Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad de moeite Liep gewoon de zaal in. Voor me boog ze voorover zodat ik haar billen kon knijpen en haar poesje strelen Liet zelfs een kort likje over haar lippen toe en toen draaide ze zich om nam.mijn handen en bracht die naar haar heerlijke tieten Ze voelden heerlijk aan alsook haar tepels Daarna liep ze naar de volgende die ze ook teasde De een na de ander Stond langer in de zaal dan.op het podium Echt de moeite
 
Dit al zo zijn, maar intussen doet ze het toch, waar bij andere strips, zoals bij de vorige, alles op grote afstand, liefst in een donkere hoek, geen lach, niks contact , zelfs geen oogcontract was. Bij Ester of Alina of hoe ze zich nu noemt, kan dat alles en veel meer kan er gratis af en dat in de zaal, zelfs met haar tits spelen en pussy likken! Dat is pas een topper!
 
Inderdaad, op de rand van het podium lag ze met de benen wijdopen, ze trok haar pussy lippen uit elkaar en nodigde met haar hoofd uit en zei zoiets van "vien", dus ik ging...
 
Inderdaad, op de rand van het podium lag ze met de benen wijdopen, ze trok haar pussy lippen uit elkaar en nodigde met haar hoofd uit en zei zoiets van "vien", dus ik ging...
Ze zei niet "viens!" maar "rien!" voor degenen die dachten dat ze naar een man aan het kijken waren hé! Maar allez, je kan er maar deugd van gehad hebben...
 
ik ben vorige geweest geweest met mijn gelegenheidsvriendin en had lichtjes reclame gemaakt dat er toch leuke mannen waren Ze heeft dus in totaal 6 man gepijpt waarvan 4 tot ze klaarkwamen. Volgende week gaan we misschien eens terug ze vond het leuk. Wel genant wist niet dat er striptease terug was en die vrouw kwam wel eerst vragen of we wouden stoppen zodat ze haar show kon geven... enfin beetje concurrentie dan voor haar met verschil dat mijn vriendin gratis doet
 
ik ben vorige geweest geweest met mijn gelegenheidsvriendin en had lichtjes reclame gemaakt dat er toch leuke mannen waren Ze heeft dus in totaal 6 man gepijpt waarvan 4 tot ze klaarkwamen. Volgende week gaan we misschien eens terug ze vond het leuk. Wel genant wist niet dat er striptease terug was en die vrouw kwam wel eerst vragen of we wouden stoppen zodat ze haar show kon geven... enfin beetje concurrentie dan voor haar met verschil dat mijn vriendin gratis doet
Laat zeker weten wanneer je nog eens gaat met je vriendin
 
ik ben vorige geweest geweest met mijn gelegenheidsvriendin en had lichtjes reclame gemaakt dat er toch leuke mannen waren Ze heeft dus in totaal 6 man gepijpt waarvan 4 tot ze klaarkwamen. Volgende week gaan we misschien eens terug ze vond het leuk. Wel genant wist niet dat er striptease terug was en die vrouw kwam wel eerst vragen of we wouden stoppen zodat ze haar show kon geven... enfin beetje concurrentie dan voor haar met verschil dat mijn vriendin gratis doet
Laat je hier weten als jullie nog eens gaan

[Opmerking mod: dergelijke aankondigingen ENKEL in de rubriek "Afspreken"!]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik me afvraag is, wat de mannen nu éénmaal hebben aan een stripster? Da's toch niks. Een striptease zegden ze daar vroeger tegen. Had je op elke hoek van een provinciestad
 
Ik ben nieuw en best nieuwsgierig om dit als twintiger eens te bezoeken.
maar wat moet ik me er bij voorstellen? Is het gewoon een zaal waar een film speelt en mannen zich zitten af te trekken?
 
Ik ben nieuw en best nieuwsgierig om dit als twintiger eens te bezoeken.
maar wat moet ik me er bij voorstellen? Is het gewoon een zaal waar een film speelt en mannen zich zitten af te trekken?
Doorgaans is dit het geval. En uiterst zeldzaambiedt zich daar een koppel aan. Al dan niet aangekondigd.
 
Ik ben nieuw en best nieuwsgierig om dit als twintiger eens te bezoeken.
maar wat moet ik me er bij voorstellen? Is het gewoon een zaal waar een film speelt en mannen zich zitten af te trekken?
toen ik er de eerste keren kwam (oorspronkelijk was er een cinema aan de overkant) ben ik constant overrompeld geweest door oudere manen die me wouden rukken of pijpen.. mijn eerste stappen in bisex. Tot op heden is dit nog steeds zo maar er zijn wel minder mannen als vroeger, helaas sommigen iets "minder verzorgd"
 
Je mag zoveel vragen als je wilt: wie komt er spelen?, Wie gaat vrijdagmiddag enzomeer. Maar het is gewoon een dode boel daar. En kondigt iemand aan: ik kom met mijn vrouwtje, dan kan je erop aan dat dit fake is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan