalen. Deels moesten die uit de badkamer komen maar deels ook uit de slaapkamer. Stel dat ik stiekem zo'n pop in bed had liggen, ik weet begot niet hoe ik dat aan mijn dochter zou moeten gaan uitleggen.
Funs! Kopje thee, het zal wel.Ik had een poosje een werkruimte in de stad met daarbij ook een slaapkamertje voor eventueel overwerk etc. Mijn moeder maakte die verdieping schoon als ik er niet was. Ik sliep er nooit maar een goede kennis was eens op de thee en natuurlijk belandden we in bed. Volgende dag belde ze mij dat een grote oorbel tijdens het festival moest zijn losgeraakt. Ik heb die nergens kunnen vinden en mijn moeder repte er met geen woord over.
A.I. en ChatGTP inbouwen in een pop, en je hebt een bedweterige vrouw. Eentje die het altijd beter weet, want Wikipedia etc....En via de moderne internet wereld zijn er zovele mogelijkheden om je love doll nog veel meer tot leven te brengen waardoor ze ook in real life tussen jou en haar de relationele band nog versterkt.
Denk je er vanaf te zijn als je een pop neemt in plaats van een vrouw...A.I. en ChatGTP inbouwen in een pop, en je hebt een bedweterige vrouw. Eentje die het altijd beter weet, want Wikipedia etc....
ik heb even snel gekeken. Er komt een miniscuul love scene aan het eind. Dwz ze staan naakt tegen over elkaar naast het bed 2 seconden later liggen ze naast elkaar hebben ze sex gehad wat je niet te zien krijgt. Verder is het veel ouwehoeren, niet mijn film.Ik kreeg vandaag van een vriendin een link doorgestuurd.
In de mediatheek van de duitse TV-zender ARD staat nu de film 'Ich bin dein Mensch'.
Gaat over een vrouw die met een humanoïde robotman samen woont.
Ik moet de film nog kijken maar de film is misschien ook interessant voor mensen die sexueel geïnteresseerd zijn in dit onderwerp en de duitse taal machtig zijn.
ARD mediatheek & Das Erste:
1.ard.de/ich-bin-dein-mensch
Met sexueel geïnteresseerd in dit onderwerp bedoelde ik niet dat ik een sex-film verwacht. Maar een film met het thema 'houden van een Love-Doll cq humanoïde robot'.ik heb even snel gekeken. Er komt een miniscuul love scene aan het eind. Dwz ze staan naakt tegen over elkaar naast het bed 2 seconden later liggen ze naast elkaar hebben ze sex gehad wat je niet te zien krijgt. Verder is het veel ouwehoeren, niet mijn film.
Ik denk dat je mijn redenering maar deels tot je hebt genomen.Waarom elders,dit is toch een topic dat sex dolls heet?!
Daar kan ik goed mee leven, maar een mening ventiuleren zonder je te verdiepen in hetgeen je observeert vind ik wat gemakzuchtig, vandaar de vergelijking met 'door de brievenbus naar binnen plassen'.Ik vind het fantastisch als andere meningen er ook mogen zijn zonder dat er een uitgesproken interesse is.