Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@lentetje Gisteren was er geen probleem. Iets meer dan 30 dames en het liep lekker door. Sommige dames zag je bijna niet in de bar, maar er waren er altijd beschikbaar. Op tijd toehappen als je er 1 ziet waarmee je graag naar de kamer wilt. Ik weet natuurlijk niet hoe het morgen gaat zijn, maar ik weet ook dat er een paar dames komen die er gisteren niet waren, dus nog iets meer keuze. Gisteren was het na 21 uur wel karig, maar vrijdag blijven de dames meestal langer, omdat er ook later nog genoeg klanten zijn.

Er zijn in ieder geval meer dames dan bij welke andere club ook in de buurt. En de mannen kunnen ook niet continu kamers maken. Tussendoor wat eten of drinken en gebruik maken van de wellness.
 
Afgelopen vrijdag nog eens in de ss geweest. Ik kom gemiddeld zo 1x per 4-6 weken meestal op een dinsdag of vrijdag (doe niet altijd verslag). Ik vond het afgelopen vrijdag heel rustig.
Ik was er rond 11u en toen waren er maar 2 dames in de bar met 10 mannen ongeveer. Ik ben uiteindelijk tot een uur of half 6 gebleven. Normaal is het op de vrijdag veel drukker qua dames, maar veel zullen wel weg zijn i.v.m. vakantie. Ik denk zo 20-30 dames en 80 mannen ongeveer. Het was niet te druk en de verhouding is ook nooit verkeerd, maar alleen mijn type dames zijn er helaas niet bij.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat er een rare switch aan het plaatsvinden is. Veel dames vragen nu ineens 100 euro voor een half uur voor 'alles' (zoenen, pzc, massage) en 60 dan voor 'standaard'. Normaal waren er heel veel dames die gewoon voor 60 pzc en sommige zoenen deden, maar het wordt nu steeds opdringerig de verkoop van het 100 euro pakket, vooral bij de nieuwe dames is het gewoon te opdringerig en vervelend en geeft het geen fijne sfeer af naar mijn dagje ontspannen.

Ik was de kamer op met (ik weet de naam weer niet Arianna of gabrianna o.d.) was pas 1 week aan het werk, maar op de kamer begon ze te dwingen dat ik het 100 euro pakket nam. Hele discussie gehad zeker 5 minuten lang of dat ik niet het 60 pakket moest nemen. Mijn hele zin was alweer weg. Uiteindelijk belaberde service + na 20 minuten maximaal weer buiten de kamer. Helaas begrijpen dames niet dat ik zulke dames nooit nog eens neem.
 
Laatst bewerkt:
@balkje123 Ariana is er al heel lang en rekent normaal gesproken correcte prijzen. Ik denk dat je de naam niet helemaal goed verstaan hebt. Ze is vorig jaar Miss Sixsens geworden en dit jaar tweede bij de Miss Sixsens verkiezing. Dat wordt je niet met het gedrag dat jij omschrijft.

Er waren 44 vrouwen afgelopen vrijdag. Bachatero heeft ze allemaal opgenoemd. Ik was er ook. Het kwam inderdaad wat langzaam op gang. Vanaf 2 uur waren er ca. 40 dames (deels op de kamer uiteraard). Toen ik om 21:45 uur naar huis reed waren er 15-20 dames beschikbaar in de bar. En ik heb 3 kamers gemaakt met volledige service: Boggy (30 minuten €60), Stefanie (60 minuten €110) en een trio Vanessa en Mickey (60 minuten 2x€110). Sommige nieuwe dames vragen wel eens extra. Vooral aan mannen die er niet vaak komen. Leuk voor de dame op dat moment als het lukt, maar zoals jij al zegt: op de langere termijn niet slim, want het mannenbezoek zou hoger liggen als nieuwe mannen meteen goede ervaringen hebben. En sommige dames (nieuw en al langer aanwezig) bieden niet de volledige Sixsens service tegen de standaard prijs. Het is aan de klant om daar al of niet op in te gaan of een meerprijs te betalen indien die aangeboden wordt.
 
Laatst bewerkt:
@wanderlaar5 het was een heel kleine petit dame met zwart haar tot schouderhoogte. Had de naam van volgens mij haar kind (had ze 1 van) op haar arm. Leeftijd rond 25 jaar
 
Ik heb volgende week een paar dagen vrij, en overweg naar het zuiden van het land af te reizen , om de Saunaclub eens uit te proberen. wat is/zijn goede dag(en) om te gaan?
 
Ik heb volgende week een paar dagen vrij, en overweg naar het zuiden van het land af te reizen , om de Saunaclub eens uit te proberen. wat is/zijn goede dag(en) om te gaan?
Maandag en dinsdag zijn erg rustig denk voor de meeste mensen een beetje te rustig.
Zeker in deze tijd van het jaar zijn veel dames niet aanwezig ivm. vakantie in hun thuisland.
Ik zelf ga het liefste op de woensdag,donderdag,vrijdag verhouding dames en heren is naar mijn mening dan het beste.
De zaterdag is voor mij vaak te druk ik ben sowieso iemand die deze zaken het liefst overdag bezoekt tussen 14:00 en 16:00 zijn meestal vrijwel alle dames die op de betreffende dag werken binnen.
 
Er waren zaterdag bijna 50 dames. Daaronder de top 5 van de Miss Sixsens verkiezing dus ook kwalitatief een zeer goede bezetting.
Dat zal op een woensdag wat minder zijn, maar dan zijn er ook minder mannen. Dus er zal meer dan genoeg te kiezen zijn. Er is mijns inziens geen enkele reden niet naar Sixsens te gaan in de rustige periode.
Voor veel andere saunaclubs is dat helaas wel zo.
 
Deze vraag is misschien al eens gesteld, maar ik kan het hier niet terugvinden: is het mogelijk SS tijdelijk te verlaten en later (op dezelfde dag) terug te komen zonder opnieuw de entreeprijs te moeten betalen?
 
Ik wil niet te negatief zijn maar dit is zoals ik het heb ervaren.
Afgelopen zaterdag in ss geweest.
Het was vrij rustig die dag.
Weinig beren en Weinig vrouwen.
Ik vondt veel vrouwen op elkaar lijken.
Weinig diversiteit deze dag.
Al mijn toppers waren er niet maar dat wist ik .
De sfeer was redelijk maar werd vanaf 1900 uur beter.
Nadeel deze tijd is dat het buiten dicht is dus Weinig rondjes lopen.
Heb ff gecheckt wat betreft de prijzen omdat daar hier over gesproken wordt.
Ik moet zeggen dat het enigzins klopt.
Heb een aantal dames gevraagd en vele zeggen dan 70 per half uur en eentje vroeg 80 voor half uur.
Tongen is iets wat sommige niet doen.
Dus dan ga ik zoiezo niet.
Wat wel opviel is dat het de Roemeense groep is die verhogen.
Dat is eerder gebeurt door de roemeense van 50 euro naar 60 euro per half uur.
Die ene Italiaan of die paar Russen of de Portugese hebben het daar niet over.
Ik denk dat de klant daar niet in mee moet gaan want er lopen er genoeg voor de normale prijs.
Als de klant daar in meegaat dan kan ik voorspellen dat wij straks 80/150 gaan betalen.
De vraag is dan of het nog interessant is omdat de entree ook vrij hoog is voor wat je krijgt.
Toen was het argument de gasprijs is hoog maar die is weer normaal maar de 70 euro blijft staan.
Het is en blijft een top tent begrijp me niet verkeerd en ik kan het makkelijk betalen maar als er een groep is die niet meer gaat omdat het te duur wordt of minder frequent gaan dan moet ik het nog zien.
Ik denk dat de club daar strenger in moet zijn.
Al met al is het altijd een leuke dag en ben maar 2 x naar de kamer geweest.
De eerste was stella een blonde.
Gewoon redelijke sex met een meerprijs voor bj zonder van een tientje.
De 2de was Lulu en daar kan je Weinig verkeerds over zeggen.
Verder zag ik niet veel dames wat mij aantrok helaas.
Het is natuurlijk na oudjaar en dan is het altijd rustiger en het zal over een paar weken weer vol zijn.
Volgende keer beter.
 
Ja hoor je kunt gewoon naar buiten bij de receptie of via de trap tussen de sauna's en roken in de tent.
In de zomer zitten veel dames buiten en kun je dus rondjes lopen tussen de bar en de tuin om dames te vinden. Nu blijven de meeste dames in de bar en gaan alleen naar boven om te roken en te eten.
 
haha ja maar dat doe ik ook vaak hoor, mits de dame daar om vraagt, ik laat het vaak aan de dame over of ze na afloop nog even relaxed op het bed wil hangen, is voor mij ook weer iets om mee te nemen want dat tekent wel hoe de dame er in staat ipv hard hollend naar de kleedkamer om af te rekenen.
 
Of je gunt het de dames om samen met jou een sigaretje in de kamer te roken in plaats van schaars gekleed in een paarse badjas buiten te moeten roken

Dat kan alleen in kamers met een raam. Ik heb gezien dat als ze roken op bepaalde kamers de mensen die de kamers schoonmaken het doorgeven aan de receptie en dan moet diegene die gerookt heeft dat betalen.
 
Is het event van 8 maart de moeite? Of is het enkel handig voor de gratis Prosecco?
IMG_5902 normaal.jpeg
Sixsens maakt wel iets meer werk van parties dan gratis prosecco. Daarnaast was de vorige party de Prosecco een hele slechte Sekt, dus eerder iets om te vermijden 😂. Er staat dat er 's avonds ook een live show is en een DJ voor wat extra sfeer. Daarnaast zijn er vaak wat extra luxe hapjes en dat alles zonder meerprijs. Dus al met al valt de balans ondanks (en niet dankzij) die extra bubbelwijn wel positief uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan