Recensie Sexy Vale, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

effem

Wandelaar
45
19/11/21
24
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-vale-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij dit meisje geweest
Ze ontvangt met 2 andere meisjes (maar die waren totaal mijn stijl niet: mollig en vol tatoes) in een rijhuisje in Gent. De straat op zich is gemakkelijk te vinden, het huisje zelf bevindt zich in een inham in deze straat. Ze lijkt niet 100% op de foto's op RL, maar dat is niet erg want in het echt is ze nog knapper. Vooral voor wie van jong en slank houdt is dit een toppertje om naar te kijken. Het huis zelf is karig ingericht; je moet langs een smalle trap naar boven. Met mijn postuur vreesde ik even dat ik ging blijven steken. Eens in de kamer doet ze de dingen die afgesproken zijn en ze doet het rustig en goed. Voor de prijs die je hier moet betalen krijg je een goede service van een heel knap meisje. Enige nadeel: men begrijpt daar quasi geen woord Engels. Wat me ook vreemd overkwam, was dat ze in een schriftje noteert wat er gebeurt en hoeveel er betaald is. Zo weet ik dat de klant voor mij extra heeft bijbetaald voor een pijpbeurt zonder condoom. Gelukkig staan er geen namen bij...
Ze zei (als we elkaar goed begrepen hebben tenminste) dat ze hier een drietal maanden blijft.
 
Ik ben begin december ook in die straat geweest.. kan bijna niet missen. Houten ronde trap naar boven inderdaad, zat toen vrij los zodat je dacht: het is dat de muur heen tegenhoud, maar anders..
Erg goede prijs voor een heerlijk moment met een Spaanstalige Zuid-Amerikaanse... Ik zou er zo weer naartoe gaan
 
Ik dacht ook dat dit te mooi was om waar te zijn. Maar afgezien van het wat aftandse interieur en het taalprobleem is dit een topper waar ik zeker nog langs ga.
Wat het extraatje in het schrift betreft: bij mij was het pijpen met condoom; 20 euro extra is voor pijpen zonder. Maar al die zaken zonder cd zijn niet aan mij besteed.
En gezien de vorige klant zich zonder liet pijpen, heb ik geen poging gedaan om te tongzoenen... :sneaky:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb toch een iets andere ervaring gehad. De dame op Redlights is NIET de dame in het echt. Oke, de persoon die daar werkt, mag zeker gezien worden, maar het punt is dat het "not done" is om een andere foto dan die van jezelf te gebruiken.

Valerie spreekt geen Engels, dus de stilte in de kamer is soms onprettig. Had een half uurtje geboekt, maar na een tiental minuten klaargekomen. Na de daad stond ze op, kleedde zich en ging aan de slag op haar GSM (die vaak geluid maakte). Ik hou ervan om na de seks nog even te knuffelen of tegen elkaar aan te liggen. Qua GFE dus zwaar onvoldoende, al lagen mijn verwachtingen wat dat betreft sowieso niet zo hoog.

Wat de prijs betreft, denk je een goede deal te doen, 50€ voor een half uurtje. Het probleem is dat je hiervoor enkel pijpen met condoom (half minuutje) en seks hebt, maar voor kussen en pzc moet je extra betalen. Er is ook geen mogelijk om je vooraf of nadien op te frissen.
Wil je dus eerder een meer compleet pakketje, dan ben je goedkoper en beter uit bij een privé dame die hier bijvoorbeeld 80€ voor vraagt. Of je kan voor dezelfde prijs naar de raamdames. Ook dat zou een betere keuze zijn, want in het desbetreffende topic vind je een aantal heel goede recensies.

Weet wel dat zij de telefoon niet bedient, maar haar manager (die trouwens ook maar heel basic Engels kan).

Geen herhalingsgevaar. Geen GFE, niet echt hygiënisch, basispakketje is eerder karig (zelfde prijs maar beter vind je bij de raamdames),...
 
Jammer om dat te lezen.
Maar ik denk ook als je elke dag 10 a 20 klanten hebt,Ik zeg maar zoiets.
Dan kun je ook niet telkens dezelfde kwaliteit bieden denk ik. Toch niet voor 50€.
Er zou iets moeten bestaan zoals een michelin ster voor dvp 🙂.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan