- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vanmorgen bij Simona geweest en wat een heerlijke ervaring. Dame zit uitnodigend te wachten en oog contact was snel gemaakt en de deur naar haar kamer ging direct open
Hele leuke sexy dame die echt iedereen wel wil doen. Heerlijk lichaam cup b borsten lekker stevig gewoon een sexy uitstraling. Ik had te kort contant bij me maar ben na de eerste sessie gaan pinnen en weer terug gegaan. Intiem is heerlijk en oraal ook prima erg goed zelfs. Heren vandaag zat ze op de 3de passage gang 3 helemaal aan het einde links . Je loopt zo tegen haar raam aan en doorlopen is geen optie.
Ik zou zeggen wie is de volgende om te gaan genieten. Zelfs na 2 keer achter elkaar blijf je gewoon zin hebben in deze dame.
Go, cijfer 9++
Hele leuke sexy dame die echt iedereen wel wil doen. Heerlijk lichaam cup b borsten lekker stevig gewoon een sexy uitstraling. Ik had te kort contant bij me maar ben na de eerste sessie gaan pinnen en weer terug gegaan. Intiem is heerlijk en oraal ook prima erg goed zelfs. Heren vandaag zat ze op de 3de passage gang 3 helemaal aan het einde links . Je loopt zo tegen haar raam aan en doorlopen is geen optie.
Ik zou zeggen wie is de volgende om te gaan genieten. Zelfs na 2 keer achter elkaar blijf je gewoon zin hebben in deze dame.
Go, cijfer 9++