Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alvast mijn excuus als deze vraag op de verkeerde plek staat, echter weet ik niet zo goed waar deze vraag anders te stellen.

Inmiddels ben ik een aantal maal in SS geweest en tot volle tevredenheid. Echter wil ik nu eens kijken wat er nog meer ' te koop is'. Dus ik vroeg me af, of er vergelijkbare clubs in Duitsland zijn. Voor mij zijn de volgende zaken in SS fijn:

  • Goede service tegen betaalbare prijs
  • Ruime en keus en verschillende type dames
  • Ruim opgezette club, waar je je ook even kan afzonderen en goeie welness
  • Goed en uitgebreid buffet
Alvast bedankt voor de suggesties
 
@Gorgeous George Er is inderdaad een apart onderwerp voor:
Keuze club
En aangezien je duidelijke criteria hebt kan ik je vraag ook kort beantwoorden:
Goede wellness: Bijna alle clubs op maximaal 1,5 uur rijden vanaf de grens vallen af, alleen Venus Hamminkeln en Babylon komen in de buurt van Sixsens. Het eten in Venus wordt vers bereid en is a la carte, het brunch buffet is veel beperkter dan in Sixsens. Het eten in Babylon is duidelijk minder dan in Sixsens, maar zeker wel uitgebreid.
Zowel in Venus als in Babylon zijn de prijzen redelijk en de service van de dames is erg goed, de kans op een misser is er kleiner dan in Sixsens.
Ruime keuze aan allerlei type dames: dan valt Venus af. Daar zijn duidelijk minder dames (ca. 15) en vrijwel allemaal slank, vrijwel geen dames van kleur en ook vrijwel geen oudere dames. In Babylon vindt je 10 tot 35 dames, ook wat vollere en dames van kleur.
In Venus kun je je in de zomer even afzonderen in de tuin, maar binnen is er geen ontsnappen aan de muziek in de bar, ook niet beneden in de Kino. In Babylon staan er beneden wat ligbanken en is het in de kino ook rustig, als er geen openbare sex plaats vindt.

Kortom: Babylon in Elsdorf komt het dichtste bij jouw criteria.

Als iemand hier op wil reageren, dan kan dat beter in dat andere onderwerp.
 
Het eten in Babylon is slecht, vette hap. Het eten in Venus is gewoon goed. De service van dames in Venus wordt in de gaten gehouden en de prijs lijkt vast te staan, er zijn veel petit dames. Als het druk is de keuze helaas beperkt.

Zowel Babylon als Venus zijn FKK clubs, de dames lopen naakt. De tuin van Babylon is veel beter dan die van Sixsens.

Echter niets is te vergelijken met de levendige sfeer in Sixsens
 
Terug
Bovenaan Onderaan