Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neen, het is een nieuwe Anna: 22 jaar, slank, nog nieuw in het vak en dus nog wat onervaren, donkerblond haar, 1.65m, spreekt enkel Roemeens en Spaans, in SS sinds 10 februari, zit steeds aan de hoge tafel achteraan rechts als van de Kino komt waar onder meer ook Elena, Mickey, Miruna…zitten
Ah dank. Jammer ik wacht al een tijdje op de andere Anna
 
Vrijdag 4 maart 2022
Weer een bezoekje op vrijdag en je ziet week na week het aantal bezoekers toenemen.
Toch waren er de ganse dag slechts geringe wachttijden voor een kamer. Er werd dus niet echt veel gekamerd wat de erg talrijk opgedaagde dames uiteraard maar matig kon bekoren. Anderzijds hebben ze nu wel terug op vrijdag tot 01.00 de tijd om de gewenste daginkomsten te vergaren wat veel goedmaakt.
Bij de dames ook weer enkele terugkomers gespot zoals Daria en Roxy die er vorig jaar ook een tijdje waren. Met Roxy ben ik nog nooit geweest alhoewel het een mooie verschijning is: vrij groot, slank en korte blonde haren. Met Daria wel 1 keer maar de klik was er niet.
Verder ook nader kennis gemaakt met een groepje van 3 vriendinnen die er allen leuk uitzien en waar ik ook al goede commentaren over heb vernomen: Leila(blond), Sara (bruin) en Cathy (zwart). Dit wordt een "to do" voor de volgende weken.
Een jonge en mooie Bulgaarse is ook nieuw: Aisha. Ook zwart haar en dus zitten we nu ook met 2 zwarte "Aisha's", net zoals 2 "Nikki's" en 2 "Maria's". Gelukkig gaat het telkens om een Roemeense en een Bulgaarse zodat het toch wat overzichtelijk blijft.
Dan in het kort de kamers.
- Bulgaarse Melanie: mijn jaarlijkse afspraak nagekomen
- Roemeense Erica: ook na tientallen kamers nog steeds een erg fijne tijd mee
- Roemeense Emma: nu al 3 weken na elkaar mee geweest. Erg mooie en leuke meid en er steeds betere uurtjes mee doorgebracht. Ze vertrekt na het weekend maar komt hopelijk nog terug…
Onder meer aanwezig op vrijdag 4 maart 2022
Roemeens: Alef, Aisha, Anja, Alexa, Ariana, Carla, Carmina, Cathy, Claire, Christal, Christien, Daria, Delia bl, Elena, Elisa, Emma, Erica, Gabriella, Irina, Jessy, Julia, Larissa, Lili, Lisa, Lizzie, Leila, Mara, Marie, Mickey, Miruna, Nela, Nicole, Nikki, Paula, Ramona, Roxy, Sara, Sonja, Valentina, Vivian,…
Bulgaars: Aisha (nieuw), Melissa, Jasmin, Margarita, Sandra, Nikki (B), Melanie, Maria, Victoria, Nancy, Natasja, Stacey,…
Overigen: Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong),…
Click
 
Veel dank voor de steeds complete lijst. Melanie is echt wel een aanrader!

Evelyne komt helaas niet meer voor op de lijst... Voor de meest recente coronasluiting had ik met haar ook een heel goede ervaring.
Mocht iemand iets meer weten?
 
Op een ander forum gelezen dat de kamerduur op vrijdag, zaterdag en zondag nog maximaal 1 uur mag bedragen, ongeacht de drukte.
Ongeacht drukte? Is dat zeker? Daar gaan veel dames vrolijk van worden. Enkel nog halfuurtjes afwerken tot hun pussy tot moes herleid is. Damesoverschot zal snel weggewerkt worden op deze manier. Maar dan met een verlies aan goede dames.
 
Er zit wel wat in vindt ik.
Voor de dames is het wel makkelijk natuurlijk maar voor de klant is het niet leuk.
Er zijn vrouwen die de kamer niet af komen.
Ook zijn er vrouwen die al afspraken hebben staan.
Als je dan een stuk moet rijden en de parels zijn de hele dag bezet is niet ok.
Dus van mij mag de regel er komen , max 2 uur bijvoorbeeld.
 
Staat geafficheerd waar de sleutel opgehaald wordt. Werd me ook bevestigd door een dame. Is weer lekker stressen op de kamer, lekker is anders. Handige manier om klanten te verplichten bij te betalen voor kamer met jacuzzi. Als er warm water is tenminste.
 
Staat geafficheerd waar de sleutel opgehaald wordt. Werd me ook bevestigd door een dame. Is weer lekker stressen op de kamer, lekker is anders. Handige manier om klanten te verplichten bij te betalen voor kamer met jacuzzi. Als er warm water is tenminste.
Geldt allen in het weekend als het in de late uren erg druk is. Dat werd me ook bevestigd door een dame , dus Dr.Drake stop nu eens met de gefrusteerde negatieve medelingen over Sixens !!! Voor jou maakt het toch allemaal niks meer uit
 
Ff tussen jullie door maar wie is volgens jullie de beste tongzoenster in sixsens?
Zijn er niet heel veel die het vol overgave doen...sommige zeggen dat ze het doen en op de kamer stelt het weinig voor..soort lokkertje...amalia doet het goed...natacha ook nikky ook ..en Deborah.....verder een aantal die in yin yang werkte en niet hier...dat zijn mijn ervaringen.
 
Lidia was ook een toppertje kwa tongzoenen , jammer dat ze weg is. Lulu ook top . En Amelia ook goed maar iets minder dan de vorige 2 . Shara de iets donkerder dame mag ik ook niet vergeten , is ook top . 👍
 
Hallo ijsberen,

Gisteravond (vrijdag 11 maart) weer eens, na heel veel maanden, in SS geweest. Ik was er wel weer eens aan toe om te relaxen en lekker te laten pijpen en te neuken. Nu corona even op de achtergrond is, zolang het duurt.
Bij binnenkomst aardig wat keuze. Na zoveel maanden zoveel nieuwe gezichten. Beetje keuze-stress. Dan zie je iemand en denkt ja, en ineens vertrekt ze naar kamer met iemand anders.
Eerst eens een half uurtje alles bekeken vanuit de barkruk. Toen viel me een mooie blonde dame mij op. Kort haar. Tattoo op haar rug, rechtsboven. Uiteindelijk 2 mooie kamertjes met haar gehad. Toppertje. Ze gaf aan dat ze van Moldavie komt. Nu heb ik haar naam niet goed gehoord. Ik dacht dat ze zei Ella. Of Bella. Ik heb haar zitten zoeken op deze site en op ijsberenforum, voor wat recensie te schrijven. Maar kan niks vinden. Ze heeft ook gewerkt in Penelope of zoiets. Weet iemand de juiste naam ? Heeft iemand een linkje ?
Groet ikbenjaap
 
Hallo ijsberen,

Gisteravond (vrijdag 11 maart) weer eens, na heel veel maanden, in SS geweest. Ik was er wel weer eens aan toe om te relaxen en lekker te laten pijpen en te neuken. Nu corona even op de achtergrond is, zolang het duurt.
Bij binnenkomst aardig wat keuze. Na zoveel maanden zoveel nieuwe gezichten. Beetje keuze-stress. Dan zie je iemand en denkt ja, en ineens vertrekt ze naar kamer met iemand anders.
Eerst eens een half uurtje alles bekeken vanuit de barkruk. Toen viel me een mooie blonde dame mij op. Kort haar. Tattoo op haar rug, rechtsboven. Uiteindelijk 2 mooie kamertjes met haar gehad. Toppertje. Ze gaf aan dat ze van Moldavie komt. Nu heb ik haar naam niet goed gehoord. Ik dacht dat ze zei Ella. Of Bella. Ik heb haar zitten zoeken op deze site en op ijsberenforum, voor wat recensie te schrijven. Maar kan niks vinden. Ze heeft ook gewerkt in Penelope of zoiets. Weet iemand de juiste naam ? Heeft iemand een linkje ?
Groet ikbenjaap
Ze heet ella en is daar met vriendin.
Zit niet lang in het vak.
Komt regelmatig in ss.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 11 maart 2022
Roemeens: Aisha, Alef, Alena, Anja, Anna ( zus Erica), Alexa, Ariana, Cathy, Christal, Christien, Daria, Delia, Elena, Elisa,Ella, Erica, Gabriella, Ivanna, Jessy, Julia, Lili, Lisa, Lizzie, Leila, Mara, Marie, Mickey, Miruna, Nicole, Nicoletta, Nikki, Ramona, Sonja, Valentina, Vivian,…
Bulgaars: Aisha, Melis, Melissa, Jasmin, Margarita, Sandra, Nikki , Melanie, Maria, Victoria, Nancy, Natasja, Domenica,…
Overigen: Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), Vanessa (Hong), Nathalie ( Tsj),Nathalia (Oekraïne),…

Recente terugkomers : Roemeense Anna (zus Erica), Bulgaarse Melis, Roemeense Ivanna (ex GT), Vanessa (Hong), Alina(Mex-D),…
 
Staat geafficheerd waar de sleutel opgehaald wordt. Werd me ook bevestigd door een dame. Is weer lekker stressen op de kamer, lekker is anders. Handige manier om klanten te verplichten bij te betalen voor kamer met jacuzzi. Als er warm water is tenminste.
Vandaag de proef op de som genomen , stond niks geafficheerd van max 1 uur. Dus weer heerlijk met Nikki 5 uur op de kamer. De maatregel is alleen bij extreme drukte dus .
 
De affiche is inmiddels weg
De maatregel geldt alleen wanneer alle kamers bezet zijn. Dat lijkt me de evidentie zelf
Moderator, gelieve in te grijpen in het permanent gestook van Drake
 
Terug
Bovenaan Onderaan