Shemale zonder pik gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
347
27/05/22
382
Ik was een beetje aan het rondkijken op kinky uit nieuwsgierigheid. Er staan echt prachtige "dames" tussen. Een paar zou je zo naar huis toe nemen, omdat je denkt dat het een vrouw is. Maar een pik tussen hun benen nee dat is niet mijn ding. Sommige sparen ook voor een geslachtsverandering.Ik zoek eigenlijk naar zgn. post-op ladyboys. Ik weet het: ze zijn dun bezaaid. Hebben jullie nog suggesties op kinky?
 


Deze 2 adverteren als een vrouw, maar zijn trans.
 


Deze 2 adverteren als een vrouw, maar zijn trans.
Eerdere ervaringen mee gehad? Die uit de reactie van Rintintin, https://www.girlsreview.nl/threads/shemale-zonder-pik-gezocht.20070/post-331855 vermeldt het duidelijk.

Als ik me goed herinner, heeft Chickita la Prieta, ook een designer mutsje. Wijffie is alleen supergestoord, daar moet je wel tegen kunnen.
 
Laatst bewerkt:


Deze 2 adverteren als een vrouw, maar zijn trans.

Areeya had idd een pik, kan ik bevestigen.😃 Vind ik eigenlijk wel zonde, had best een mooie pik.
 
Als je een trans, met of zonder pik, niet herkent (en geloof me, je ziet het meteen), dan ben je zo'n amateur in vrouwen dat je het ook wel verdient dan om "verkracht" te worden door zo'n dame.

Denk ook niet zo zeer dat het 'verkrachting' zou zijn, eerder misleiding. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je het niet op de foto's ziet, maar wel in het echt. Dan kan je natuurlijk nog weg lopen, als het je niet bevalt.
 
Denk ook niet zo zeer dat het 'verkrachting' zou zijn, eerder misleiding. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je het niet op de foto's ziet, maar wel in het echt. Dan kan je natuurlijk nog weg lopen, als het je niet bevalt.
Ik heb dat ooit letterlijk meegemaakt. Op de Wallen bij de bekende Paula was het. Ik was toen nog jong en onervaren en had niet in de gaten dat het eigenlijk een man was. Ik kwam gewoon voor een vrouw. De pik werd bewust tactisch verborgen gehouden. Het was ook geen prettige sessie, had steeds het gevoel van hier klopt iets niet maar kon niet de vinger op de zere plek leggen. Daarna op de terugweg in de trein toen ik uit het raam keek realiseerde ik me van 'ze had eigenlijk best een lage stem' en wist ik hoe laat het was.

Ik voelde me inderdaad behoorlijk misleid en had dat toen nooit gewild. Maarja het is een lastige discussie. Je hebt als klant wel een onderzoeksplicht, en het is een beetje raar als je je in zo'n geval op 'goede zeden' zou beroepen nadat je iemand hebt betaald voor seks.

Wat wel interessant is is dat ze bezig zijn om de lat voor verkrachting lager te leggen: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/seksuele-misdrijven/wetsvoorstel-seksuele-misdrijven

Op dit moment is het nog zo dat er voor verkrachting sprake moet zijn van dwang of (bedreiging van) geweld, maar straks is het dus al verkrachting als je 'weet of had moeten weten dat de ander niet wil'. Ben het niet helemaal eens met dat wetsvoorstel hoor, want als ik het goed begrijp dan kun je dus straks gewoon de ander van verkrachting beschuldigen terwijl je wel 'ja' gezegd hebt.

Als je een trans, met of zonder pik, niet herkent (en geloof me, je ziet het meteen), dan ben je zo'n amateur in vrouwen dat je het ook wel verdient dan om "verkracht" te worden door zo'n dame.
Je wordt na verloop van tijd wel steeds wijzer ja, maar ik sta regelmatig nog wel steeds versteld hoor en vind het lastig te herkennen. De techniek op het gebied van plastische chirurgie blijft ook maar innoveren hè. Ik probeer altijd zoveel mogelijk op de stem te letten, maar zelfs daar is het nog vaak lastig te merken vind ik.
 
Zouden mannen het merken die er heen gaan? Daar ben ik wel benieuwd naar. :)
Die Kelly heeft in Big Brother ook een man niks gezegd en daar kwam ie ook niet achter.
En ik denk iemand uit Thailand ofzo met schoenmaat je 38 en klein kan zo voor vrouw doorgaan en zeker s'avonds in de kroeg.
Ooit stond er een test op internet waarbij je man of vrouw moest kiezen. Uiteraard alleen gezichtsfoto's maar ik had er toch een paar fout.
 
Met foto's is soms moeilijk om tg te herkennen. Maar real-life is het niet moeilijk, tenzij dronken bent. Net als wat Fred zei, als je 5min met haar bent kan je aan paar punten herkennen dat ze geen cis vrouw is.
 
Met foto's is soms moeilijk om tg te herkennen. Maar real-life is het niet moeilijk, tenzij dronken bent. Net als wat Fred zei, als je 5min met haar bent kan je aan paar punten herkennen dat ze geen cis vrouw is.
Die Kelly in Big Brother is toch wel het voorbeeld van iemand haar niet door hebben. Je zag het echt niet. Het is dat het verteld werd.
Nederlandse vrouwen zijn de langste ter wereld.
Met bijbehorende schoenmaat.
Wat betreft handen..onze vriend Donald Trump die niet echt klein is heeft voor een man van zijn omvang vrij kleine handjes. Iemand die lang is hoeft niet altijd de bijbehorende handen te hebben.
Zo zwart-wit is het niet. Dat gezegd hebbende is mijn motto wel wat niet weet wat niet deert.
 
Misschien als ik op straat voorbij loop of ergens zie zitten zou ik ze niet herkennen als ze bijna 100%vrouwlijk uit zien. Maar als je ze eenmaal interactie met ze hebt kan ik echt herkennen. Ik moet nog tg tegen komen met wie ik interactie had, die ik niet heb herkent.
 


Deze 2 adverteren als een vrouw, maar zijn trans.
Die Areeya ziet er wel goed uit! Ben je daar geweest?
 
Hahaha wat een hilarische berichten. Tjonge jonge jonge herken de trans topic is het geworden. In de Geleenstraat staan er ook 2 andere post up tg dames. En nee ik heb het niet over Bb kelly, die is besproken en zeker een aanrader. En idd ze doet ook een beetje aan verkrachting. Als een vinger in je kont je onwenselijk is. Hahaha.

De andere 2 zijn Aziaten staan bij kamer nr 128. Ben niet snel van de (dr)a(ma)ziaten, de een is niet echt mooi tenzij je van bbw en geblondeerd houd en de ander was ik weleens geweest. Toen was sex heerlijk, helaas een dramaqueen en nu is het smile n walk.

Cumgiver
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan