Site Kinky achteruit gegaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal eens, wilde net ook zoiets schrijven maar kon niet zo snel vinden waar. De bijvoeging wanneer de ad voor het laatst werd geupdate was heel makkelijk vond ik.
Zie nu ook diamanten ipv de groene banier voor premiums en wat andere toevoegingen. Mogelijkheden lijst is 1 ipv 2 koloms.
Even wennen!
 
Het ontbreken van de datum is wel een gemis, je kon hiermee vaak een goede inschatting maken of de dame actief was op de dag zelf. Daarnaast lijken er veel minder advertenties zichtbaar te zijn als je zoekt op locatie. Normaal heb ik meer dan 10 pagina's met redelijk recente advertenties op een zoekgebied van 25 km, nu totaal maar 4. Zouden ze aan het opruimen zijn waarbij iedereen zijn advertentie opnieuw moet bevestigen? Of alles betaald?
 
Het is natuurlijk ook een verdien model en ze zullen dit wel onder "gebruikersvriendelijkheid" of iets dergelijks gooien. Maar het verwijderen van de datum wanneer er ge-update kan alleen maar voor extra verwarring zorgen.
Waarschijnlijk hebben ze wat getest en erachter gekomen dat op deze manier de inkomsten vergroot kunnen worden, van dames al vaker gehoord dat als ze eenmaal een wat vaste kring klanten hebben alleen de adverentie omhoog zetten, omdat de kosten toch snel oplopen.
 
Het ontbreken van de datum is wel een gemis, je kon hiermee vaak een goede inschatting maken of de dame actief was op de dag zelf. Daarnaast lijken er veel minder advertenties zichtbaar te zijn als je zoekt op locatie. Normaal heb ik meer dan 10 pagina's met redelijk recente advertenties op een zoekgebied van 25 km, nu totaal maar 4. Zouden ze aan het opruimen zijn waarbij iedereen zijn advertentie opnieuw moet bevestigen? Of alles betaald?
Yup. En voor kleine plaatsen geldt het omgekeerde. Er staan altijd maar een paar dames. Door de datum kon je zien of het de moeite was om contact te leggen. Nu heb je geen idee.
 
Hoi wandelaars,

Ik zie dat Kinky een nieuwe release heeft gehad ( nieuwe update ).

Wat jammer echt want nu zie je dus niet meer wanneer een advertentie door de dames voor het laatst is upgedated en wat onoverzichtelijk is het.

Wat vinden jullie ?
Het is een ramp, regelrechte ramp!

Voor dames word het alleen maar onaantrekkelijker om te adverteren
 
Ook een soort diashow, zie als voorbeeld deze ad, en zo wordt het wel erg duur, 50 per gerecht, soort van superpizza samenstellen....

 
100 euro voor klaarkomen op gezicht dat is wel heel makkelijk verdient maar er zullen zoals altijd wel gekken te vinden zijn die bereid zijn het bedrag te betalen. Net zoals dvp's die 100 euro vragen voor anaal alsof honing in hun reet verstopt zit.
...en E 50,- extra voor GFE. Met andere woorden: zonder die optie wordt het een afraffel trip, bovenop de toch al hoge uurprijs?? OT: ik hoop dat het voor de dames nog enigszins leuk en interessant is om te adverteren met de nieuwe Kinky update
 
Als ik nu zoek op plaats dan staan er nauwelijks nog dames op. De dames moeten zeker weer duur betalen als ze zichtbaar willen worden op plaatsnaam ? Ze staan er wel op maar zijn vrijwel niet te vinden tenzij je zoekt op hun naam. Waardeloos dus!
 
Ook een soort diashow, zie als voorbeeld deze ad, en zo wordt het wel erg duur, 50 per gerecht, soort van superpizza samenstellen....


Ow, joh. Nu snap ik waarom het 1 kolom is geworden. Dan kunnen ze de extra's makkelijk aangeven. Gezellig.
 
Omdat je op kinky zelf niet zo goed kan searchen. om mensen excluden, heb ik maar zelf een blacklist opgezet. die haalt dan advertenties uit mn gezicht van vrouwen die ik niet wil zien.
Staan er nu zo'n 4400+ advertenties op :LOL:.Niet normaal hoeveel "troep" je bij een niet goede search engine krijgt joh pffffff
 
Waardeloze actie weer van Midhold. 🤬 Misschien zijn er nog wandelaars die handig zijn met computers en een soort API kunnen maken. Ik heb het zelf geprobeerd met een website scraper, maar heb geen expertise genoeg.
Gewoon een goede zoekfunctie op GR maken. De huidige is zwaar onder de maat. Maar als je hier ook kunt zoeken op plaats, prijs, diensten, sterren etc, heb je kinky helemaal niet meer nodig!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan