Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Woensdag 19 januari 2022

Het wekelijks bezoekje is terug mogelijk, dus richting Vaals gereden en mij goed geamuseerd van 10.00 tot 16.30
Een vrij rustige dagje met 2 kamertjes: Alena en Amelia, die eindelijk na meer dan een jaar is teruggekeerd en altijd al één van mijn favorieten is geweest.
De sauna's en jacuzzi waren open, het eten met onder meer soep, belegde broodjes, croissants, taart en warme hapjes werd geserveerd op het overdekte terras. Koffie en andere dranken zijn verkrijgbaar in de bar, je kan er wel niet aan de toog zitten.
Hopelijk kunnen we vanaf volgende week woensdag weer terecht in het restaurant en mogen de openingstijden weer wat uitgebreid worden.

Vandaag de volgende dames gezien.
Roemeens: Diana, Annabel, Alena, Amelia, Ella, Emmy, Claire, Alexa, Mickey, Gabriella, Vivian, Eveline,…
Bulgaars: Stacey, Melissa, Jasmin, …
Overigen: Claudia, Nathalie (Tsjechië), Astrid (nieuw), Juliana (nieuw), Marlène, …

Verder 3 nieuwe dames waarvan ik de naam nog niet ken.
 
Gewoon super dat alles weer is zoals vanouds in op het sluitingsuur na dan, maar voor mij maakt dat weinig uit want ik blijf toch zelden tot na 22.00. Eigenlijk is het voor mij zelfs zo beter met de opening vanaf 10.00.
Aanwezig geweest van 10.00 tot 18.00 en steeds waren de dames iets in overtal, dus keuze te over.
Tussen de kamers door leuke gesprekken gehad met Reference en wat andere bekende beren, een sauna genomen, genoten van het prima eten en zo is de dag weer voorbij gevlogen.
Vandaag weer de gebruikelijke 3 kamers gemaakt, deze keer met mij al langer bekende dames.
Amelia1: net zoals vorige week gestart met Amelia die na meer dan een jaar terug is. Ziet er nog steeds prachtig uit en met haar voortreffelijke sensuele service blijft het één van mijn favoriete dames.
Diana: leuke en sympathieke dame die ik al lang ken en dus ook regelmatig mee kamer, prima service en goede klik mee.
Victoria: de laatste 4 bezoeken verliep de laatste kamer moeizaam, dan slaat de twijfel toch wat toe en begin je te denken dat het misschien beter is om het bij 2 kamers te houden. Hoog tijd dus om een goede therapeute op te zoeken en ja, Victoria heeft dat weer tot een "knallend" einde gebracht.

Vandaag onder meer de volgende dames gezien.
Roemeens: Diana, Annabel, Amelia, Ella, Emmy, Alexa, Mickey, Gabriella, Vivian, Eveline, Lili, Aisha, Lisa, Amalia, Kristien, Christal, Anja, Emily, Cataleya,...
Bulgaars: Stacey, Melissa, Jasmin, Victoria, Margerita, Nancy, Dani,…
Overigen: Nathalie (Tsjechië), Astrid (nieuw), Juliana (nieuw), Marlène, Natalia(Oekraïne), Vanessa,…
 
Ik was er dit weekend en het was een deceptie. Het eten was niet om aan te zien zo cheap ass, lijkt wel Oostblok! In het pand veel te weinig (mooie) dames aanwezig en veel te veel mannen waardoor het onmogelijk was iets te scoren voor het avondeten. Er zat een dikkerd om de strippaal heen te zwiepen met zijn pens, het was niet om aan te zien!
Het avondeten was niet te pruimen: gort droog vlees met goedkope salades. Vreselijk en zeker niet de 55,- waard.
Enfin dit is geen Michelenforum dus over naar de dames: er waren er een paar mooie maar dat was het ook wel. Uiteindelijk met een Spaanse gekamerd maar dit was niet zoveel bijzonders te noemen. Ik wacht nog wel een paar maanden op deze manier totdat er meer dames zijn en ik naar het dakterras kan gaan want op deze manier ga je uit verveling maar de Sauna in omdat je anders helemaal in slaap valt.
 
Wat een onzin
Zeker 3 sterren restaurants gewoon voor een prikje en allemaal dames van het destijdse yab Yum die je ook Anaal wil nemen voor 50 euro?
Jij bent de 1ste die over het eten in Sixsens blijkt te klagen. Iedereen is juist enthousiast over de keuken en terecht
Vergelijk eens met Duitsland? Slechts in een sc vonden de klanten het eten gelijkwaardig. PSR voorbij Keulen en die zaak bestaat niet meer
En nu de essentie : dames. Die vluchten uit het mindere Duitsland naar Vaals
Sinds de nieuwe prostitutiewet van 2017 in Duitsland vinden de meiden het daar veel minder aangenaam
 
Wat een onzin
Zeker 3 sterren restaurants gewoon voor een prikje en allemaal dames van het destijdse yab Yum die je ook Anaal wil nemen voor 50 euro?
Jij bent de 1ste die over het eten in Sixsens blijkt te klagen. Iedereen is juist enthousiast over de keuken en terecht
Vergelijk eens met Duitsland? Slechts in een sc vonden de klanten het eten gelijkwaardig. PSR voorbij Keulen en die zaak bestaat niet meer
En nu de essentie : dames. Die vluchten uit het mindere Duitsland naar Vaals
Sinds de nieuwe prostitutiewet van 2017 in Duitsland vinden de meiden het daar veel minder aangenaam
In YY kreeg je voor dezelfde prijs gewoon veel beter eten. Dit is ook allemaal diepvriesspul weinig vers aan.
Qua dames was het ook al niks, en alles is beter dan Duitsland wat een grauwe boel daar brrr.
 
Laten we het erop houden dat de kwaliteit nogal wisselt. Over het algemeen is het wel te eten, maar vergeleken met vroeger YY, Magnum en PSR toch wel van minder niveau. Ze mogen wel wat grotere punten snijden van de (diepvries)taart want zoals ze in Limburg zeggen doa weert 'n musch noch nit zaat van.
En af en toe zijn de frieten wel érg gezouten, dat mag wel wat minder.
 
Wat een onzin
Zeker 3 sterren restaurants gewoon voor een prikje en allemaal dames van het destijdse yab Yum die je ook Anaal wil nemen voor 50 euro?
Jij bent de 1ste die over het eten in Sixsens blijkt te klagen. Iedereen is juist enthousiast over de keuken en terecht
Vergelijk eens met Duitsland? Slechts in een sc vonden de klanten het eten gelijkwaardig. PSR voorbij Keulen en die zaak bestaat niet meer
En nu de essentie : dames. Die vluchten uit het mindere Duitsland naar Vaals
Sinds de nieuwe prostitutiewet van 2017 in Duitsland vinden de meiden het daar veel minder aangenaam
Hoe kun jij weten dat het eerste is ? De meeste doen geen beklag over het eten bij het management. Ik heb het meegemaakt dat er idd. minder lekker was, ook lekker eten op mijn bord gehad. Als een bezoeker vindt dat het minder lekker was, dan kan men dat niet omschrijven als onzin. De kok doet zijn best in die kleine keuken.
De taart is veelal nog niet ontdooit , dat is een klacht die reeds langer circuleert.

De essentie zijn de dames en de sfeer , dat is wisselvallig. Dat is zo bij iedere sc zo , in de zo hoog aangeprezen GT (nostalgie) ook. Ik heb nog namiddagen meegemaakt in SS met -naar mijn smaak- niet zo mooie dames. Ik kan mij voorstellen dat een bezoeker op zo een dag baalt, dit mag ook geschreven worden. Het is volgens mij geen onzin. Hoogdagen met een mooi aanbod ook meegemaakt, deze ervaringen mogen ook gepubliceerd.

Doc
 
Hmm grappig wat ik hier lees is een discussie tussen de SS fanclub en mensen die een beetje kritiek durven te hebben sommige dingen veranderen ook nooit.
Maar ik kan me van nog niet eens zo heel lang geleden ongeveer hetzelfde herinneren, het eten is echt niet altijd top ( en nee ook niet altijd slecht ) maar zeker niet te vergelijken met dat van de YY en de (oude) Magnum ook bij de GT was het gewoon vaak beter.
En waar een paar jaar geleden nog een bakker verse Limburgse vlaai in de middag was, moeten we het de laatste jaren idd. doen met goedkope Deutsche diepvries taart.

En we mogen blij zijn dat de Sixsens er is natuurlijk is dat waar, maar we waren nog veel blijer geweest als de YY,GT en clubs als VV etc. er ook nog waren geweest zodat er een beetje concurrentie zou zijn!
Want nu hebben de SS en Babylon wel heel erg monopolie als zogenaamde als premium saunaclubs in NRW waar ze vroeger vaak maar net in de top 5 stonden voor mij dan... En dat komt de klant naar mijn mening de laatste jaren bepaald niet ten goede.
 
@den facteur
Waarschijnlijk eet jij Lasagne van den Aldi en heb je thuis een lelijk wijf of geen
Dat zijn meestal degenen die het meest zeuren
Fanboy ben ik van niemand of niets
Alleen lijkt het mij voor een club heel demotiverend en demoraliserend om telkens weer geklaag van mierenneukers te lezen

Kritische denken mag,neen moet zelfs maar het moet gefundeerd zijn
 
Wat mij betreft kunnen we ook blij zijn met Sixens. Zoveel andere saunaclubs zijn er nu ook weer niet.
En vergelijken met nog mooiere clubs uit het verleden, die er nu niet meer zijn, heeft volgens mij ook weinig zin.

Als ik naar een privé dame of club ga ben ik, voor de betere, al snel € 150,— per uur kwijt. En dan krijg ik alleen maar sex met een dame en hopelijk een fijne douche en een beetje romantische slaapkamer.
Een dagje Sixens kost mij € 200,— tot € 250,— en daarvoor heb ik eten, drinken, wellness, zwembad, ontspanning en 1,5 tot 2 uur sex met, als ik een beetje oplet en geduld heb, met 2 tot drie verschillende sexy dames.
De andere tijd/uren vermaak ik mij met de wellness, wat eten en mijn ogen goed de kost geven.

Ik weet dan wel wanneer ik tevreden kan zijn.
En ja ook ik heb wensen en dromen …
 
Ik was er dit weekend en het was een deceptie. Het eten was niet om aan te zien zo cheap ass, lijkt wel Oostblok! In het pand veel te weinig (mooie) dames aanwezig en veel te veel mannen waardoor het onmogelijk was iets te scoren voor het avondeten. Er zat een dikkerd om de strippaal heen te zwiepen met zijn pens, het was niet om aan te zien!
Het avondeten was niet te pruimen: gort droog vlees met goedkope salades. Vreselijk en zeker niet de 55,- waard.
Enfin dit is geen Michelenforum dus over naar de dames: er waren er een paar mooie maar dat was het ook wel. Uiteindelijk met een Spaanse gekamerd maar dit was niet zoveel bijzonders te noemen. Ik wacht nog wel een paar maanden op deze manier totdat er meer dames zijn en ik naar het dakterras kan gaan want op deze manier ga je uit verveling maar de Sauna in omdat je anders helemaal in slaap valt.
Waarom zou dit onzin zijn? Ik heb nogal mensen horen klagen over het eten. Soms is het OK maar soms ook niet. Toch normaal, niet? Drie sterren zou me nog wat zijn aan die prijs. Qua dames is het niet meer zoals 2 jaren geleden toen ze alleen open waren, toen kwamen alle dames uit Duitsland daar hun toevlucht zoeken tot hun SC terug open ging. Nu is het aanbod meer beperkt, doorheen de week is het zelfs vrij verlaten. Enkel in de weekends nog stamgasten en nu met het nieuwe happy hour wat volk getrokken. Dames vluchten helemaal niet uit Duitsland, waarom ook. Samya, Oceans, Babylon, PHG, Aca Gold, Penelope,... hebben zeer veel dames.
 
Vrijdag 4 februari 2022
Weer eens naar SS geweest van 10.00 tot 18.00, deze keer op een vrijdag. Vanaf de middag was het een aangename drukte in de bar, was weer even wennen na de rustiger woensdagen van de voorbije weken. Aangename sfeer met vanaf 17.00 opnieuw de dj en dansende dames.
Leuk om vast te stellen dat er sinds vorige weer heel wat meer teruggekeerd zijn van verlof.
Vandaag gestart met Ariana, ze was er reeds vroeg en stond op mijn verlanglijstje. Niet geaarzeld en weer een zeer aangenaam uurtje met haar doorgebracht.
Erica is terug sinds gisteren en dus was kamer 2 ook geen moeilijke beslissing.
Voor de derde kamer had ik 3 dames in gedachten: Amalia, Lisa en Gabriella. Zoals je gewoonlijk zal zien, na de nodige recuperatietijd waren ze allen bezet. Wegens een beperkt alibi kon ik niet wachten tot één van hen terug was en dan gekozen voor Anja. Ooit nog maar één keer mee geweest en nu vraag ik me weer af waarom want dit is een erg mooie, correcte dame met een goede service waar je ook nog eens een fijne conversatie kan mee hebben. Meer herhalingen in de toekomst sowieso gegarandeerd.

Vandaag onder meer de volgende dames gezien.
Roemeens: Elena, Erica, Annabel, Amelia, Ella, Emmy, Alexa, Mickey, Gabriella, Vivian, Aisha, Lisa, Amalia, Kristien, Christal, Anja, Lizzie, Claire, Ariana, Marina, Delia, Astrid, Leila (nieuw), Sara (nieuw), Carla, Cataleya, Maria, Irina, Corina, Carmina, Paula, Jessy,…
Bulgaars: Stacey, Melissa, Jasmin, Victoria, Margerita, Nancy, Dani, Sandra, Domenica,…
Overigen: Natalia(Oekraïne), Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), …
 
Ik ben stiekem toch wel benieuwd nu. Alleen heb ik geen ervaring met dit. Hoe gaat zoiets in zijn werk en wat kan ik als newbie doen of voor opletten? Wat zijn de gemiddelde prijzen van zo'n dames?
De prijzen zijn €60 voor de eerste 30 min. Daarna is €50

Voor anaal, cim e.d. Komt er ook extra kosten bij. Vaak is dat rond €50

Ik ga 18 maart er naar toe. Als je wilt dan kan ik je dan wel helpen met tips
 
Ik ben stiekem toch wel benieuwd nu. Alleen heb ik geen ervaring met dit. Hoe gaat zoiets in zijn werk en wat kan ik als newbie doen of voor opletten? Wat zijn de gemiddelde prijzen van zo'n dames?
1 belangrijke tip : als je naar zo een club gaat wacht dan minstens een uur voordat je met een dame naar de kamer gaat. Laat alles eerst wat bezinken en ontdek de club en al haar facetten...
 
Persoonlijk denk ik dat je nooit zeker weet waar je besmet bent geworden. Het kan misschien al langer in uw lichaam gezeten hebben en nu de symptomen zichtbaar zijn. Maar ik ben natuurlijk ook geen dokter he.🙈🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan