Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrouwen al dan niet in gezelschap, die voor de fun naar deze cinema komen zijn ultra zeldzaam... en tegen betaling is wegens vergunning verboden....
 
Zou dit dan aan de locatie/omgeving liggen? Ik heb toch de indruk dat parenclubs blijven bestaan, maar daar zijn mannen alleen uitgesloten
De locatie is een zeer negatief punt. Ook de atmosfeer binnen, alles zwaar onaangenaam afgeleefd, ciné vertoningen met verschrikkelijk slecht beeld, geen min of meer privé kamertjes, geen matrassen enz... Het is maar een sex ciné en geen club. Ik denk dat de vergunning dat ook niet toelaat. Dat schrikt de vrouwen serieus af, schat ik.
 
De locatie is een zeer negatief punt. Ook de atmosfeer binnen, alles zwaar onaangenaam afgeleefd, ciné vertoningen met verschrikkelijk slecht beeld, geen min of meer privé kamertjes, geen matrassen enz... Het is maar een sex ciné en geen club. Ik denk dat de vergunning dat ook niet toelaat. Dat schrikt de vrouwen serieus af, schat ik.
Nee, daar ben ik volkomen mee eens en benk ik zeker van dat dit vrouwen afschrikt....wel spijtig!!
 
Vond de hygiëne echt beneden pijl als er beneden een urine geurtje hangt en het proper maken gebeurd met een schraal stukje papier aan de muur is dat toch een totale afknapper voor de 100 euro de schow zelf was wel top
 
Pfff een paar straten verder hetzelfde voor de helft van de prijs
Een paar straten verder misschien minder geld. Alhoewel voor 50 euro krijg je daar amper service. Bij Alina krijg je de leukste stripact uit Gent en omgeving en privé service die top is. Maandag genoten van haar en al afgesproken voor de volgende dagen dat ze er nog is
 
Was gisteren in Ciné. Tweemaal de show gezien en.... Alina is de veruit het beste wat je hier kan meemaken. Super lijf, altiijd een lach, ze komt graag van het podium, met blote tits kwam ze op me zitten en mag je ze overal aanraken. Gelukkig had ze haar poes nog niet "vrijgemaakt" of je zou er zomaar inpluggen. Ze ging bij zowat iedereen langs om op te geilen. Terug op het podium op haar rug met pussy wijdopen.
Iedereen die twijfelt naar een stripshow te gaan: dit is een unieke dame, zo ga je er niet meer meemaken, denk ik. Ik neem een abonnement...
Graag ervaringen met haar in de privé cabine.
 
Alina of whatever vertelde me gedurende haar vorige aanwezigheid in 2022 dat ze Spaanse is en daar ook woonde. Gisteren antwoorde ze ook in het spaans toen ik haar in die taal aansprak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan