Sexdates via Twitter

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn op twitter diverse dames die paydates aanbieden op twitter is dit te vertrouwen?
Ze zeggen ook seksdates
Maar vragen maar 120 voor een uur dus klopt dit wel iemand ervaring?
 
Het is mij niet eerder opgevallen maar zie dat er redelijk aantal dames zijn die via Twitter sexdates aanbieden. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het te vertrouwen of is het allemaal nep?
 
Heb ondertussen met 5 "dames" op Twitter contact gehad, waaronder stoutefleurtje2, mariekegeiltje en fabienneac. Het valt me op dat ze allemaal vragen waar je woont en dan toevallig ook in de buurt wonen en vaak niet antwoord geven op de vragen die je zelf stelt. Soms ook een vraag stellen waar je eerder al antwoord hebt gegeven. Puntje bij paaltje willen ze allemaal "graag afspreken", maar wel met aanbetaling om fakers te voorkomen. Allemaal zelf fakers dus.

De foto's en berichten waren al te mooi om waar te zijn. Jammer dat dit zo makkelijk kan en toegelaten wordt op Twitter
 
Heb ondertussen met 5 "dames" op Twitter contact gehad, waaronder stoutefleurtje2, mariekegeiltje en fabienneac. Het valt me op dat ze allemaal vragen waar je woont en dan toevallig ook in de buurt wonen en vaak niet antwoord geven op de vragen die je zelf stelt. Soms ook een vraag stellen waar je eerder al antwoord hebt gegeven. Puntje bij paaltje willen ze allemaal "graag afspreken", maar wel met aanbetaling om fakers te voorkomen. Allemaal zelf fakers dus.

De foto's en berichten waren al te mooi om waar te zijn. Jammer dat dit zo makkelijk kan en toegelaten wordt op Twitter
Stoutefleurtje2 lijkt mij wel eerlijk
 
Het is mij niet eerder opgevallen maar zie dat er redelijk aantal dames zijn die via Twitter sexdates aanbieden. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het te vertrouwen of is het allemaal nep?
Zijn chatbots. Er zitten er ook veel op KIK en Telegram.
Stellen zelf heel veel vragen. Uiteindelijk vragen ze allemaal een aanbetaling.
Zelf antwoorden ze nooit duidelijk op vragen of gelijk een tegenvraag die er niets mee te maken heeft.
Wat dat betreft is AI nog niet zo ver. Heel snel te herkennen dat je niet met een persoon praat.
Je kan ze ook lekker beledigen die bots blijven altijd vriendelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan