sigarettenrook

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iamnaughty

Vaste klant
125
09/09/21
50
4
Gisteren een amateurmeid een slechte dag bezorgd. Ze was behoorlijk boos. Dreigde zelfs met haar pooier en zo.
En het lag aan mij en meer dan excuseren kan ik niet doen.

Ik had namelijk veel te laat gechecked of ze rookte en dat deed ze. En aangezien ze in haar huis ontving moest ik afzeggen.
Een partner pikt sigarettenrook nl. direct op als je in een rookvrij huis leeft.

Houden jullie daar ook rekening mee of nemen jullie toch die gok? (als je zelf rookt heb je dat probleem niet natuurlijk)
 
Vroeger kon je nog zeggen dat je uit de kroeg kwam, maar dat gaat ook niet meer. Gelukkig hoef ik er geen rekening mee te houden. Luchtdichte zak meenemen om je kleding in te doen is ook zo wat.

Zelfde geldt ook voor parfumlucht. Dat merkt een ander ook snel. Vind ik persoonlijk dan weer wel lekker om nog een tijdje te ruiken. Sexgeur überhaupt wel.
 
Sigarettenrook is echt het op 1 na walgelijkste luchtje dat je kan meekrijgen na een dvp bezoek. Een poesje dat ruikt is nog erger. En het heeft mss niet eens te maken met hygiene , maar sommige dames hebben echt een poes die stinkt als ze opgewonden geraken . En dat is wel biologische brute pech. De ene ruikt en smaakt zoet en de andere niet. Om maar te zeggen .....Dames, hou rekening met de ph waarde
 
Heb geen partner, maar ik probeer het als nog te vermijden. Meestal spreek ik af overdag tussen afspraken door. Komt mijn professionele reputatie niet ten goede als ik naar sigaretten of goedkope parfum ruik...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan