Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je mag zoveel vragen als je wilt: wie komt er spelen?, Wie gaat vrijdagmiddag enzomeer. Maar het is gewoon een dode boel daar. En kondigt iemand aan: ik kom met mijn vrouwtje, dan kan je erop aan dat dit fake

Als wij aankondigen dat we gaan dan gaan we ook, spijtig dat er van al de mannen die reageren dan maar de helft komt...
 
Als wij aankondigen dat we gaan dan gaan we ook, spijtig dat er van al de mannen die reageren dan maar de helft komt...
Dan zou ik graag hebben dat je aankondigt wanneer je er precies gaat. Want, en ik bedoel heus jullie niet, al een paar keer meegemaakt dat een aangekondigd koppel verstek liet gaan. En beschrijf eens juist wat jullie dan wensen van de mannen. Een financiële tegemoetkoming? Of is het integendeel voor jullie kick? En bijvoorbeeld wat je meisje wenst en eist van de mannen? CIM, neuken, tongzoenen? Jammer dus dat bepaalde mannen hun kat sturen. Ik ben zo niet. Maar je zou op de duur wel enig scepsis kunnen hebben.
 
Dan zou ik graag hebben dat je aankondigt wanneer je er precies gaat. Want, en ik bedoel heus jullie niet, al een paar keer meegemaakt dat een aangekondigd koppel verstek liet gaan. En beschrijf eens juist wat jullie dan wensen van de mannen. Een financiële tegemoetkoming? Of is het integendeel voor jullie kick? En bijvoorbeeld wat je meisje wenst en eist van de mannen? CIM, neuken, tongzoenen? Jammer dus dat bepaalde mannen hun kat sturen. Ik ben zo niet. Maar je zou op de duur wel enig scepsis
Al die tralala gewoon gaan en je zal toch wel ondervinden wat ze leuk vind.
 
My honest opinion: Really bad managed "cinema" and rude personeel, not comfortable at all. i entered few months ago to visit the place as the website said there was a girl that day. Also, I expected a sexy shop part where to find a little gift for a friend.. SO i entered and I started looking around. The owner and one customer were talking and immediately stopped their conversation and they started looking at me in a really bad way. And their eyes were fixed on me while I walked back and forth for the room, as to say " what the fuck are you doing here? Leave" not even " hi" not even " how can I help you?" but just made me feel undesired and then in less than 3 minutes I had to leave as they made me feel uncomfortable. I hope this place closes, this is not the needed environment. Sex is fun, is perversion, is diversity, is inclusive. This place is really old fashioned, if you have to behave like that, do it in your fucking home and invite only the people you want. Really bad.
 
Vrijdag langs Sexy World gegaan en het was raak! Sexcinemakoppel aanwezig, zag de vrouw zitten op de eerste rij. Ze heeft zich even omgekleed en hop de zaal in. Je voelt dat de mannen rondom even afwachten of ze haar mogen aanraken, maar dan is het startschot gegeven. Prachtig om te zien met al die mannen rond haar. Enfin, het gebeurd dus toch echt, er komen echte koppels in de cinema 🙌🏼
 
Vrijdag langs Sexy World gegaan en het was raak! Sexcinemakoppel aanwezig, zag de vrouw zitten op de eerste rij. Ze heeft zich even omgekleed en hop de zaal in. Je voelt dat de mannen rondom even afwachten of ze haar mogen aanraken, maar dan is het startschot gegeven. Prachtig om te zien met al die mannen rond haar. Enfin, het gebeurd dus toch echt, er komen echte koppels in de cinema 🙌🏼
Dat koppel heeft me een Pb gestuurd. Ze weten me te vertellen dat de dame enkel aftrekt en erop kickt om om daarna ondergespoten te worden. Er zou 10 mannen aanwezig geweest zijn, waarvan 8 haar een kwakje bezorgden. En dat je haar tieten mag strelen, maar penetratie zou niet mogelijk zijn. Mag ik nog efkes bij jou TomVTom polsen of de dame in kwestie er een beetje behoorlijk uitzag? En had ze wat sexy kledij aan? Ik denk aan kousen of een setje? Of was ze zondermeer bloot? Dank je alvast voor je feedback. En dan hoor ik alvast twee klokken luiden. Van de 'aanbieder' alsook van de deelnemer.
 
Wij zijn al paar keer bleuvision maasmechelen geweest .vrouwtje toen met paar man fun gehad .ma cinema in zen geheel is niet mooi veel kleine kotjes en dan 1 iets grotere ruimte .ma de zitbanken zijn heel versleten .geen aanrader meer voor andere koppels .in Gent zijn we nog niet geweest .iemand idee waar we ergens foto's kunnen vinden van de sexcinema daar hoe die eruit ziet ? Zijn meschien van plan is naar hotstore in aalst tegaan ziet er heel mooie groote sexcinema uit volgens foto's. Ma wel duur vindt 25euro zelfs als je als koppel gaat .vindt ik wel erover want je brengt altijd wel wa meer man op de been als je aankondigd dat je gaat .
 
Wij zijn al paar keer bleuvision maasmechelen geweest .vrouwtje toen met paar man fun gehad .ma cinema in zen geheel is niet mooi veel kleine kotjes en dan 1 iets grotere ruimte .ma de zitbanken zijn heel versleten .geen aanrader meer voor andere koppels .in Gent zijn we nog niet geweest .iemand idee waar we ergens foto's kunnen vinden van de sexcinema daar hoe die eruit ziet ? Zijn meschien van plan is naar hotstore in aalst tegaan ziet er heel mooie groote sexcinema uit volgens foto's. Ma wel duur vindt 25euro zelfs als je als koppel gaat .vindt ik wel erover want je brengt altijd wel wa meer man op de been als je aankondigd dat je gaat .
Als je het graag een beetje netjes hebt wat ik volkomen begrijp is die cinema van Gent echt geen aanrader
 
Wij zijn al paar keer bleuvision maasmechelen geweest .vrouwtje toen met paar man fun gehad .ma cinema in zen geheel is niet mooi veel kleine kotjes en dan 1 iets grotere ruimte .ma de zitbanken zijn heel versleten .geen aanrader meer voor andere koppels .in Gent zijn we nog niet geweest .iemand idee waar we ergens foto's kunnen vinden van de sexcinema daar hoe die eruit ziet ? Zijn meschien van plan is naar hotstore in aalst tegaan ziet er heel mooie groote sexcinema uit volgens foto's. Ma wel duur vindt 25euro zelfs als je als koppel gaat .vindt ik wel erover want je brengt altijd wel wa meer man op de been als je aankondigd dat je gaat .
Mocht de 25€ jullie tegenhouden dan betaal ik die wel. Sexcinema zijn meestal goedkoop, but if you pay peanuts…. Cinema in Gent is inderdaad wat ouder en aan een opknapbeurt toe, maar heeft wel zijn charme. Als jullie nog eens een uitstap plannen mag je mij altijd sturen
 
Dat koppel heeft me een Pb gestuurd. Ze weten me te vertellen dat de dame enkel aftrekt en erop kickt om om daarna ondergespoten te worden. Er zou 10 mannen aanwezig geweest zijn, waarvan 8 haar een kwakje bezorgden. En dat je haar tieten mag strelen, maar penetratie zou niet mogelijk zijn. Mag ik nog efkes bij jou TomVTom polsen of de dame in kwestie er een beetje behoorlijk uitzag? En had ze wat sexy kledij aan? Ik denk aan kousen of een setje? Of was ze zondermeer bloot? Dank je alvast voor je feedback. En dan hoor ik alvast twee klokken luiden. Van de 'aanbieder' alsook van de deelnemer.
Al mijn vraagjes even kunnenbekijken? Graag uw feedback. Dank.
 
Zou het mogelijk zijn om de volgende keer een dag op voorhand je aankondiging te doen. Want zomaar op de laatste knip kan ik me niet vrijmaken. En draag je soms kousen en jaretelles? Hou ervan om op mooie voeten klaar te komen. Is dit toegelaten?
.....er is er nog maar één in het wereldje die echte vintage nylons draagt en dat is SARA van de BUNGA BUNGA, samen met haar vriendinnen Nicole en Bianca ,maar wij zien u al jaren niet meer op hun party's
 
.....er is er nog maar één in het wereldje die echte vintage nylons draagt en dat is SARA van de BUNGA BUNGA, samen met haar vriendinnen Nicole en Bianca ,maar wij zien u al jaren niet meer op hun party's
Klopt. Sedert het event verhuisd is naar Halle vind ik de weg niet meer terug. Ik kwam vroeger steevast met de trein naar Antwerpen. Want na een Gb ben ik pompaf. En met de auto op een zondagnamiddag naar Halle zie ik echt niet zitten. Niks dan leuke herinneringen ten andere de bunga bunga partys. Dé top uit mijn wandelcarrière. Ik heb hier overigens nog een stel kousen met versterkte hielen van Sara bij me thuis. Schonk ze me toen ze op een bepaald moment tijdens een evenement té warm kreeg. Af en toe haal ik ze nog eens boven. Met de nodige gevolgen vandien.....
 
enkel tot topless??
Het broekje ging niet uit?
Ik was er gisteren namiddag 2x (met moeite gebleven) op de eerste rij. En inderdaad, het slipje/string ging helemaal niet uit. Meer nog: ze trok het meermaals hoger op. Alsof ze schrik had dat iemand daarbeneden iets zou zien... Ik moet spijtig genoeg zeggen dat het één van de slechtste stripsters was die ik er ooit zag. Meer dan 5 minuten kronkelen en rondtoeren, ongeïnteresseerd, zonder iets te strippen, geen enkel oogcontact noch reactie tot het publiek. Uiteindelijk toch nog BH uit, éénmaal op de rand van het podium in het ijle starend. Ik moest moeite doen om te blijven zitten, ze kreeg dan ook zeer weinig applaus. Raar was dat ze zowel bij aankomst als bij vertrek via een stoel op en af het podium kroop.... Waarschijnlijk de sleutel van de zijdeur op de gang kwijt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan