WHEM Sharon SJ Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
133
29/05/22
87
9
Heb goed gezocht naar Sharon, studente uit Leiden, maar geen reviews gevonden.
Is er iemand die meer weet?
Ik dacht gezien te hebben dat haar account al een jaar geleden is aangemaakt, maar haar adje op SJ is alweer dagen niet te vinden.
Ze ontvangt denk ik in een grote studentenflat en daar word ik ook niet blij van.
Kortom, wie neemt mijn twijfels weg?
 
Bij mij ook om een aanbetaling vooraf gevraagd, 50 euro per tikkie. Had aangegeven er bijna te zijn en alleen cash te hebben.

Het was te vaak fout gegaan gaf de dame aan. Heb het gerespecteerd en vriendelijk aangegeven dat het voor ons dan niet zou werken. Kreeg daarop ook een vriendelijke reactie terug, ging mij wel iets te makkelijk.

Ook gaf ze aan die avond naar Leiden te gaan op mijn vraag waarom haar advertentie ineens op Leiden stond (stond daarvoor op Alkmaar).

Ik vertrouw het niet helemaal…. Maar als iemand wel heeft doorgezet en een date heeft gehad, let us know….
 
Bij mij ook om een aanbetaling vooraf gevraagd, 50 euro per tikkie. Had aangegeven er bijna te zijn en alleen cash te hebben.

Het was te vaak fout gegaan gaf de dame aan. Heb het gerespecteerd en vriendelijk aangegeven dat het voor ons dan niet zou werken. Kreeg daarop ook een vriendelijke reactie terug, ging mij wel iets te makkelijk.

Ook gaf ze aan die avond naar Leiden te gaan op mijn vraag waarom haar advertentie ineens op Leiden stond (stond daarvoor op Alkmaar).

Ik vertrouw het niet helemaal…. Maar als iemand wel heeft doorgezet en een date heeft gehad, let us know….
Fake en oplichter, dat het zogenaamd fout ging is de standaardtruc die ze gebruiken om je te laten betalen. Thx voor het melden, mannen deze links laten liggen!
 
ik dacht dat ze een andere truc zouden uithalen toen ik het adres kreeg van het appartementencomplex.
bij de voordeur staat dan de 'chauffeur'' te wachten die je moet betalen, dan krijg je het nummer en als je daar aanbelt woont er iemand die er niks mee te maken heeft
maar dit was dus kennelijk een vooruitbetaler
 
Dat zou helemaal wat zijn. Je geld geven aan iemand die in een auto voor komt rijden en vervolgens ergens random aanbellen.

Maargoed… van geilheid wordt je miss naïef 😅

Anyway…. beter verder kijken…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan