WHEM Sigrid, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring met deze Meesteres?
Had haar even gecontacteerd maar prijzen liggen best hoog. Daar ze nog maar net adverteert als Domina een beetje mijn twijfels of die prijzen gerechtvaardigd zijn.
Is die strekemadam van tv en kranten, denkt echt wel dat ze "de dame" is.
 

Iemand ervaring met deze Meesteres?
Had haar even gecontacteerd maar prijzen liggen best hoog. Daar ze nog maar net adverteert als Domina een beetje mijn twijfels of die prijzen gerechtvaardigd zijn.
Best van wegblijven. Even op media en ze denkt kassa kassa.... in de categorie van hot (???) Marijke....
 
Zéér te mijden. Heeft zich enkele jaren geleden via de kranten publiciteit verworven en vervolgens haar prijzen opgetrokken, alsof de binnenkant van haar dijen met bladgoud belegd is.
Versierde nu opnieuw reklame via een tv-reeks op Canvas. Zit op tv praatjes te verkopen dat alle belangrijke politici van ons land bij haar klant aan huis zijn.
En plots ... ! ... is ze ineens Meesteres geworden !!!
Heeft niet de minste bdsm-geaardheid in zich, en speelt het spelletje dat het meeste opbrengt.
Heeft geen enkel benul van wat onderdanigheid aan emoties teweeg brengt.
Bij dergelijke geldwolven is de klant van geen enkele betekenis. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk poen binnenrijven op kap van de goedgelovige zielen.
Inderdaad, een perfecte kopie van Hot Marijke.
Te mijden als de pest dus.
 
Bedankt voor de reacties. Dit bevestigt mijn vermoeden. Als ze de prijs noemde, 300/uur, had ik ook iets van. Oh wow. Dat plaatst je dadelijk bij de elite.... En dan nog. Zonder een foto van de studio of materialen die beschikbaar zijn. Blij dat ik de stap niet gezet heb dan.

Jammer genoeg wel weinig Meesteressen in het Limburgse. Antwerpen is altijd zo druk qua verkeer. Mocht er iemand een leuk adresje hebben in het Limburgse. Mag altijd via pm. Thx
 
Ik hoorde ze praten op TV.....ik dacht wat zit jij te lullen zeg....Is er duidelijk eentje die High class will gaan maar proff. naast de pot plast. Na 40 jaar wandelen valt dat soort figuren snel door de mand. Met Hoogstaande figuren het bed gedeeld....die figuren hebben andere kanalen! De enige 2 die correct waren was dat vrouwke met het zwarte masker en die Franse madam en die 2 mannen. die waren realistisch correct vanuit de markt.
 
Domina's vragen gemiddeld 180 euro in plaats van 150 euro. Sommigen 200 tot 250 euro. Gemiddelde prijzen.
Het is inderdaad een aparte business. Als je dan ook nog eens weet dat zij doorgaans niet uit de kleren gaan, en geen intiem contact verrichten, dan weet je wel dat het voor een sub-man afdokken is. Maar het ergste is dat veel van die dames een goudmijn aanboren. Terwijl ze zelf nooit enige vorm van bdsm-geaardheid in zich hebben meegedragen. Ze kopen zich (met het geld van hun eerste klant) een zwart pakje en een paar zwepen. En het theater kan beginnen. Zij die zich geroepen voelen moeten het maar ondervinden. Anderen denken twee keer na.
 
Domina's vragen gemiddeld 180 euro in plaats van 150 euro. Sommigen 200 tot 250 euro. Gemiddelde prijzen.
Het is inderdaad een aparte business. Als je dan ook nog eens weet dat zij doorgaans niet uit de kleren gaan, en geen intiem contact verrichten, dan weet je wel dat het voor een sub-man afdokken is. Maar het ergste is dat veel van die dames een goudmijn aanboren. Terwijl ze zelf nooit enige vorm van bdsm-geaardheid in zich hebben meegedragen. Ze kopen zich (met het geld van hun eerste klant) een zwart pakje en een paar zwepen. En het theater kan beginnen. Zij die zich geroepen voelen moeten het maar ondervinden. Anderen denken twee keer na.
Ik kan diegenen die totaal geen BSDM geaardheid hebben er zo uit halen. Een echte meesteres herken je meteen.
Maar ja, er zijn er zo velen die denken wat leer, latex, zweepjes, toys kopen en we kunnen het en snel wat geld verdienen.

En velen die ooit iets gehoord hebben over kinky en het willen meemaken lopen met hun ogen open in de val.
 
Ik kan diegenen die totaal geen BSDM geaardheid hebben er zo uit halen. Een echte meesteres herken je meteen.
Maar ja, er zijn er zo velen die denken wat leer, latex, zweepjes, toys kopen en we kunnen het en snel wat geld verdienen.

En velen die ooit iets gehoord hebben over kinky en het willen meemaken lopen met hun ogen open in de val.

Het zijn dikwijls de dames die zich niet als kinky of BDSM profileren in hun raam die de beste kinky en BDSM skills hebben.

Soms kom je dat pas te weten als je een keertje binnen gestapt bent. Een beetje kinky ingesteld wandelaar ziet het al gauw in de blik in hun ogen.
 
Gilles De Coster had zijn huiswerk beter wat grondiger gemaakt en meer relevante dames gekozen in plaats van haar een gratis platform te geven, enfin gratis, ze zal daar zeker goed aan verdiend hebben, ... voor dezelfde moeite had hij Hot Marijke in de kijker gezet, dat was misschien nog erger geweest :mad:
Ik ben zelf niet vertrouwd met BDSM maar het was soms wel verbijsterend te horen wat ze allemaal vertelde en hoe weinig respect ze heeft voor haar klanten en hoe ze, in mijn ogen, zat te genieten van haar eigen arrogantie en haar TV-optreden.
 
Het was nu niet mijn bedoeling om de dame in kwestie aan de schandpaal te nagelen ;-) met het starten van deze topic.
Wou enkel weten of er mensen waren met ervaring wat haar BDSM kwaliteiten betreft. Haar prijzen zijn jammer genoeg uit de lucht gegrepen maar haar
blik en uiterlijk trekken me wel aan. Als ze voor 200/uur een sessie doet maak ik een afspraak ;-)
 
Zit nu bij Lynn Somers te Mol. Je kan ze vinden op afspraakjes.com. Ze staat nog niet op de website. Blijkbaar is haar sm-typetje niet genoeg om rond te komen. Heb wel een lekker uurtje met haar gehad.
 
Ook ik heb een top ervaring met haar gehad,
Aardige mooie dame (vind ik toch) gezellig na gepraat.voor herhaling vatbaar.
Vreemd dat haar sm recenties niet erg positief waren.
Zodra ik haar op de site bij Lynn zag staan een afspraak gemaakt.
 
Ze ontving ooit op een 20 tal minuutjes van waar ik woon. Ik las ergens een recensie, die klant was zeer tevreden, en tegen hem had ze gezegd dat ze nog een ganse tijd daar ging blijven. Een paar dagen later, nog geen week, wou ik haar boeken. Ze nam de telefoon niet meer op, haar advertentie op RL was verdwenen.

Nog een paar dagen later was ze dan "opeens" SM meesteres.

Heb die interviews met haar nooit gezien, maar als je al over zoiets oneerlijk bent, tja...

BTW: Lynn Somers heeft de site opgefrist en nu staat Sigrid er wel tussen.
 
Laatst bewerkt:
Ze ontving ooit op een 20 tal minuutjes van waar ik woon. Ik las ergens een recensie, die klant was zeer tevreden, en tegen hem had ze gezegd dat ze nog een ganse tijd daar ging blijven. Een paar dagen later, nog geen week, wou ik haar boeken. Ze nam de telefoon niet meer op, haar advertentie op RL was verdwenen.

Nog een paar dagen later was ze dan "opeens" SM meesteres.

Heb die interviews met haar nooit gezien, maar als je al over zoiets oneerlijk bent, tja...

Intussen staat ze op de site van Lynn Somers.
Vind dat grappig, van de ene dag op de andere zijn ze sm meesteres….. geen intiem meer, leren pakske aan, zweepje zwaaien, prijs naar boven😂
 
Ik hoorde ze praten op TV.....ik dacht wat zit jij te lullen zeg....Is er duidelijk eentje die High class will gaan maar proff. naast de pot plast. Na 40 jaar wandelen valt dat soort figuren snel door de mand. Met Hoogstaande figuren het bed gedeeld....die figuren hebben andere kanalen! De enige 2 die correct waren was dat vrouwke met het zwarte masker en die Franse madam en die 2 mannen. die waren realistisch correct vanuit de markt.

Als dit allemaal zou zo zijn, zou zo nooit, met alle respect, in een "privéhuis" gaan werken zeker?
 
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Sigrid gehad, 3x
dit zijn geen SM ervaringen dus daar kan ik niet over mee praten.
voor gewone sex is ze zeer zeker de moeite waard om te bezoeken, en dat zal ik ook zeker blijven doen.
 
Staat ze ook open voor extra dingen zoals klaarkomen in de mond of anaal?

K ga eens bellen om te horen welke dagen ze aanwezig is
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan