Recensie Simona 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoomloc

Wandelaar
45
09/01/24
62
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Vanmorgen bij Simona geweest en wat een heerlijke ervaring. Dame zit uitnodigend te wachten en oog contact was snel gemaakt en de deur naar haar kamer ging direct open
Hele leuke sexy dame die echt iedereen wel wil doen. Heerlijk lichaam cup b borsten lekker stevig gewoon een sexy uitstraling. Ik had te kort contant bij me maar ben na de eerste sessie gaan pinnen en weer terug gegaan. Intiem is heerlijk en oraal ook prima erg goed zelfs. Heren vandaag zat ze op de 3de passage gang 3 helemaal aan het einde links . Je loopt zo tegen haar raam aan en doorlopen is geen optie.
Ik zou zeggen wie is de volgende om te gaan genieten. Zelfs na 2 keer achter elkaar blijf je gewoon zin hebben in deze dame.

Go, cijfer 9++

Is dit de zeer slanke Simona met half lang haar, die ook weleens op D1 / D2 zit, of op de kamer van Julia (11k2). Die rookt wel, en is een stuk ouder (begin 40), maar lijkt een stuk jonger.

Mooi dat zij nu ook (weer) eens een (hele goede) recensie heeft. We gaan binnenkort eens op ontdekkingstocht uit... Dank voor het recenseren!

Vanmorgen bij Simona geweest en wat een heerlijke ervaring. Dame zit uitnodigend te wachten en oog contact was snel gemaakt en de deur naar haar kamer ging direct open
Hele leuke sexy dame die echt iedereen wel wil doen. Heerlijk lichaam cup b borsten lekker stevig gewoon een sexy uitstraling. Ik had te kort contant bij me maar ben na de eerste sessie gaan pinnen en weer terug gegaan. Intiem is heerlijk en oraal ook prima erg goed zelfs. Heren vandaag zat ze op de 3de passage gang 3 helemaal aan het einde links . Je loopt zo tegen haar raam aan en doorlopen is geen optie.
Ik zou zeggen wie is de volgende om te gaan genieten. Zelfs na 2 keer achter elkaar blijf je gewoon zin hebben in deze dame.

Go, cijfer 9++
Is dat op de kamer waar al jarenlang die oudere Latina zit van 50+?

hallo is dit de Simona van 12 tot 15 jaar geleden ? zwart haar bobline ? zeer slank is ze kleine cup b max c. ze noemde zich vaak simona/mima echt een geile meid was dat. tijdens het pijpen werd je dat altijd gerimt en ze doet vollop tongen en anaal. Met haar heb ik de beste sex gehad hoop dat zij het is. ze stond altijd op 2 de passsge g1 t6. Daarna nog in amsterdam gestaan Rusydelkade en zandpad ook nog. Hoop dat iemand mij duidelijk antwoord kan geven of dit zij is. alles is bij haar qua sex een tien.

Terug
Bovenaan Onderaan