Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

artikel 430a


"Hij die zich buiten een door de gemeenteraad als geschikt voor ongeklede openbare recreatie aangewezen plaats, ongekleed bevindt op of aan een voor het openbaar-verkeer bestemde plaats die voor ongeklede recreatie niet geschikt is, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie."
Wetboek van Strafrecht

 
Hopelijk komt er ooit een moment dat het normaal is om met een love doll samen te wonen. Nu is iets geheim. Hoewel, ik praat in kledingqwinkels openlijk over men liefde voor love dolls. De meeste hebben er begrip voor en zijn bljj te verkopen aan me. Of het dan voor een echte vrouw of love doll is maakt ze niet uit.
 
Ik heb de mijne weggedaan. Het was toch elke keer weer een heel gedoe om haar in de juiste standjes te leggen/zetten en het voelt toch nog nét niet echt. Daarbij is het samenspel toch ook wel leuk en dat heb je met zo'n pop toch echt niet (sommige afwerk-dvp's ook niet echt, maar die zijn dan nog op zijn minst warmbloedig).
Vervolgens na de daad het reinigingsproces is ook behoorlijk omslachtig en tijdrovend, dus ze kwam steeds minder vaak uit de doos. Daarmee werd ze meer een sta-in-de-weg dus vandaar heb ik haar op een nacht bij het grofvuil gezet.
 
Ik heb zo'n kunstmatige vriendin ook gehad. Het was zo levensecht dat het gewoon griezelig was. Vooral snachts vond ik dat heel eng. Dan lag ik in bed en zat zij op de bank, en ik dacht: straks komt ze tot leven. Echt heel bizar. Het leek wel een horrorfilm.
Daarnaast was ze loodzwaar, en daardoor ook moeilijk te verplaatsen. En haar in de juiste standjes doen was ook een enorm gedoe.
Nee dan ga ik wel voor een echte leuke juffrouw in een privehuis. Dat is ook een stuk gezonder naar mijn inziens
 
Ik speelde op de website een sample van dat gepraat maar dat zou mij erg afleiden van mijn eigen fantasie. Het is zo duidelijk een tekst voorgelezen door een vrouw die wel wat anders aan haar hoofd heeft intussen.
 
Ik heb zo'n kunstmatige vriendin ook gehad. Het was zo levensecht dat het gewoon griezelig was. Vooral snachts vond ik dat heel eng.

Zou het niet minder griezelig zijn geweest als je haar gewoon naast je in bed had gelegd?
Nee dan ga ik wel voor een echte leuke juffrouw in een privehuis. Dat is ook een stuk gezonder naar mijn inziens
De opmerking over gezondheid kan ik niet goed plaatsen.

Waarom zou het ongezond zijn?

Je hebt er ooit een aangeschaft, was je toen (volgens jou) tijdelijk ongezond?

Een frisse bereidheid fantasieën te onderzoeken en uit te proberen lijkt mij juist een teken van gezondheid.

Als je een probeersel achteraf niks vindt en je neemt er (zonder oordeel) weer afstand van is dat toch ook gewoon prima.
 
Zolang het maar bij een fantasie blijft. Een degelijke vervanging voor een echte partner gaat het nooit worden.
Ach er zijn zoveel verschillende mensen. Ik zag eens een mooie documentaire over een vrouw die verliefd was op haar kruisboog. Zolang je het naar je zin hebt en niemand kwaad doet is het toch prachtig en een doll lijkt toch al meer op een mens dan een kruisboog ;-)
Een 'echte partner' kan er ook een zijn met boze buien, hoofdpijn, kostbare wensen, winderigheid of slapeloosheid. Daar heeft een doll niet vaak last van.
 
Dat kan je ook zeggen als iemand een huisdier neemt. Of als iemand naar een dvp gaat.
Ja, dat klopt. Dus?

Ach er zijn zoveel verschillende mensen. Ik zag eens een mooie documentaire over een vrouw die verliefd was op haar kruisboog. Zolang je het naar je zin hebt en niemand kwaad doet is het toch prachtig en een doll lijkt toch al meer op een mens dan een kruisboog ;-)
Natuurlijk kom jij weer "vrijheid, blijheid" preken. Als je verliefd bent op een kruisboog, dan doe je wel iemand kwaad, namelijk jezelf.

Als je €4.000 in de maand uitgeeft aan dvp's en je verdient er maar 2.000, dan doe je ook "niemand kwaad", maar of dat gezond gedrag is? Maar voor sommigen is elk opleggen van normen en waarden natuurlijk taboe, hoe vanzelfsprekend ze ook mogen zijn.
 
Natuurlijk kom jij weer "vrijheid, blijheid" preken. Als je verliefd bent op een kruisboog, dan doe je wel iemand kwaad, namelijk jezelf.
Dat zou voor jou wel ongezond zijn. Je windt je nu al erg op ;-)

Maar voor sommigen is elk opleggen van normen en waarden natuurlijk taboe, hoe vanzelfsprekend ze ook mogen zijn.
Wat een geluk dat jouw waarden en normen zo vanzelfsprekend zijn dat je ze gerust aan anderen op kunt leggen ;-)

Even goeie vrinden hoor.
 
Dat zou voor jou wel ongezond zijn. Je windt je nu al erg op ;-)
Je zou nog beginnen denken dat je er heimelijk plezier in vindt om mensen op stang te jagen ;)

Wat een geluk dat jouw waarden en normen zo vanzelfsprekend zijn dat je ze gerust aan anderen op kunt leggen ;-)
Dat zijn niet mijn normen en waarden, dat zijn zaken die objectief als "suboptimaal" te catalogeren zijn.
 
Je zou nog beginnen denken dat je er heimelijk plezier in vindt om mensen op stang te jagen
Dat is wel interessant. Wanneer iemand boos doet en de ander veroordeelt en beschimpt vind je dat prima, maar als iemand het vriendelijk houdt en er dan maar met een glimlach op reageert vind je dat 'op stang jagen'.

Als ik die uitwerking op jou heb dan kun je mij het beste op 'negeren' zetten. Goed voor je gemoed.
 
Dat is wel interessant. Wanneer iemand boos doet en de ander veroordeelt en beschimpt vind je dat prima
Dat zeg jij. Ik veroordeel niemand, en beschimpen al helemaal niet. Waarom moeten jullie altijd in die slachtofferrol kruipen?

,maar als iemand het vriendelijk houdt en er dan maar met een glimlach op reageert vind je dat 'op stang jagen'.
Jij vindt het blijkbaar grappig dat ik me - zogezegd - opwind. Zo lees ik je bericht toch. Daar vind ik niet veel vriendelijks aan. Overigens staat er achter mijn bericht ook een ;)
 
Ja, dat klopt. Dus?
Jouw post kwam op mij over alsof je vindt dat iedereen die geen relatie heeft of dat niet actief nastreeft, iets verkeerd doet.

Dat zie ik niet zo. Mensen zullen wel ongeveer dezelfde behoeftes hebben, maar iedereen vult het op zijn manier in. Voor de een is de liefde en het gezelschap van een hond genoeg. De ander haalt lichamelijk contact bij een dvp. De volgende vult dingen in met een doll. Ik zie het probleem niet.
 
Volgens mij is er ook helemaal geen probleem, het gaat er eerder over dat de vervanging (indien niet exact hetzelfde) in vrijwel de meeste gevallen het origineel niet benadert. En inderdaad, sommige mensen wensen, om wat voor reden dan ook, geen origineel en dat mag.
 
Voor de een is de liefde en het gezelschap van een hond genoeg. De ander haalt lichamelijk contact bij een dvp. De volgende vult dingen in met een doll. Ik zie het probleem niet.
Zolang je een lovedoll niet gelijkstelt met een ècht persoon, zie ik ook geen probleem. Ik heb al eens iemand zien schrijven dat hij met z'n lovedoll wil trouwen. Dan ben je je zin voor de werkelijkheid toch aan het verliezen, lijkt mij.
 
Zolang je een lovedoll niet gelijkstelt met een ècht persoon, zie ik ook geen probleem. Ik heb al eens iemand zien schrijven dat hij met z'n lovedoll wil trouwen. Dan ben je je zin voor de werkelijkheid toch aan het verliezen, lijkt mij.
Dan leef je behoorlijk in een fantasiewereld inderdaad. Maar ik vind het best. Ieder zijn ding, zolang anderen er geen last van hebben. Ik vind het interessant.

Als je bij "de lekkerste" bij "de mooiste groep" kijkt, daar zijn zoveel AI-gegenereerde foto's tussen waar mensen op geilen. Ze hebben het vaak niet eens door denk ik. Niet mijn ding.

Ik keek een tijdje terug op zo'n site die poppen verkoopt. Daar zaten er toch een paar tussen waarbij ik een lichamelijke reactie in m'n broek gewaar werd. Ik was verbaasd.

Ik houd ook van science fiction over androids met menselijke gevoelens en zo. Wat maakt ons een mens. Ik vind het een interessant filosofisch onderwerp.
 
Dan heb ik een goei vraag!

Begin februari ben ik totaal onverwacht voor een week opgenomen in het ziekenhuis en vroeg dus een van mijn kinderen om wat spullen bij mij thuis te gaan ophalen. Deels moesten die uit de badkamer komen maar deels ook uit de slaapkamer. Stel dat ik stiekem zo'n pop in bed had liggen, ik weet begot niet hoe ik dat aan mijn dochter zou moeten gaan uitleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan