WHEM Sigrid, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sigrid was me een aantal jaren geleden al opgevallen toen ze nog in Diest ontving.
Destijds lagen haar prijzen boven mijn budget.
Haar foto's bleven me erg aanspreken maar ik had nog steeds geen afspraak met haar gehad.
Door corona was ze van de radar verdwenen.
een paar maanden geleden zie ik plots Sigrid op een advertentie van Lynn Somers op redlights staan .
Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ben naar Mol gereden, bij het voorstel rondje kwam Sigrid zich voorstellen.
Ze zag er precies zo uit als op de foto's van de advertentie.
Deze mooie dame kwam een beetje verlegen over maar dat kan ook een verleidings tactiek van haar geweest zijn.
Bij mij werkte deze aanpak zeer goed.
afgesproken voor een uurtje met haar.
samen onder de douche en daar werd het al snel gezellig.
Ik val niet op slanke poppetjes maar chubby vind ik weer te ver gaan, sigrids vormen spraken/spreken me helemaal aan.
op het bed hebben we ons uurtje helemaal vol gemaakt met pijpen beffen neuken (in diverse standjes ) en vooral zoenen wat ze vol overgave doet.
na een hartstochtelijk uur afscheid van haar genomen.
binnen een aantal weken diverse afspraken met haar gemaakt, welke allemaal naar tevredenheid zijn verlopen.
ze was plotseling niet meer te vinden op de site van Lynn.totdat ik hier het bericht zie verschijnen dat ze in Brecht ontvangt.
ook daar al eens Sigrid bezocht en de zogenaamde klik is er nog steeds, of is dit ook een tactiek van haar die perfect werkt.

Bij mij staat ze zonder twijfel op nr 1

voor de mede wandelaars die twijfelen zou ik zeggen probeer het eens.
 
Is idd ook een teken aan de wand natuurlijk...

En 36 trololo

Let wel, het is volledig mijn type, maar door die leugens (ok het is altijd een rol die dvp's spelen, maar er zijn grenzen) is ze al een tijd geleden geschrapt van m'n lijstje. Ze ging twee jaar geleden volledig stoppen...

Haar Instagram is ook niet meer online dacht ik?
 
Wel.. ik ben gisteren op een advertentie uitgekomen van haar op RL. Ik heb haar altijd al ern waanzinnig lekker ding gevonden .. dus twijfelde niet en maakte meteen een afspraak.
Ze ontving me super vriendelijk en oprecht geinteresseerd. Wat een mooie verschijning zeg!!! Na wat opfrissen en ern babbeltje gingen we op bed liggen. Eerst lekker zoenen en voelen aan elkaar. Ze doet je echt comfortabel voelen dat ze er zin in heeft. Dan is ze me heel lekker beginnen pijpen en keek me aan terwijl ze dat deed. Heerlijk gewoon. Echt zoals het hoort in zo'n situatie!!! Top!!!
Daarna deed ze me een jasje aan en ging ze lekker voor me liggen met de benen gespreid.. ik zag dat ze een heel lekker en mooi poesje had. Wel, daar hou ik van.. zo uitgenodigd worden, ipv omdraaien en doe je ding maar zonder elkaar aan te kijken. Heerlijk bleef ze me aankijken en lekker kreunen. Ik stopte even om toch dat lekkere poesje wat te likken. Dat wist ze wel te waarderen. Daarna lekker verder geneukt. Ze werd rood van opwinding. Toen ik klaar kwam zei ze dat ze het heel lekker en opwindend vond hoe ik kwam. Vond ik best wel lief van haar.
Vervolgens nog wat gebabbeld en gestreeld, om daarna afscheid te nemen met een erg voldaan gevoel. Top chick!!!
 
Ik kan diegenen die totaal geen BSDM geaardheid hebben er zo uit halen. Een echte meesteres herken je meteen.
Maar ja, er zijn er zo velen die denken wat leer, latex, zweepjes, toys kopen en we kunnen het en snel wat geld verdienen.

En velen die ooit iets gehoord hebben over kinky en het willen meemaken lopen met hun ogen open in de val.
Klopt. In het skw zijn Ira, Kiana, Eva, Melissa,... zeker de moeite. De andere denken vaak dat ze door leder aan te doen en wat te spuwen plots meesteres zijn.
En die Medusa, dat is net als not-hot Marijke een incompetent viswijf die zichzelf tot dvp-spreekbuis uitriep zonder ook maar iets deftigs te kunnen....
 
ik bezocht Sigrid een hele tijd geleden, toen ze nog volledig zelfstandig en onder haar pseudoniem Sascha opereerde, maar herinner me haar nog goed. Ze was toen een beetje een duurdere vogel (200€ voor een uur), maar dat vond ik het toen best wel waard. Ze kon het zich wel permitteren omdat ze wel eens met haar kopje op tv verscheen en al een boek had geschreven ("Hoerenchance")

In ieder geval, dit is wat ik toen over haar schreef op hookers:

"Wat is dit een superlekkere dame! Na het opfrissen (douche of wastafel, je kiest maar, maar wel alleen), rustig het ijs breken met een babbeltje op bed, dat vanzelf overgaat in zachtjes en sensueel vrijen met diep tz... en deze dame kan pijpen (zc) zoals ik het nog niet dikwijls heb mogen meemaken! Ik had mijn lading al bijna in haar keel geschoten, maar kon haar net op tijd stoppen anders was het feest al voorbij geweest voor het goed en wel begonnen was.
Haar mooie geschoren poesje daarna flink onder handen (of tong, eigenlijk) genomen en dat wond mevrouw zodanig op dat ze bij het nmc haarzelf klaarvingerde.
Topdate met een mooie, intelligente vlaamse vrouw. Ze is niet goedkoop, maar kwaliteit kost geld.."


Inmiddels is ze dus blijkbaar aan de slag bij een privéhuis, eerst bij Lynn Somers en nu bij Maison d'Amour in Brecht, maar ik vermoed dat dat gewoon met de praktische kant van de zaak te maken heeft?
Wat mij betreft echt wel een aanrader, ik denk dat ik haar binnenkort nog maar eens ga opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het mis hebben maar de topic is: Iemand ervaring met Sigrid.
Als ik de reactie van DaBart lees ben ik benieuwd wat hij met Sigrid mee gemaakt heeft omdat hij zo heftig reageert.
Ik ben gaan zoeken maar heb geen recensie van je kunnen vinden over Sigrid.(of heb ik niet goed gezocht)
Dus beste Dabart schrijf even over je ervaring met haar, ik ben erg benieuwd geworden.
Vooral omdat ik meerdere goede ervaringen met haar heb gehad, en tijdens het maken van dit bericht er een nieuw bericht verschijnt met een goede ervaring.
 
Van waar die sarcastische opmerkingen? Ik gaf gewoon een eerlijke objectieve ervaring met haar. Ze is een lief ding waar je je heel goed mee kan amuseren. Ik merkte niks van hoegenaamde pretentie of geveinsde woorden. En ja, er zijn nog meer topwijven in de business ( Kathy bij 4stars, Apple,.. bvb) maar 99% van de dvp zijn geldlustige luie en afstandelijke wijven. Sigrid was aardig, ondernemend en erg lekker met die tattoos. Ik ben niet voor de BDSM bij haar gegaan , maar gewoon voor lekkere seks.. en die heb ik in overvloed gehad.
 
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht in Maison D'Amour.
Het was eigenlijk een fijne reactie. Eigenlijk had ik gewoon zin die arrogante bees van op televisie en uit de Humo-columns voor een goedkoop bedrag eens een half uurtje stevig te nemen.
Maar van die arrogantie was eigenlijk geen sprake.
Het is een vriendelijke, ja zelfs lieve dame, die de klant op het gemak stelt.
Normaal gezien hou ik niet van de stevige getatoeëerde specimen. Maar haar staat het eigenlijk wel...

Het tongzoenen was prima en op haar initiatief en het pijpen was super.
Afgemaakt op z'n hondjes.
En daarna nog een massage gekregen, die ik prima vond.
Eigenlijk voor mij een best fijne ervaring...
 
Erg jammer voor de medewandelaars en mij dat Sigrid gestopt is.
Sigrid is een fantastische leuke mooie dame.
meerdere afspraken heb ik met haar gehad en deze waren altijd top.
Haar keuze om de boeken te schrijven en nu uiteindelijk te stoppen met dit werk begrijp ik volkomen.
 
Bijzonder, al die reacties en niet één relevante link te vinden (niet wat haar ontvangst betreft, noch de tv-optredens die ik schijnbaar gemist heb).

Mogen anderen ook meepraten? 😄
 
Bijzonder, al die reacties en niet één relevante link te vinden (niet wat haar ontvangst betreft, noch de tv-optredens die ik schijnbaar gemist heb).

Mogen anderen ook meepraten? 😄
Zoals gemeld is ze gestopt.
Als je zelf even de moeite neemt om te googelen dan vind je een heleboel.
zelfs waar je haar boeken kunt kopen.
Als je hier een bericht kunt plaatsen zal dat googelen ook wel lukken denk ik.
en wat houd je tegen om deze relevante link's dan hier te posten.
dan kunnen andere ook mee praten.

succes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan