Recensie Shannel, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

paalslikker

Wandelaar
68
17/10/22
107
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Plassex
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/6384315-shannel
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort geleden de hoogblonde ( wat een pruik is , dat wist ik , ik ben niet achterlijk ) Shannel bezocht in Rotterdam zuid was dat nog. Ze ontving toen met haar vriendinnetje Barbie , ook zo'n klein en zeer slank poppetje dus maar voor het trio gegaan. Shannel is de meest actieve van de twee , uiteraard is haar lul op geen stukken na 25cm , met 18 houdt het op hoor maar ze worden allebei in no-time keihard en het is heerlijk om aan 2 lullen tegelijk te zuigen. Ze hebben mij ook tegelijk gezogen en het was werken om niet gelijk de zooi onder te kledderen maar ze stopten keurig op tijd , toen kreeg ik 2 kleine en slanke kontjes aangeboden die naast elkaar op bed zaten dus wie ben ik dan om ze niet beurtelings te neuken. Ik moet zeggen dat ook dat geen vervelende ervaring was en toen was ikzelf aan de beurt om door Shannel geneukt te worden en Barbie te pijpen. Daarna kwam ze voor me staan , condoom eraf en kreeg ik haar lading in mijn mond , Barbie kon niet klaarkomen dus bleef het bij Shannel. Toen naar het badkamertje om daar hun golden shower te mogen ontvangen , en dat viel bij Barbie ook een beetje tegen , Shannel plaste wel een behoorlijke hoeveelheid en ik ben prima klaargekomen. Resume: Prima ervaring voor een keer , zou ik teruggaan? Denk ik niet , het zijn beiden zeer slanke poppetjes die savonds na de verkleedpartij gewoon weer Henk en Piet heten ( of Hector en Pedro in dit geval ) en dat maakt mij geen moer uit , het is niet bijzonder / speciaal genoeg , ik kom terug voor het goede gevoel ( zeer lieve dame met GFE ) of geweldig fysiek ( zeer groot geschapen , of enorm grote ass , noem maar op ) , dat had ik in dit geval niet dus zal wel bij eenmalig blijven , maar was zeker geen slechte ervaring , ik heb veel betere maar ook veel slechtere gehad
 
Paalslikker, heb jij tips voor zeer groot geschapen dames? Zijn moeilijk te traceren.
Saniya uit Rotterdam is heel groot geschapen en ook een echt lekkere dikke lul als ze keihard is , is een donkere dame die hier al jaren werkt maar naar mijn mening een beetje ( onterecht ) onderbelicht blijft , woont al jaren in Overschie dus prima mee af te spreken , Dan hebben we nog Alesha Dior die groot is in alle opzichten , heel lang qua lengte , gigantisch grote siliconen kont ( daar is Lexie Beth echt maar een amateur bij ) en een zeer grote lul die ook enorm dik is , met name aan de basis. Zij verkracht je zonder welke genade dan ook , ze heeft dominant zijn tot kunst verheven. Punt is dat ze regelmatig rondzwerft over de aardbol en daardoor in de hogere prijsklasse zit. Penelope die momenteel weg is uit ons kikkerlandje maar volgende maand weer terugkomt geloof ik is ook zeer groot geschapen , zij is van Cubaanse afkomst en werkt enkele maanden per jaar hier , ik vond haar iets te timide naar mijn mening maar ze levert absoluut waarvoor je komt , een grote dikke lul die keihard wordt. Dan ter afsluiting nog ons prachtige poppetje Ashley uit Amsterdam , ontvangt in betondorp , dat is met afstand het lekkerste wijf wat ik ooit gezien heb. Zij is de overtreffende trap van Laura Saenz , zo ontzettend knap maar dan nog veeeel knapper. Zo mooi slank en zulke grote tieten , daar verwacht je een klein piemeltje bij , nou , het is een slagzwaard van ruim 20cm hoor en spuiten of er geen eind aan komt . Ze adverteert niet dagelijks meer op Kinky , dat hoeft ze ook niet want de mannen staan in de rij en ik kan ze geen ongelijk geven , ze blijft dit werk ook geen lange tijd meer doen. Ze stippelt haar carriere zorgvuldig uit , met sociale media en OF kun je met de juiste looks schatrijk worden en dat gaat zeker ook gebeuren

Dat was een een uitgebreid antwoord op een vrij korte vraag maar ik vind het leuk om mijn jarenlange ervaring een beetje uiteen te zetten dus doe er je voordeel mee ( of niet )
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan