Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er gisteren namiddag 2x (met moeite gebleven) op de eerste rij. En inderdaad, het slipje/string ging helemaal niet uit. Meer nog: ze trok het meermaals hoger op. Alsof ze schrik had dat iemand daarbeneden iets zou zien... Ik moet spijtig genoeg zeggen dat het één van de slechtste stripsters was die ik er ooit zag. Meer dan 5 minuten kronkelen en rondtoeren, ongeïnteresseerd, zonder iets te strippen, geen enkel oogcontact noch reactie tot het publiek. Uiteindelijk toch nog BH uit, éénmaal op de rand van het podium in het ijle starend. Ik moest moeite doen om te blijven zitten, ze kreeg dan ook zeer weinig applaus. Raar was dat ze zowel bij aankomst als bij vertrek via een stoel op en af het podium kroop.... Waarschijnlijk de sleutel van de zijdeur op de gang kwijt....
Ik vraag me af waarom mannen betalen voor een stripact? Da's toch iets van 30 jaar geleden. Toen waren striptease-bars schering en inslag. Nu tref je er nog amper. Is doorgaans ook de moeite niet.
 
Ik vraag me af waarom mannen betalen voor een stripact? Da's toch iets van 30 jaar geleden. Toen waren striptease-bars schering en inslag. Nu tref je er nog amper. Is doorgaans ook de moeite niet.
De zeldzaamheid maakt het ook spannend. Misschien uit nieuwsgierigheid of nostalgie... hoe het vroeger was
 
Ik was er gisteren namiddag 2x (met moeite gebleven) op de eerste rij. En inderdaad, het slipje/string ging helemaal niet uit. Meer nog: ze trok het meermaals hoger op. Alsof ze schrik had dat iemand daarbeneden iets zou zien... Ik moet spijtig genoeg zeggen dat het één van de slechtste stripsters was die ik er ooit zag. Meer dan 5 minuten kronkelen en rondtoeren, ongeïnteresseerd, zonder iets te strippen, geen enkel oogcontact noch reactie tot het publiek. Uiteindelijk toch nog BH uit, éénmaal op de rand van het podium in het ijle starend. Ik moest moeite doen om te blijven zitten, ze kreeg dan ook zeer weinig applaus. Raar was dat ze zowel bij aankomst als bij vertrek via een stoel op en af het podium kroop.... Waarschijnlijk de sleutel van de zijdeur op de gang kwijt....
Correct verslag. Ik ben er donderdag voor de 3x eens geweest voor de shows. Kon mij ook nooit bekoren. Zeer flauw en weinig interactie. Stond er tegen haar goesting volgens mij...
 
tjongejonge, dat was weer geil... ik moest snel weg maar ben toch klaargekomen op haar lekkere lijf.
Dus is het koppel al weg? Was zinnens om nog eens af te komen. Was ze een een beetje aantrekkelijk? Ik denk aan kousen en lingerie. En een knap lichaam? Veel volk? En is het enkel jezelf aftrekken en klaarkomen op haar? Jammer dat ze dit altijd zo laat aankondigen.
 
Dus is het koppel al weg? Was zinnens om nog eens af te komen. Was ze een een beetje aantrekkelijk? Ik denk aan kousen en lingerie. En een knap lichaam? Veel volk? En is het enkel jezelf aftrekken en klaarkomen op haar? Jammer dat ze dit altijd zo laat aankondigen.
Het koppel was er rond 15u30. Eerst flesje ontkurt op de 2e rij en wat gedronken.... Zij, ferme dame, mager, hangtits, netpanties, leren rokje, geen slipje. Na een 20min stond ze recht, blote tits, haar partner had haar poes al onder handen genomen. Ze sleurde staand aan een paar pikken tot ze spoten. Ze ging dan op de 1e rij over de leuning hangend, waar ze haar kletsnatte poes liet soppen door een paar losse handen. Ze kon toen ook goed overweg met een paar pikken tot ze hun lading spoten, zelfs op haar netpanties... Er was niet echt veel volk, blijkbaar hadden sommigen ook wat schrik om mee te doen... Al bij al een geslaagde namiddag. Dank aan het koppel.
 
Laatst bewerkt:
Er circuleren steeds berichten over die cinema. Maar als een dame zich aankondigt dan is de kans groot dat ze er niet is. Ik heb me zowat vijf keer laten 'vangen'. Nee, voortaan laat ik het links liggen.

De twee koppels die hierboven hun komst aangekondigden zijn wel degelijk echt en correct. Ik heb ze al meermaals op het aangekondigde uur in de cinema ontmoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan