Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De zaak is open vanaf 10.00 en niet vanaf 11.00. De dames zullen hun ritme dus moeten aanpassen en wat vroeger opstaan. Blijft de vraag of er zo vroeg al klanten zijn. Voor mij komt dit nog redelijk goed uit, voor anderen misschien minder goed.
En voor de dames die vooral s'avonds hun geld verdienen is dit ook geen leuke tijd.
Maar zoals al aangehaald, alles beter dan een sluiting…
Ik kan op de eigen kanalen van SS nergens lezen dat een kamergang maar mogelijk is tot 18:00 en bij openingstijden staat ook nog vanaf 11:00
Dus mochten de hier vermelde tijden kloppen kan je dit niet van te voren herleiden, als je naar SS wil bellen krijg je een voicemail aan de lijn.
Dus dat alles zou de club dan mooi staan eigenlijk pure misleiding zelfs als de hier genoemde tijden wel kloppen.
 
Als je naar hun site gaat zie je een openingsbanner met daarop de nieuwe openingstijden van 10 tot 20 uur en de verlaagde entreeprijs van 50 euro (dit staat ook op hun FB-pagina). Wat mij nu niet duidelijk is of het ná 18.00 ook mogelijk is om te kameren. Het zou kunnen dat de club een loophool heeft of gevonden heeft doordat de club geen publiek toegankelijke plek is zoals een gewone priveclub, er moet nl. entree betaald worden. Wat ik op het franstalige forum lees, is dat de dames bij een eventuele controle moeten zeggen dat ze uit vriendschap kameren, dus gratis zo te zeggen. Of dit waar is weet ik niet, maar ik neem aan dat de autoriteiten dit niet goed zullen vinden. Mocht dit zo zijn dat begeeft de club zich op zéér glad ijs en mogen ze blij zijn als het bij een waarschuwing blijft. Het is voor hen echter te hopen dat ze weten wat ze doen. Ik ben van plan om er morgen of overmorgen heen te gaan, eens kijken wat er nu gaande is.
 
Er staat dat ze tot 18:00 uur sex aanbieden en daarna niet meer (zijn zijn de 'regels' nu ook volgens mij voor de prostitutie). Na 18:00 (tot 20:00 uur) is het horeca only ....
 
Er staat dat ze tot 18:00 uur sex aanbieden en daarna niet meer (zijn zijn de 'regels' nu ook volgens mij voor de prostitutie). Na 18:00 (tot 20:00 uur) is het horeca only ....
Dan heb jij toch een andere website als ik daar nu kijk staat enkel nog wat Maurice67 zegt 10:00 tot 20:00 in een banner ( op de rest van de site is er nog niks aangepast ) en is niets te zien dat je maar tot 18:00 mag kameren...
 
Op het forum van de club staat dat de dames mogen kameren tot 18.00. Het 'probleem' alleen is dat een goede bekende van het management dit schrijft, dus niet de club zelf. Aangezien dit bericht niet verwijderd of aangepast is door het management zou je ervan uit kunnen gaan dat het ook zo is. Misschien mag de club dit zelf ook niet schrijven want de dames zijn zelfstandigen en beslissen zelf wat ze na 18.00 doen. Dat ze niet gratis gaan kameren lijkt me logisch, maar er zal toch een zeker risico aan vast zitten lijkt me indien ze wél kameren. Ook voor de club want zij faciliteren dit dan. Het is weer lekker duidelijk allemaal...
 
Ben benieuwd wat dit met het aantal dames gaat doen nu ze om 18 uur moeten stoppen...

Viel me vorige we al op dit er veel (vooral jongere) meiden niet meer waren....
 
Op het forum van de club staat dat de dames mogen kameren tot 18.00. Het 'probleem' alleen is dat een goede bekende van het management dit schrijft, dus niet de club zelf. Aangezien dit bericht niet verwijderd of aangepast is door het management zou je ervan uit kunnen gaan dat het ook zo is. Misschien mag de club dit zelf ook niet schrijven want de dames zijn zelfstandigen en beslissen zelf wat ze na 18.00 doen. Dat ze niet gratis gaan kameren lijkt me logisch, maar er zal toch een zeker risico aan vast zitten lijkt me indien ze wél kameren. Ook voor de club want zij faciliteren dit dan. Het is weer lekker duidelijk allemaal...
En hoeveel heren denk je dat voor ze een club bezoeken, op het eigen forum van een club gaan kijken ipv. op de echte site vrijwel niemand toch.
Ik vind dat SS gewoon duidelijk op hun site moet zeggen hoe of wat, en ook gewoon telefonisch bereikbaar moeten zijn mocht iemand er vragen over hebben.
Ik was laatst in een Duitse saunaclub en daar nam de theke dame gewoon de telefoon de hele dag op, en gaf ook nog eens door welke dames aanwezig waren ( ik weet dat dit in Nederland volgens blabla regels iets lastiger is voor ik de fanclub weer in mijn nek heb)
Maar stel ik zou denken na mijn werk rond 17:00 laat ik nog even voor 3 uurtjes naar de SS rijden zou ik mooi bedrogen uitkomen zo een zaak moet naar mijn mening gewoon duidelijkheid verschaffen.
En ik begrijp best dat bepaalde SS fans die wekelijks de weg naar de club tussen 11:00 en 17:00 vinden weinig problemen ermee hebben
 
Nou, ik ben intussen zelf eens poolshoogte gaan nemen, de dames moeten in principe na 18.00 stoppen met werken. Maar aangezien de club tot 20.00 open is, wordt er dus gewoon stiekem doorgewerkt tot een uurtje of 19.00-19.30. Mocht er controle komen dan moeten de dames (plus hun klanten) een uitvlucht bedenken. Iets met gewoon als vrienden lekker kletsen op de kamer... Eens kijken hoe lang dat goed blijft gaan. Avondeten is vanaf 16.30.

Ik vertrok even voor zessen, ik hou me gewoon aan de regeltjes.
 
Afgelopen woensdag ook een dagje genoten van deze club,rond 11u gearriveerd, lekker ontbijt,daarna wat in de welness
vertoefd,rond 1230u waren er toch al lichte wachttijden voor de kamers.
Toch 3 leuke kamertjes gehad met Irina,Lisa en Marcella rond 1730 nog van een lekker avondmaal genoten,ik mocht
eindelijk nog eens mijn bord zelf vullen hopelijk blijft dit zo,daarna vertrokken.
Voor mij was het een dag zoals ik gewend ben,hopelijk geen verdere verstrengingenin de toekomst,
maar ik ben er niet gerust in,,,,,,,
GRTS F
 
VERDRIET

Ik heb geen flauw idee meer, waarom ik de titel VERDRIET had gebruikt voor dit verslagje. Meestal zet ik er losse flarden bij in m'n dagboekje, maar blijkbaar was ik dat vergeten voor de reden van VERDRIET. Want verdrietig was mijn bezoekje op de 14e van de 10e zeker niet. Integendeel!

Miss ijsbeer 2021 was weer terug en ze heeft me tot op heden nog nooit teleurgesteld met haar service. Een kamer met haar maakt m'n dag weer helemaal goed.
Daarbij komt ook nog eens dat de club ook de klanten weet te verwennen met uitgebreid en lekker eten gecombineerd met een complete wellness ervaring. Ik vind het namelijk erg prettig dat hun jacuzzi wat warmer staat dan soms elders, dat je in hun bio sauna het wat langer kunt uithouden, in de hete Finse het luie zweet eruit kunt krijgen, en ze een verwarmd zwembad hebben om lekker wat pootje baden te doen. Toegegeven, soms mag die voor deze koukleum 2 of 3 graadjes warmer. Maar geregeld is ie ook lekker warm gestookt.
Voor de liefhebbers is er ook een Turkse stoom sauna. Niet zo een plastic cabine, maar een mooi betegelde.

Voor 65 euro kon ik daar heerlijk een dagje van genieten. Nu ik dat zo type, bedenk ik me dat VERDRIET misschien zou kunnen samenhangen met het verdwijnen van de Happy Hour. Die was eerst 'tijdelijk' doorgestreept vanwege corona. Maar als ik me niet vergis verdween misschien rond die tijd de Happy Hour tarief vermelding helemaal van de website. Hopelijk blijkt dat daadwerkelijk een tijdelijk iets te zijn en komt het weer terug...
Enfin, om dat maar te besparen op wat anders, zoals gebruikelijk wel weer een klein stukje Duitsland in gereden om voordeliger te tanken dan in Nederland. Denk dat het destijds bijna 30 cent scheelde op een liter.

Eenmaal omgekleed en na ontbijtje en wellness rondje kwam ik in de tuin er achter dat er een grote tent staat. Speciaal voor de rokers, aangezien je in de club al geruime tijd niet meer mag roken in de algemene binnen ruimtes.

De gekroonde Miss ijsbeer was er relatief vroeg bij voor onze date. Zij even wakker worden, en ik maakte me even fris en fruitig voor onze intieme samenzijn. Wat volgde was weer een uitmuntende sessie met dit service kanon.

Erna trof ik die andere veelvraat: The Joker. Gezellig even bijgepraat aangezien we elkaar een hele poos niet meer hadden gezien. Ook Poppalarge en vermoedelijk nog enkele ijsberen aanwezig.

Lekker van het middag buffet gesmuld en wellness rondje gemaakt. En in de bar was het een gezellig boel. Destijds was de balans tussen dames en heren ook erg goed. 50/50 en goed bezet, waardoor ik de indruk kreeg dat er ook een hoop gekamerd werd.

Zelf droeg ik daar ook aan bij, omdat ik in de bar op het hoekje van de bank onder de TV een knappe jonge dame zitten. Slank en donker haar. Naturelle look. Zoals een knap buurmeisje.
Ik besloot er naast te gaan zitten voor een praatje. Haar naam bleek Ariana te zijn en uit Roemenië te komen. Haar service was naar mijn wensen, en ik besloot me op te frissen. Kom ik terug, krijg nou... was de vogel gefloten. Misschien had ze me niet goed begrepen of vond ze dat ik te lang weg bleef met douchen. Meestal doe ik er met het heen en weer lopen zo een 5 minuutjes over. Enfin jammer, dan ging ik maar weer lekker een wellness rondje maken.
Opgefrist en afgekoeld, probeerde ik het nogmaals in de bar. En wederom was ze er. Ik vroeg wat er was gebeurd, en ze verontschuldigde en draaide er een beetje omheen. Nou ja, ik ging er niet moeilijk over doen. En aangezien ik met net al gedoucht had, konden we gelijk de kamer op.
Tot mijn verbazing hadden we er geweldig van elkaar genoten.

Erna lekker avond maal genuttigd met Joker en Poppalarge. Bijbehorend gekeuvel erbij en de tijd vliegt. Nog een kalm wellness rondje om even uit te buiken. Kom door de wandelgangen ineens een bekend gezicht tegen.
Erica was in tha house en op het laatst nog genoten van een heerlijk kamertje voor vertrek.

Bedankt heren voor de gezellige tijd en hopelijk tot gauw!
 
DUUR DAGJE

Op de 18e van de 10e bleek miss ijsbeer nog aanwezig. Behalve dat zijn de voorzieningen van de club ook nog es prima op orde en was de keuze snel gemaakt.

Nog even omweggetje gemaakt om een paar dubbeltjes goedkoper te kunnen tanken.
Rond openingstijd kon ik al aan het hek rammelen. Had was wel wat rustiger dan vorige week donderdag, maar dat is niet zo vreemd voor een dinsdag.
Rechter parking was niet in gebruik genomen. Denk door de dag heen continue zo een 20 man aanwezig en ergens tussen de 25 a 30 dames. Dus genoeg te kiezen.

De dag in Sixsens zoals gebruikelijk begonnen met een lekker omeletje en wat soep. En daarna even een wellness rondje om op te warmen.

Kinga was er nog niet, maar een andere leuke dame die ik de week er voor had ontmoet wel. Die zat zoals gebruikelijk weer in het hoekje waar ik ook vaak graag zit als ik dames probeer te spotten. In het hoekje bij de TV. Enerzijds zit daar een tafeltje voor m'n drankje. Anderzijds zit ik wat dichterbij wanneer de dames de bar inlopen. Kan ik ze wat bekijken bij het voorbij gaan dan bijvoorbeeld op de banken achter de schuttingen.
Even een praatje gemaakt en al snel besloten om te kijken of het samenzijn weer net zo goed werd als vorige keer. Dat werd het inderdaad, en het liep uit tot een uurtje in een geweldige kamergang.

Lekker in de wellness bijkomen. Miss ijsbeer was intussen gearriveerd en rustig aan het opstarten. Samen even gezeten voor een babbeltje. En nadat ik me even had opgefrist werd er wederom een uur, intens van elkaar genoten. Het werd een uiterst uitmuntende sessie met dit service kanon...

Lekker van de pasta en wat later de lunch gegeten. Met tussen door wat wellness rondjes. Het was jammer dat de boiler het geregeld liet afweten, waardoor de douches soms koud bleven. Personeel op geattendeerd en ze reageerden vlot om het weer aan te zetten. Helaas bleef het door de dag heen geregeld uitvallen. (Fast forward: afgelopen week was het euvel in ieder geval voorbij).
Het zwembad daarentegen was weer es heerlijk verwarmd en kon ik lekker als ligbad gebruiken. De rest van de wellness als in hun sauna's en jacuzzi waren ook prima op temperatuur.

Na het avondmaal lekker uitgebuikt in de wellness te hebben, kreeg ik alsnog zin in een kamertje. Meestal pendel ik tussen het restaurant, de serre en de wellness. Ik hoef niet zo nodig te socializen in de bar of de dames lastig te vallen zonder de kamer op te gaan. Dan vind ik het fijn dat je in SS een route kunt nemen tussen de voederbakken en de wellness, zonder door haaien aangevallen te worden ;)
Maar als eenmaal de oerdriften weer boven komen borrelen, dan duik ik de bar in. In mijn optiek het jachtterrein voor een kamertje. Ditmaals liep het iets anders. Omdat ik bij het voorbij gaan van de locker ruimte, aangesproken werd door Ramona. Ze zocht contact voor een kamertje. En zo een prachtige meid met degelijke service vind ik moeilijk te weerstaan. Het was dan ook niet moeilijk me te verleiden mee te gaan. Even opgefrist en in de bar ontmoetten we elkaar om een sleuteltje te gaan zoeken. Wederom liep het uit tot een uurtje waar ik heb genoten van deze schoonheid in een geweldige sessie.

Nog een hapje en wellness rondje was het hoog tijd om te vertrekken en de rest van de week op een stokje te bijten. Want al met al was het namelijk een DUUR DAGJE geworden.
 
Vandaag een dagje Sixsens geweest. Om 11 uur aangekomen en al redelijk druk met zowel beren als dames.

Wat opvalt is dat er de laatste tijd veel mannen de hele dag in het kino hangen. Volgens diverse dames zijn dit regionale 'locals' die voor 65 euro (nu 50)
de hele dag wat hangen, drinken een eten en vrijwel nooit gebruik maken van de diensten van de dames. Dit lijdt ook tot dat er vrijwel geen 'actie' meer is in het kino (hier hangen / slapen deze mannen immers de hele dag).

Veel jongere dames (begin 20) zijn terug naar hun land ivm de Corona regels/perikelen in Nederland wat natuurlijk erg jammer is.
Maar er is nog voldoende moois om te kijken en te kameren :)
Een mooie sessie gehad met een jongere blonde meid (geen idee waar ze vandaan komt) met flinke borsten (een tatoo in het midden van haar borsten), weet even haar naam niet meer.

Om 15:00 voldaan weer naar huis gegaan ... wellicht wel voor het laatst de komende tijd ivm de nieuwe aankondigingen vrijdag
 
Vandaag weer een paar uur in Sixsens geweest; veel beren en de dames waren in mindere mate aanwezig. Maar de sfeer was prima!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren van 10.15 tot 19.45 aanwezig geweest. Het viel echt op dat er reeds rond 11.00 veel dames en heren aanwezig waren. In de loop van de dag kwam er nog heel wat volk bij zodat het gezellig druk werd met rond 16.00 toch al wachttijden van ongeveer 20 min. Voor de kamers. Ook van de cabientjes werd er druk gebruik gemaakt.
Heel wat bekende beren gezien, dus aan gesprekspartners was er geen gebrek. De dag ging weer veel te snel voorbij zodat er van het voornemen om van de sauna gebruik te maken niets in huis is gekomen.
Weer de gebruikelijke 3 kamers gemaakt:
- Lisa: prachtige body, zoent niet maar toch vind ik haar een aangename kamergenote
- Erica: zag er weer erg mooi uit, dus …
- Ariana: je merkt dat ze heeft eindelijk haar draai heeft gevonden in SS en ze gaf dit zelf ook aan. Jong, slank, mooi.
Daarbij geeft ze een sublieme blowjob, dus voor de tweede keer op 2 weken een uurtje mee doorgebracht.

Na het nieuws om 19.00 was er toch opluchting dat er geen sluiting werd opgelegd. Ik begrijp dat niet voor iedereen de openingsuren van 10.00 tot 17.00 haalbaar zijn, maar voor mij kan het nog wel.
Nog even voor het vertrek met wat dames gesproken die aangaven om ook met deze openingstijden te blijven komen werken tijdens de volgende weken alhoewel er voor hen uiteraard minder gelegenheid zal zijn om een leuke dagomzet te halen.

Tot slot een onvolledig overzicht van de aanwezige dames.
Bulgaars: Stacey, Maria, Veronica, Dani, Natascha, Nancy, Victoria, Melissa, Jasmin, Sandra, Melanie, Melis, Laura, Domenica,…
Roemeens : Alexa, Erica, Vivian, Marie, Anja, Ramona, Alicia, Alena, Dasha, Ella(zwart kort haar), Ella (blond), Emmy, Alina, Lisa,Evelyne, Aisha, Julia, Elisa, Nela, Ivanna, Gabriella, Lili, Ariana, Nikki (zwart), Amelia(zwart), Nikki (blond), Maria, Claudia, Carmina, Delia,
Overigen: Magdalena (D), Sophie(D),Natalia(Oekr), Nathalie (Tsj), Beatrice (Hong),Deborah (Port), Celine(Turk),…
 
Is er een limiet qua bezoekers?

Geen limit op bezoekers, zolang er nog lockers vrij zijn.

En als het echt héél druk word mag je maximaal een uur op de kamer. En als je dan weer wilt moet je achteraan in de rij aansluiten en wachten tot je weer een uur mag. Als jij en de dame persé op de kamer willen tenminste, je mag het ook gewoon in de bar doen, of in de kino, of in zo'n cabine.

Of buiten bij het zwembad maar dat valt niet mee in de winter ?
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag voor het laatst geweest dat ze open waren tot 20u: binnen 2 weken is alles dicht!! Het was prima, mooie meiden gezien. Roemeense Dasha vond ik een van de knapste, een arrogant tutje maar verder prima service. Helaas kapt ze ermee als ze al om 17u dicht moeten. Begrijpelijk gezien de 1,5u vanuit Antwerpen voor haar. Al met al een prima prijs 50,- voor tot 20u, dit mag van mij altijd zo! Zeker met heet kwaliteitsbier dat je nu onbeperkt kan pakken. Geen Duitse bocht meer maar Jup etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan