Recensie Silvia, Leuven 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan heb ik geluk gehad daarnet, had om 15u nog een afspraak kunnen fixen voor 30 minuten heerlijk lekker Nat likwerk deepthroat etc. Jullie weten wel natuurlijk. Wat ik positief vond is dat ze het deze keer niet zo donker maakte in de kamer en ik kon genieten van haar pijpskills.
Echt geil om te zien als je klaarkomt en hoe ze je paal dan aflikt met al dat zaad aan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan alleen maar bevestigen wat anderen schrijven. Een absoluut pareltje, in het echt nog mooier dan de foto's laten zien. Ook qua service valt er niets te klagen. Wat een diepe keel, wat een onzorgvuldigheid! Allerlei ziekelijke situaties, hij genoot er duidelijk van.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk is het mij gelukt om bij Silvia langs te gaan. Door het verkeer was ik te laat dus enkel een quickie.
Die quickie was anders ook wel de moeite waard!!! Tongzoenen, pzc en cim. Dit moet 1 van de beste quickies zijn die ik al heb gehad in mijn wandelleven.
Volgende keer ga'k zeker voor langer!

Maar ze ziet er wel een pakje ouder en kleiner uit dan op RL. Desalnietemin nog steeds lekker!
 
Geen bandwerk? Toch wel als je je kleren aantrekt staat de volgende op de stoep te wachten. Het is niet dat je zelfstandig werkt dat je geen bankwerk doet.
Hou er wel rekening mee dat op dit adres nog andere vrouwen aan het werk zijn...dus de persoon die je "aflost" is niet perse de volgende klant voor haar...
En ja, kon het niet laten...deze namiddag, door omstandigheden mijn gewoonlijk uurtje moeten inkorten naar 30 '. Maar dit half uurtje was krachtig en goed. Ze blijft me verbazen, ik mag ze beffen, een 69..zo mooie lippen...Zoveel skills, zoveel "inzet"..Geen haastig gedoe, rustig aan, time is on her side, en als de tijd er is...gebeurd het...in het beroepsleven noemen ze dit time-management...bij een koeriersdienst "just in time". Onderweg naar huis, voel je nog die gloed, die gloed die me goed doet tijdens deze barre winterdagen.
Muchias gracias, Cariño
 
Laatst bewerkt:
Deze ochtend nog eens bij Silvia langs geweest. Het was ook al weer even geleden. En wauw, ze wordt elke keer beter met haar pijpskills. Ik heb absoluut niet het idee dat dit "bandwerk" is. Elke keer neemt ze goed de tijd om met mij bezig te zijn. En als ik hier op het forum lees, vertrekken veel mannen tevreden van bij haar. Ik was alvast blij haar nog eens te hebben gezien. Ze heeft ook weer haar best gedaan om haar apparement lichter te maken. En we weten allemaal dat haar lichaam gezien mag worden. Ik kijk er alvast naar uit om haar volgende keer te zien.
By the way, ze zei me dat ze vanaf vandaag een weekje weg is. Dus de geinteresseerden zullen een week moeten wachten
 
Ik ben er vorige week nog eens langs geweest omdat mijn favoriete DVP´S met vakantie waren. Het moet geleden zijn van de de zomer van 2022 denk ik. Ik was een aantal keer bij haar geweest omdat ze lekker kon pijpen. Tijdens één van haar vakanties heb ik andere DVP´s leren kennen waar ik betere klik mee had die ik sympatieker vond.
Grappig was dat ze dacht dat ik militair was vanwege mijn outfit. Omwille van de sneeuw had ik mijn "combat boots" aangetrokken, een bruine floere broek en een bruine jas.
Toen ik mijn kleren had uitgetrokken was ze onder de indruk van mijn lichaamsbouw en vroeg ze opnieuw of ik militair was 🙂.
Na het wasje begon ze met een massage gevold door een pijpbeurt. Ze zat zijwaarts zat ik aan haar kutje en clitje kon komen. Na een poosje vroeg ik om te neuken en ze legde een condoom klaar. Ze bleef echter plezierig verder te pijpen tot ik het nogmaals vroeg (in mijn beste spaans). Ze trok het condoom aan , toonde haar kutje en begon me te bereiden in cowgirl. Waw. Haar kutje was lekker en wat later kwam ik klaar.
Ze bleef me nadien nog wat complementeren met mijn lichaam.
Sinds mijn laatste bezoek in 2022 heb ik spaans geleerd en dat vond ze ook wel tof.
De voorbije dagen nog wat heen en weer ge-sms't. Ze begroet me nu steeds met "el militar". Ondertussen een date gepland voor volgende week na haar vakantie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Vanochtend ben ik bij Silvia geweest. Ze opent glimlachend de deur en staat al snel sensueel te dansen; Lieve geile meid Geeft pijpbeurten zonder en voor een lange tijd en met totaal enthousiasme 😁, Ze gaf me een mix van massage, van lichaam tot lichaam, ik kom snel terug.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Silvia al lang op mijn radar maar door de tegensprekende recensies hier ben ik er nooit geweest. Gisteren was ik toevallig in regio Leuven, ik stuurde haar een SMS zonder veel hoop en kreeg onmiddellijk bericht terug dat we konden afspreken.

Ze ontvangt op een volgens mij bekende locatie in de regio, er zaten zeker nog andere dames want in de wandelgangen onderweg naar haar kamer hoorde ik gekreun alom. De locatie is volgens mij een oud studentenhuis.

Silvia zelf is een mooie verschijning, iets ouder dan verwacht. Ze is sowieso 40+. Voor mij geen probleem. Mooie bijgewerkte borsten en een hele mooie poep. Ze spreekt niet zo goed Engels of Nederlands maar genoeg om duidelijk te maken wat je wil. Een conversatie is moeilijk als je geen Spaans spreekt.

Eerst handen wassen in de propere badkamer waarna zij "El Capitan" inzeept en wast. Hij begon al te salueren en ze was danig onder de indruk.

Ik was hier enkel om haar pijpkunsten te testen (met condoom), rimmen heb ik afgeslaan, daar heb ik een ander adresje voor. Een eerste verrassing was dat ze condooms heeft in verschillende maten, wat een verademing! Ze begon met een body 2 body massage waarna ze mij omdraaide en met mijn pik/ballen begon te spelen. Het duurde niet lang voor ze mijn tweeling naar binnen zoog en het condoom aanbracht. Wat volgde was één van de beste deepthroat blowjobs die ik al heb mogen ontvangen in mijn bijna 20 jarige wandelcarrière. Ik ben een grote jongen (18x6) en ze zoog "balls deep" de ziel uit mijn lijf. Echt non stop deepthroat. Ze stelde voor om op haar gezicht of in haar mond te spuiten maar haar pijpkunsten zijn gewoon te zalig. Ik heb ze traag en diep elke druppel uit mijn ballen laten zuigen. Ongelooflijk, deze dame zal mij nog vaak terug zien!

Het enige nadeel (als dat al een nadeel is) is dat ze echt TE goed kan pijpen waardoor ik 20 minuten heb moeten vechten tegen mijn orgasme. Ze maakt er gelukkig geen punt van als je ze stopt.

1 tot 15 maart gaat ze terug naar Spanje.
 
Gisteren Silvia nog eens bezocht of zoals poeperkesnoeperke zegt het Leuvens juweel.
In 2022 had ik ze ontdekt, ik vond ze goed en ik bezocht ze enkele keren maar ik had niet een klik met haar. Omwille van vakanties van andere DVP´s heb haar herontdekt. Wonder boven wonder is er de klik nu wel. Misschien omdat ik ondertussen wat Spaans spreek. Ik heb de indruk dat ze het leuk vind om haar moedertaal in dit koude landje te kunnen praten.
Ik had mijn bezoek al enkele dagen aangekondigd maar kon geen specifiek uur aankondigingen.
Omwille van een misverstand dacht ze dat ik om 5 uur kwam en had ze 3 andere klanten geweigerd op dat uur. Ik had geluk normaal blokkeert ze klanten die niet opdagen. Uiteindelijk om 7 afgesproken.
Ze zag er mooi uit in een strakke zwarte body. Na het traditionele wasjes het bed ingedoken. Heerlijk tongzoenen en elkaar belasten om over te gaan tot beffen. Nadien wat massage en b to b met haar heerlijke borsten. Uiteindelijk de traditionele pijpbeurt die ze perfect beheert. Ze gaat daarbij in verschillende standjes zitten. Ik kwam klaar in haar mond en ze bleef nog wat doorgaan met pijpen om uiteindelijk op een grappige manier haar mond af te vegen aan mijn penis. Ze vroeg me om nog even relax te blijven liggen. Nog wat nagepraat over koetjes en kalfjes wat we beide gezellig vonden. Ze is best ook grappig.
Momenteel staat ze bovenaan op mijn lijstje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog een keer bij "mijn stadsjuweeltje" langsgeweest.
Het is en blijft een topper, mijn persoonlijk mening.
De rest van de week zal niet meer lukken voor mij.
Bovendien is ze vrijdag terug naar huis voor 2 weken.
Dus, snel zijn is de boodschap.
 
Inderdaad. Ik ben reeds langsgeweest. Ze zat vol energie. Ze had een cadeautje meegebracht.
Haar blowjob was weer uitstekend. Tijdens het pijpen kon ik haar clitoris verwennen.
Op einde vroeg ik om in cowgirl op me te komen zitten. Op deze manier snel klaargekomen .
Nadien nog wat gezellig nagepraat. Als ze begint te praten is het een echte waterval.
Inderdaad. Ik ben reeds langsgeweest. Ze zat vol energie. Ze had een cadeautje meegebracht.
Haar blowjob was weer uitstekend. Tijdens het pijpen kon ik haar clitoris verwennen.
Op einde vroeg ik om in cowgirl op me te komen zitten. Op deze manier snel klaargekomen .
Nadien nog wat gezellig nagepraat. Als ze begint te praten is het een echte waterval.
Ze vindt het erg leuk om de man te laten genieten. Ze pijpt ook erg graag. Je moet ze bijna smeken om te neuken.
 
Laatst bewerkt:
Na deze overvloed aan positieve reviews, zou ik toch graag een beetje nuance brengen.

Ik heb een paar maanden geleden met Silvia afgesproken, en kan inderdaad bevestigen dat haar pijpvaardigheden uitstekend zijn, zo zal je niet snel een tweede vinden. Rimmen doet ze ook goed en met overgave.

Toch een paar minpunten die ik wil delen, zodat de potentiële klanten niet met enorme verwachtingen binnenstappen, zoals bij mij het geval was (hou in gedachte dat ik normaliter enkel bij mij thuis afspreek met dvp's, bij uitzondering op hotel. Dit was dus mijn eerste "privédate"):
Ze ontvangt in een ministudio die niet zo opgeruimd is, met ramen en gordijnen die potdicht zijn. Dit gaf een ongezellige, en zelfs droevige, sfeer.
Haar gebrekkig Engels is een struikelblok. Ik heb moeite met te begrijpen dat iemand na meerdere jaren in Leuven te wonen en met dozijnen mensen per week te converseren, nog altijd geen vlot Engels praat. Nadat ze mij binnenliet en ik haar het geld overhandigde, zei ze: "Shower." Ik dacht dat het een vraag was, en antwoordde dat ik een kwartier eerder bij mij thuis had gedoucht. Blijkbaar was dit dus geen vraag, maar een bevel. Heb mij dan natuurlijk wel gedoucht zoals verzocht, maar de gezelligheid was er al een beetje af.
Eens we op bed waren, begon ik haar lichaam aan te raken. Toen ik in de buurt van haar tepels kwam, moest ik al direct remmen van haar. Ook toen ik haar billen vastpakte, kreeg ik de boodschap dat enkel strelen toegelaten was.
Voor en na het pijpen heeft ze m'n lul meerdere keren afgeveegd met soort van ontsmettende doekjes. Ik apprecieer dat een dvp hygiëne hoog in het vaandel neemt, maar ze gaf me het gevoel dat ik lepra heb. Mijn hygiëne is nochtans vlekkeloos.
De gezelligheid was dus stapsgewijs aan het afnemen, en de post nut clarity sloeg als een bliksem in.
Ik zeg niet dat ze onvriendelijk is, maar de omgeving en de omgang zijn helaas de reden waarom er voor mij geen herhalingsgevaar is, ondanks dat ze zo goed kan pijpen.
 
Spijtig dit te horen. Het is er idd een beetje donker maar ze doet haar best en heeft wat meer licht in de schaal geworpen. De taal kan een barrière zijn maar dit mag mijn inziens nooit doorwegen op haar kwaliteiten en skills. Als haar omgeving en meubilair zou storen, kan ik evengoed naar IKEA gaan. Ben genoeg in mooie huizen geweest waar de diensten nog niet aan de enkels van Silvia reiken dus iedereen zijn smaak. Ik zou, in jouw plaats, terug overschakelen op thuisontvangst.
 
Na deze overvloed aan positieve reviews, zou ik toch graag een beetje nuance brengen.

Ik heb een paar maanden geleden met Silvia afgesproken, en kan inderdaad bevestigen dat haar pijpvaardigheden uitstekend zijn, zo zal je niet snel een tweede vinden. Rimmen doet ze ook goed en met overgave.

Toch een paar minpunten die ik wil delen, zodat de potentiële klanten niet met enorme verwachtingen binnenstappen, zoals bij mij het geval was (hou in gedachte dat ik normaliter enkel bij mij thuis afspreek met dvp's, bij uitzondering op hotel. Dit was dus mijn eerste "privédate"):
Ze ontvangt in een ministudio die niet zo opgeruimd is, met ramen en gordijnen die potdicht zijn. Dit gaf een ongezellige, en zelfs droevige, sfeer.
Haar gebrekkig Engels is een struikelblok. Ik heb moeite met te begrijpen dat iemand na meerdere jaren in Leuven te wonen en met dozijnen mensen per week te converseren, nog altijd geen vlot Engels praat. Nadat ze mij binnenliet en ik haar het geld overhandigde, zei ze: "Shower." Ik dacht dat het een vraag was, en antwoordde dat ik een kwartier eerder bij mij thuis had gedoucht. Blijkbaar was dit dus geen vraag, maar een bevel. Heb mij dan natuurlijk wel gedoucht zoals verzocht, maar de gezelligheid was er al een beetje af.
Eens we op bed waren, begon ik haar lichaam aan te raken. Toen ik in de buurt van haar tepels kwam, moest ik al direct remmen van haar. Ook toen ik haar billen vastpakte, kreeg ik de boodschap dat enkel strelen toegelaten was.
Voor en na het pijpen heeft ze m'n lul meerdere keren afgeveegd met soort van ontsmettende doekjes. Ik apprecieer dat een dvp hygiëne hoog in het vaandel neemt, maar ze gaf me het gevoel dat ik lepra heb. Mijn hygiëne is nochtans vlekkeloos.
De gezelligheid was dus stapsgewijs aan het afnemen, en de post nut clarity sloeg als een bliksem in.
Ik zeg niet dat ze onvriendelijk is, maar de omgeving en de omgang zijn helaas de reden waarom er voor mij geen herhalingsgevaar is, ondanks dat ze zo goed kan pijpen.
Mij heeft ze nog nooit naar de douche gestuurd. Altijd een wasjes van de handen en de penis aan de lavabo. Na het wassen geeft doorgaans een kusje op je penis of stopt ze deze kort in haar mond. Bij mijn laatste bezoek begon ze meteen te pijpen aan de lavabo.
Ik mag overal aankomen, tepels, borsten, billen, kutje, klitje... .
Ze praat met mij steeds in het spaans. Ze deed recent een hele uitleg over haar vakantie.
Bij de meeste DVP´s is het donker in de kamer. Bij haar is het relatief licht.
Mijn ervaringen werden steeds beter. Nu kan het niet beter meer. Een afspraak met haar is voor mij het summum.
Ze pijpt inderdaad zeer goed en graag. Neuken zal ze niet spontaan doen. Ik moet het altijd twee keer vragen. Bij de eerste legt ze een comdoom klaar en pijpt ze lustig verder. Na de tweede keer doet ze de condoom en komt ze op me zitten. Ze neukt vooooortreffelijk. Ze heeft één aparte techniek.
I love her.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/blowjob-deepthroat
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens deze wondermooie dame bezocht.
Zoals altijd de perfecte date. Eerst wat tongzoenen en lekker vrijen, een heerlijk pijpbeurt en om te eindigen neuken in cowgirl.

Nadien nog even rustig ontspannen en wat praten.

Ik heb bij een DVP steeds de neiging om nadien snel een wasjes te doen en te vertrekken.
Silvia wil dat je nog even ontspant in het bed om nog rustig een babbeltje te doen. Dat vind ze wel gezellig denk ik. Nooit heb je de indruk dat nadien de volgende klant komt. Ze neemt ruimschoots te tijd voor je bezoek en wil je zeker niet snel buiten werken, integendeel. Ze is zo lief, mooi en heeft een perfect lichaam. Klein en schattig.

De perfecte date. Kan niet beter.
Sinds ik haar herontdekt heb bezoek ik geen andere dame meer.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog eens langs geweest bij Silvia. Het was deze keer makkelijk om een afspraak te maken. Paasmaandag. Iedereen zat blijkbaar braaf thuis. Zoals altijd een gezellige, romantische en hete date.
Eerst kussen en elkaar wat betasten. Dat begon al in de badkamer. Mijn jonge heer was snel in vorm. Daarna de onovertrefbare pijpbeurt. De afwisseling is super. Van hevig en diep pijpen gaat ze over naar rustig en oppervlakkig. De ballen likken terwijl ze je aftrekt of wat wrijft. Heeeeerlijk. Genieten is het. Dat heeft ze geweten door af en toe elkaar wat geile woorjes toe te spreken. Ook het oogcontact is super. Na een poos vroeg ik om te neuken. Normaal moet ik het nog een paar keer vragen, nu niet. Ze blijft uiteraard nog wat pijpen. Ze besteeg me. Oooh heerlijk de peneratie van haar strakke kutje. Tijdens het neuken bleven we tongzoenen en elkaar af en toe diep in de ogen kijken. Dan duurt het niet lang voor ik klaar kom.
Ze geeft zich volledig tijdens het vrijen. Na het vrijen zweet ze een beetje. Het bewijs van haar inzet.
Na het reinigen nog wat gepraat over koetjes en kalfjes. Er stond blijkbaar niet meteen een volgende klant op de planning want we bleven rustig praten in bed. Uit eigen beweging toch maar opgestaan, gewassen, aangekleed en afscheid genomen.
Kort samengevat ze is vriendelijk, lief, knap en geil. Ze heeft een wat latinalook.
Zo´n bezoek is ook altijd goed om de taal te oefenen 😄. Weer twee woorden aan mijn woordenschat toegevoegd.😉
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben deze week langsgegaan bij Silvia.
Deze post had me overtuigd om wat verder te rijden na een paar slechte ervaringen.
Afspreken ging vrij vlot via sms maar moest wel een andere dag kiezen dan ik voor ogen had omdat ze naar spanje ging.

ze vroeg een uur voor aankomst een bevestiging te sturen, waarna ze het afgesproken uur begon te veranderen, niet echt handig als je eenmaal bent beginnen rijden uiteindelijk kwamen we overeen een 15tal min later dan origineel afgesproken. Dit gaf wel even een bluts in het vertrouwen.

Eenmaal aangekomen kom je in een studentenkot waar ze een kamertje huurt, een beetje rommelig maar niet meer als dat. Ze nodigde me uit om een kattewasje te doen aan de gootsteen. Beetje onhandig op mijn tippen staan en ik ben niet de kleinste... ondertussen sloeg ze een praatje in gebroken engels, ik merkte dat ze echt probeerde om een gesprek te starten maar ik verstond haar maar half.

Eenmaal op bed begon het echte werk. Je merkt dat de reviews tot nu toe echt niet hadden gelogen heb dan 15 min gevochten om te blijven gaan. Na de eerste maal klaarkomen gaf ze me een massage om effe te bekomen die was ok maar niets speciaal, nadat ze hier haar ding had gedaan begon ze terug met een blowjob en zei ze met een glimlach: sorry today only 50% quality. Voor mij was dit de beste blowjob die ik tot nu toe had gehad en ze vond ( door pijntjes) dat dit niet haar topwerk was. Dit deed me even nadenken waardoor ik het deze keer wat langer volhield.
Dit geheel duurde ongeveer een uurtje daarna nam ze nog haar tijd om nog een gesprekje te starten. Maar zoals eerder gezegd was dit geen groot succes wegens het gebrekkige engels.

ik ben blij dat het een eindje rijden is zodat herhalings gevaar kleiner is maar ik wil echt terug als ze 100% is.
 
Ik kan echt geen genoeg krijgen van deze vrouw! Heerlijk gepijpt geweest tot het einde en wanneer ik klaar kwam keek ze me verleidelijk in de ogen. Man man, wat een zicht!!!! Heerlijke vrouw!!! Even een heads-up. Ze zei me dat ze terug naar Spanje gaat tot 1 mei, dus even inhouden, heren.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan echt geen genoeg krijgen van deze vrouw! Deze week lang genoeg volgehouden om haar te kunnen neuken. Man man, wat een zicht!!!! Heerlijke vrouw!!! Even een heads-up. Ze zei me dat ze terug naar Spanje gaat tot 1 mei, dus even inhouden, heren.
Blijkbaar gaat ze dit weekend even heen en weer voor een feestje. Ze komt snel terug maar op 1 mei vertrekt ze op vakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan