Recensie Sibel, DS-Girls, Den Haag 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was in de buurt van DS Girls en belde wie er vrij waren. Er werden 4 tal namen genoemd, waaronder Sibel. Ik was toch nieuwsgierig geworden naar haar vanwege de positieve recencies. Sibel is een kleine mooie zwartharige meid met mooie billen. Eenmaal op de kamer even gepraat. Ik vroeg wat haar oorsprong was; Roemeens dus. Afijn. Eenmaal op het bed begon ze mij beetje te strelen en was het pijpen begonnen. Dit deed ze goed. Tegelijkertijd begon ik haar even te vingeren. Hier genoot ze echt van ... en dan even 69 position. Ze was even gestopt met pijpen omdat ze zo van het beffen genoot. Ze zei toen stop en wilde seks. Ik vroeg wat er was en ze zei sorry maar daar jou kom ik snel klaar en dat wil ik niet. Ze kwam bovenop en bereidde mij als een gek, daarna verschillende posities gedaan en de laatste positie was liggend op haar buik en ik er achterlangs. Ze pakte mijn arm stevig vast en genoot van het doorstoten van mij op verschillende levels. Ik kwam heerlijk klaar en ze zei zelf tegen mij: Vaak is het dat ik dan in mijzelf denk: come finish finish (richting de man dan, om dan vervolgens snel klaar te zijn), maar bij jou vond ik t jammer dat je klaarkwam want het was zo lekker en je had zo lekkere parfum op dat het mij erg geil maakte. Nou dat was een hele dikke compliment van haar. Nog even nagepraat. Het is een lieve meid en genoot er lekker van.
Welk geurtje had je op?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op Hookers was ik volgend mij e eerste met een recensie over Sibel, nu ben ik recensies weer aan het oppakken waar mogelijk haha.

Sibel is voor mij een absolute topper, helemaal mijn smaak, voor mij 1 van de mooiste dvp's die ik heb mogen meemaken en zeker degene met het voor mij meest perfecte figuur, vanuit alle hoeken gezien!

3x en geweldige sessie gehad met haar, goeie klik, waarbij ze ook meerdere keren klaarkwam, akte hoeken van de kamers gezien, heerlijk en geweldig.

1x en minder sessie gehad, waarbij ze vooraf ik liet weten moe te zijn, en helaas straalde dat ook dit in de seks.

Aan mij heeft ze een vaste klant in elk geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan