Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laat is een betrekkelijk begrip. Zaterdag hadden we een paar nummers voor ons en zei de dame waarmee ik de kamer op ging dat we max 1 uur hadden. Het was nog geen 21:30u. Na 50 min werd ze behoorlijk nerveus en zijn we maar de kamer afgegaan. Niet ideaal, 110 € betaald voor 50 min dus.
 
Laat is een betrekkelijk begrip. Zaterdag hadden we een paar nummers voor ons en zei de dame waarmee ik de kamer op ging dat we max 1 uur hadden. Het was nog geen 21:30u. Na 50 min werd ze behoorlijk nerveus en zijn we maar de kamer afgegaan. Niet ideaal, 110 € betaald voor 50 min dus.
Eigenschuld dus een uur bestaat uit 60 minuten ;)
 
Ik wil hier ook nog eens heen, maar de hoeveelheid geld die sommige mannen hier daar spenderen is mind boggling... Elke week gaan en 400 euro per keer (3x 1 uur + entree) uitgeven, hoe doe je dat financieel? o_O I mean, tis jouw geld om uit te geven natuurlijk, maar damn xD
 
Ik wil hier ook nog eens heen, maar de hoeveelheid geld die sommige mannen hier daar spenderen is mind boggling... Elke week gaan en 400 euro per keer (3x 1 uur + entree) uitgeven, hoe doe je dat financieel? o_O I mean, tis jouw geld om uit te geven natuurlijk, maar damn xD
Als je heen gaat 50 euro entree verdeeld over de middag/avond 2 x naar de kamer gaat dan ben je 170 euro kwijt en heb je een leuke dag.
Trouwens er zijn veel beren die gaan helemaal niet naar de kamer maar hebben voor 50 euro een mooie dag...
 
Ik wil hier ook nog eens heen, maar de hoeveelheid geld die sommige mannen hier daar spenderen is mind boggling... Elke week gaan en 400 euro per keer (3x 1 uur + entree) uitgeven, hoe doe je dat financieel? o_O I mean, tis jouw geld om uit te geven natuurlijk, maar damn xD
Ik ga graag naar de meisjes en iedereen leeft naar zijn eigen portefeuille maar ik zie mezelf ook geen 400 euro op een dagje saunaclub erdoor jagen.
 
Zit over een paar weken ruim een week lang "gezellig" met familie letterlijk om de hoek bij Landal. Hoewel ik nog nooit een club als Sixsens bezocht heb, geen idee heb hoe het werkt, en ook niet weet of het iets voor me is, zie ik het wel als potentiele ontsnappingsmogelijkheid uit de semi-vrijwillige gevangenis die het vakantiepark is. Zeker aangezien ik er met familie zit. Woon niet voor niks alleen. Zo te horen wordt dat even goed sparen.
 
Zit over een paar weken ruim een week lang "gezellig" met familie letterlijk om de hoek bij Landal. Hoewel ik nog nooit een club als Sixsens bezocht heb, geen idee heb hoe het werkt, en ook niet weet of het iets voor me is, zie ik het wel als potentiele ontsnappingsmogelijkheid uit de semi-vrijwillige gevangenis die het vakantiepark is. Zeker aangezien ik er met familie zit. Woon niet voor niks alleen. Zo te horen wordt dat even goed sparen.
Gewoon eens gaan kijken en je laten onderdompelen. De moeilijkste stap is van je zetel naar je schoenenkast.
 
Gezien het afgelopen zaterdag zo teleurstellend was in Sixsens (geen sfeer, dames zaten er verveeld bij, upselling,...) heb ik van daaruit koers gezet naar Keulen voor een fijne avond in Samya.
Tiens, ik was zaterdag ook in Sixsens. Ik heb helemaal niets gemerkt van wat jij hierboven schrijft. De enige upselling dat ik ervaarde was een dame die enkel full-service wou verlenen indien je minstens een uur zou kameren.

Voor de rest weet elke ervaren ijsbeer dat je in Samya niets te zoeken hebt als je naar deftige service verlangt.
 
Ik ben van plan om volgende week voor het eerst naar SS te gaan. Is er iemand die van plan is om woensdag of donderdag te gaan, en die het ziet zitten om mij een beetje wegwijs te maken?
Verder: hebben jullie tips of dingen waar ik zeker op moet letten bij mijn eerste bezoekje daar? En welke dames zijn zeker (niet) aan te raden?
 
Als je zegt dat je voor het eerst bent zal de leiding je wegwijs maken.
Zeg tegen de dames niet dat je voor het eerst bent.
Ga eerst een uur in de bar zitten dan zie je een beetje wie er zijn.
Dames die niet aan te raden zijn is subjectief.
Pak voor jou de lekkerste en geniet.
 
Vrijdag 1 april 2022
Weer van 11.00 tot 21.00 naar Lemiers getogen op deze koude lentedag die eerder aan januari deed denken. Misschien dat er daardoor wat beren afgeschrikt waren want tot 19.00 was het iets rustiger dan vorige vrijdagen. Maar zelfs daarna lukte het vrij snel om een kamer ter beschikking te krijgen.
Het werd voor mij zowat een dagje " back to basics" na de vorige weken toch wat voor mij nieuwere dames uitgenodigd te hebben voor wat gestoei. Vooral de Bulgaarse Aisha en de Roemeense Raissa zijn me hier van bijgebleven en zeker voor herhaling vatbaar.
De " basics" van deze vrijdag met een mix van nationaliteiten en gewichtsklassen.
Hongaarse Vanessa: met haar ga ik elk jaar 2 maal, rond nieuwjaar en rond haar verjaardag in juni. Steeds prima uurtje met deze goedlachse en sympathieke dame.
Roemeense Erica: onze vijftigste kamer. Soms zeggen cijfers meer dan woorden.
Bulgaarse Dani: sinds haar terugkeer vorig jaar in augustus, na een lange afwezigheid, nog niet mee gekamerd. Gezien mijn voorkeur voor slanke dames treed ik bij haar wat uit mijn comfortzone en dacht ik dat een derde kamer geen kans op een knaller zou opleveren. Tot mijn verbazing ging het zelfs erg vlotjes, wat geheel te danken was aan haar inzet en het feit dat ik mij bij haar wel echt relaxt voel.

Onder meer aanwezig op vrijdag 1 april 2022
Roemeens: Alef, Aisha,Amelia2( vriendin Nikki), Anna ( zus Erica), Anna (vriendin Delia2), Alexa, Alicia, Ariana, Cathy, Carla, Claire, Christal, Christina, Elisa, Erica, Gabriella, Ivanna, Jessy, Julia, Lisa, Lizzie, Marie, Mickey, Mira, Nicoletta, Nikki, Ramona, Selena, Valentina, Vivian,…
Bulgaars: Dani, Melis, Melissa, Jasmin, Nikki , Maria, Victoria, Nancy, Natasja, Domenica, Stacey, Veronica, Denisa,…
Overigen: Claudia (Sp?), Deborah, Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), Vanessa (Hong), Celina (Turk), Alina D),…

Recente terugkomers : Roemeense Anna( vriendin van Delia),…
 
Ik wil dit weekend gaan. Zijn er genoeg meiden of allemaal naar huis vanwege Roemeens Pasen dan? Ik hoop tevens op BBQ met mooi weer veel beter te kanen ook.
 
Paaszondag en paasmaandag zijn inderdaad te mijden omwille van overvloed aan mannen. Orthodox Pasen is een week later, tegen dan zijn veel dames terug naar thuisland waardoor een zwaar tekort aan dames. Beter wachten tot volgende maand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan