Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Guys laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde...
Als we overal in het leven zo redeneren, zitten binnenkort de psychiaters zonder werk :) Ik kan nog begrijpen dat mensen hun huisdieren bijna gaan zien als personen, en ik kan ook begrijpen dat mensen voor hun seksuele behoeften een pop kopen om op te kruipen, maar wat ik hier leer bij sommigen doet me toch wel glimlachen. :giggle:

Als we overal in het leven zo redeneren, zitten binnenkort de psychiaters zonder werk :) Ik kan nog begrijpen dat mensen hun huisdieren bijna gaan zien als personen, en ik kan ook begrijpen dat mensen voor hun seksuele behoeften een pop kopen om op te kruipen, maar wat ik hier leer bij sommigen doet me toch wel glimlachen. :giggle:
Wat doe je dan in dit topic als je verder niks nuttigs hebt bij te dragen?

Als je een love doll enkel en alleen maar koopt voor sex, dan kan je even goed 1 kopen van Aliexpress.... die dure love dolls van boven de 2000 euro, sorry maar dat zijn love dolls die echt meer waard zijn dan alleen sex. Een dame van plezier, je kan er is effe een paar minuten wat tegen praten, maar dat is alleen sex. Mannen die denken verliefd te zijn op een dvp waar er die dag 10 mannen voor zijn geweest en na jou de volgende staat te wachten zijn echt wel van de pot gerukt. Dat is geloven in een luchtbel, in iets dat er niet is.

Voel je meer dan sex voor een dure love doll, en voel je er ook liefde voor, mijn antwoord: die ligt in je eigen bed, elke dag. Het is bijna Halloween, over 2 weken, zet ze naast je op de bank bij een spannende film, lekker alleen thuis jij gezellig naast de love doll.... haar handje vasthouden als de spanning opdrijft, het is maar een voorbeeld.

Ben je volledig van de pot gerukt en klaar om afgemaakt te worden bij een psychiater als je van een dure love doll houdt en je meer dan alleen sex met haar hebt? Ieder zijn mening en respect daarvoor. Mijn leven zou toch saai zijn als ik enkel en alleen sex had met dames van plezier (en ik thuis geen vriendin had).

Ben ik van de pot gerukt, ik heb deze love doll in huis, als ik haar mooi maak, er kleren voor koop? Haar laat stralen in men huis en haar een leven geef dat verder gaat dan enkel dat ze haar benen open doet?

Eerlijk: een sexdoll is voor sex en voor niets anders, zeggen sommigen. Dan zou ik zeggen: koop dan de 1e de beste goedkope Aliexpress doll en spuit haar ziekelijk vol tot je uitgeput op bed ligt. Maar oh, gezegend zij waarvoor het iets meer mag zijn en een love doll ook echt mag stralen in je huis. Deze madam heeft 2400 netto gekost.

IMG-20251009-WA0020.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan