WHEM Sharona Eindhoven Kinky Pas op Oplichter

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zeus109

Newbie
13
19/01/23
8
4
Goede avond mede bezoekers, het is weer Zeus109 en weer heb ik een expose.

Dit keer gaat het om een blonde dame vermoedelijk Pools genaamd Sharona.
Ik had vandaag met haar afgesproken in Eindhoven en had contact met haar via whatsapp en telefonisch. Gesprek verliep vlotjes aankomen was het in een flat waar ik mijn auto parkeerde. Daarna zei ze tegen mij dat er achter een bushalte een deur was die zij ging openen ik liep naar toe en ze deed open. Toen ik in haar ogen keek had ik al een naar voorgevoel iets klopte niet. Toch liep ik verder met haar en we gingen naar binnen toen pakten we een lift.

Ik merkte dat ze veel kant en klaare antwoord had. Toen we boven waren was er om de hoek nog een deur zei tegen mij dat ik eerst het geld moest over maken en dat deed ik. Vervolgens zei ze dat ik even moest wachten en ging zij zo genaamd controleren of ik daadwerkelijk had overgemaakt. Het bleek om een buitenlandse bank pas te gaan. Na 1 minut begon ik ongeduldig te worden en zei belde ik maar kreeg geen gehoor. Toen de deur open gedaan en links had je een balkon en bleek dat er rechts van mij twee deuren waren die naar een trap leiden.


Met ander woorden ze liet me daar wachten om vervolgens weg te kunnen rennen. Ik ben hieraan 100 euro kwijt geraakt. Voor mij geen probleem omdat ik het geld wel kon missen. Beste mensen aub als je gevoel of instinct zegt dat iets niet klopt vertrouw daarop en maak dat je weg komt. Ik heb dit ook bij kinky gemeld en zij zullen dit onderzoeken. Echt triest voor worden dat dames tot zo ver tot iets in staat zijn. Als het goed is kun je haar profiel ook niet meer terug zien op kinky.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan