Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even melden voor de mensen die zeer voorzichtig willen zijn: Zaterdag samen met mijn kameraad Corona opgedaan in de sixsens. Vandaag zijn we beiden ziek geworden met dezelfde symptomen + positief getest.
Denk dat je heel voorzichtig moet zijn met zulke insinuaties
Misschien wel een trol die niet meer binnenmag en op een ander forum een andere nickname gebruikt?
En Indien het waar is wat ik betwijfel zal het toch hebben plaatsgevonden ondanks alle voorzorgsmaatregelen. Kans bestaat overal. In een winkel, op cafe, op restaurant, etc,,
 
Denk dat je heel voorzichtig moet zijn met zulke insinuaties
Misschien wel een trol die niet meer binnenmag en op een ander forum een andere nickname gebruikt?
En Indien het waar is wat ik betwijfel zal het toch hebben plaatsgevonden ondanks alle voorzorgsmaatregelen. Kans bestaat overal. In een winkel, op cafe, op restaurant, etc,,
Ik beschuldig de sixsens of de meisjes daar toch helemaal niet? Ik waarschuw gewoon de mensen hier dat de kans heel groot is dat er momenteel veel Corona positieven zijn in de sixsens.

Ik ben een twintiger, dus wat boeit mij het dat ik Corona heb. Maar aangezien de gemiddelde leeftijd in de sixsens vrij hoog ligt, voel ik mij toch best verplicht dit hier te posten.

En zonder in details te treden: ik studeer nog en had tot eind vorige week examens. Ik ben dus letterlijk mijn huis niet uitgekomen buiten voor mijn pcr test en mijn proefwerk (dat met mondmasker en social distancing gebeurd) af te leggen.

In de bestanden die ik toegevoegd heb trouwens het bewijs van mijn aanwezigheid zaterdag, mijn negatieve test van vrijdag en mijn positieve test van dinsdag.
 

Bijlagen

  • E8A796E1-C518-4ADC-918D-8BFFBE271F76.jpeg
    E8A796E1-C518-4ADC-918D-8BFFBE271F76.jpeg
    99,1 KB · Weergaven: 37
  • 80B4A216-CCD0-4687-AC84-A81AE551B66F.jpeg
    80B4A216-CCD0-4687-AC84-A81AE551B66F.jpeg
    67,7 KB · Weergaven: 37
@TomT. Wat wil je hiermee bereiken? We hebben al Marc Van Ranst en Steven Van Gucht om ons te waarschuwen, en die stellen ons meer en meer gerust dat Omicron niet meer zo ziekmakend meer is. Zelfs Frank Vandenbrouckschijter heeft positieve vooruitzichten.

Wat kan het de meesten hier nu schelen dat er veel Corona-positieven zijn in Sixsens? (Die zijn er trouwens overal).

Ik zal deze zatderdag naar de club gaan en neem het "risico" voor lief. Liever wil ik echt leven (lees: veel lekkere meiden neuken) ipv binnen angstig te zitten kniezen en naar besmettingscurven turen.
 
@TomT. Wat wil je hiermee bereiken? We hebben al Marc Van Ranst en Steven Van Gucht om ons te waarschuwen, en die stellen ons meer en meer gerust dat Omicron niet meer zo ziekmakend meer is. Zelfs Frank Vandenbrouckschijter heeft positieve vooruitzichten.

Wat kan het de meesten hier nu schelen dat er veel Corona-positieven zijn in Sixsens? (Die zijn er trouwens overal).

Ik zal deze zatderdag naar de club gaan en neem het "risico" voor lief. Liever wil ik echt leven (lees: veel lekkere meiden neuken) ipv binnen angstig te zitten kniezen en naar besmettingscurven turen.
Als je je goed voelt dan ga je heen.
Als je je beroerd voelt dan heb je helemaal geen zin om te gaan.
Niemand weet of er iemand besmet is met corona . Code en herstelbewijs zegt niks!
Als je angstig bent dan kan je de komende jaren niks meer want corona blijft onder ons.
Lekker gaan neuken is mijn advies.
 
Ik vind het zeer positief van TomT dat hij deze betrouwbare info meegeeft. Overduidelijk waar het gebeurd is als hij verder geen contacten had. Een gewaarschuwd man is er 2 waard en kan beter de keuze maken voor een veiligere club. Lees, een club waar men van iedereen een recent negatief testbewijs wilt voorgelegd zien bij binnenkomst. Veiliger kan je dan niet zijn. Is niet 100% waterdicht maar wel veel beter dan nu. Lijkt me dat er hier snel op hun pik getrapt zijn als er iets over hun geliefde club gezegd wordt. Hetzij dit, de service, hoeveelheid en kwaliteit van dames of het eten,... wordt allemaal afgedaan als onwaar en moet over gezwegen worden, men is meteen een trol... waarvoor dient een forum dan?
 
Lijkt me dat er hier snel op hun pik getrapt zijn als er iets over hun geliefde club gezegd wordt. Hetzij dit, de service, hoeveelheid en kwaliteit van dames of het eten,... wordt allemaal afgedaan als onwaar en moet over gezwegen worden, men is meteen een trol... waarvoor dient een forum dan?
Het is ook mijn ervaring dat men snel reageert op niet zo leuke berichten.
In het verleden op het ijsberenforum gebeurde dat ook, dmv leden die niet onafhankelijk waren tov de club.
Uiteindelijk is SS als item 'verdwenen' en dit tot grote ontevredenheid van de forumleden. De club heeft dan een eigen forum gestart op hun website. ;)

De uitdrukkingen als 'onzin' en 'trol' zijn misplaatst.

Doc
 
Het is ook mijn ervaring dat men snel reageert op niet zo leuke berichten.
In het verleden op het ijsberenforum gebeurde dat ook, dmv leden die niet onafhankelijk waren tov de club.
Uiteindelijk is SS als item 'verdwenen' en dit tot grote ontevredenheid van de forumleden. De club heeft dan een eigen forum gestart op hun website. ;)

De uitdrukkingen als 'onzin' en 'trol' zijn misplaatst.

Doc
@ den facteur. En ik schrijf spescifiek facteur omdat wanneer jij een dokter zou zijn ben ik Poetin, gelieve niet over zaken te praten waar jij niets van kent
Dat Sixsens niet meer op ijsberen staat heeft helemaal andere redenen. Een dispuut betreffende de baas van Sixsens en de moderator van het desbetreffende forum over het verwijderen van schrijvers op dat forum die de zaak niet meer binnen mogen. Terecht btw
Maar het is zoals Shakir correct opmerkte: men creëert onnodig een perceptie van angst die geen meerwaarde heeft
Iedere bezoeker moet Covidattest voorleggen en testen zijn aanwezig
Kritisch denken mag,neen moet maar wel in de juiste context
 
Het is ook mijn ervaring dat men snel reageert op niet zo leuke berichten.
In het verleden op het ijsberenforum gebeurde dat ook, dmv leden die niet onafhankelijk waren tov de club.
Uiteindelijk is SS als item 'verdwenen' en dit tot grote ontevredenheid van de forumleden. De club heeft dan een eigen forum gestart op hun website. ;)

De uitdrukkingen als 'onzin' en 'trol' zijn misplaatst.

Doc
Een eigen forum starten, haast zo lachwekkend als een slager die zijn eigen vlees een keurmerk aanprijst. Wat die niet onafhankelijke forumleden tov de club betreft op ijsberen heb je gelijk. Ze zijn eveneens van het forum verwijderd en/of onder toezicht geplaatst van de moderator alvorens ze nog iets mogen posten. En terecht, een forum dient onafhankelijk te zijn en zowel de positieve als negatieve punten te belichten. Anders hebben we er niets aan.. Blijf dus vooral schrijven, zo weten we in welke clubs en bij welke dames we moeten zijn of net niet.
 
Afgelopen Dinsdag nog een dag in ss vertoeft ,rond 11u gearriveerd 55 eurotjes betaald,omgekleed en naar
de bar waar ik een Belgische maat aantrof,dus een pintje gedronken en wat bijgekletst.
Daarna lekker ontbeten de haring smaakte lekker zoals altijd.
Het was niet druk maar er waren toch voldoende dames aanwezig,ook geen wachttijden alhoewel er toch regelmatig
gekamerd werd .Zelf 2 leuke kamers gehad met de mooie Lisa en later met Ariana .
Verder genoten van de welness enz,het avondeten begon al om 1700u en was zeer lekker en voldoende variatie.
Rond 1730u vertrokken voor een 2u durende rit huiswaards,het was voor mij weer een aangename dag!
GRTS F
 
Hallo heren,
Ik wil deze week ook weer eens naar Sixens gaan.
Hebben jullie nog goede tips voor leuke dames die er op dit moment rondlopen.
Ik hou van wat ouder (30 - 40), niet te slank maar mooie rondingen, minimaal c-cup, en bij voorkeur exotisch (Afrikaans, Zuid-Amerikaans, Aziatisch).
Is Sara(h) bijvoorbeeld op dit moment ook weer bij Sixens?
Alvast bedankt voor jullie tips en wellicht tot ziens deze week.
Groet Wiseguy
 
Laatst bewerkt:
Bezoek van vrijdag 11 februari 2022.
Aanwezig geweest van 10.00 tot 20.00. De verdere openingstijden onder voorbehoud.
Openingstijden tot en met donderdag 17 februari : 10.00 - 22.00
Openingstijden vanaf vrijdag 18 februari : 10.00 - 01.00 op vrijdagen en zaterdagen
10.00 - 23.00 op de overige dagen

Gezellige ambiance gedurende de ganse dag, dj vanaf 17.00, veel bekende beren en erg veel aanwezige dames met een aantal recent teruggekeerden die een aantal onder ons wel zullen kunnen bekoren zoals Duitse Jenny, Duitse Sophie, Emma, Lili, Nikki,…

Ondergetekende heeft zich totaal laten gaan door geen 3 maar 4 kamers te maken. Ter zijner verdediging kan hij wel aanhalen dat dit totaal te wijten was aan Lisa die er voor hem te fruitig uitzag om te kunnen wachten tot volgende vrijdag.
Toch maar best even uitkijken naar een buddy die hem kan behoeden voor dergelijke fratsen en daarbijbehorende financiële aderlatingen.
De kamers samengevat.
Kamer 1: Aisha: leuk, sympathiek en naturel op de felrode lipstick na: prima uurtje.
Kamer 2: Anna: nieuw en redelijk nieuw in het vak, 22 jaar, donkerblond, slank: gewoon goed uurtje. Ze spreekt naast uiteraard Roemeens enkel Spaans, hetgeen na even wennen toch nog redelijk vlot ging.
Kamer 3: Sophie: uiterlijk niet waar ik naar op zoek ben met haar vele tattoos, grote siliconen, bijgewerkte lippen en iets te groot voor mij. Ze kwam mij opzoeken en door de aangename conversatie en de uitstekende recensies op voor een uurtje naar kamer 16. Totaal geen spijt van en herhaling is zeker mogelijk.
Kamer 4: Lisa: prachtig lichaam, naturel en een leuke babbel. Uitstekend halfuurtje waarbij ze er geen enkele moeite mee had om deze vermoeide jongen nog naar een "knal"prestatie te brengen.

Vandaag onder meer de volgende dames gezien.
Roemeens: Alena, Alef, Aisha, Anja, Anna (nieuw), Alex, Ariana, Astrid, Carla, Christal, Christien, Claire, Corina, Elena, Emma (biltattoo), Erica, Gabriella, Lili, Lisa, Kristien, Larissa, Lizzie, Leila, Maria, Marie, Mickey, Paula, Jessy, Raisa, Mira (nieuw), Nicole, Nicoletta, Vivian,…
Bulgaars: Stacey, Melissa, Jasmin, Margerita, Dani, Sandra, Domenica, Nikki (B), Melanie, Maria,…
Overigen: Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), Sophie (D), Jenny (D), Vanessa (Hong), Magalena (D),…
 
Hallo heren,
Ik wil deze week ook weer eens naar Sixens gaan.
Hebben jullie nog goede tips voor leuke dames die er op dit moment rondlopen.
Ik hou van wat ouder (30 - 40), niet te slank maar mooie rondingen, minimaal c-cup, en bij voorkeur exotisch (Afrikaans, Zuid-Amerikaans, Aziatisch).
Is Sara(h) bijvoorbeeld op dit moment ook weer bij Sixens?
Alvast bedankt voor jullie tips en wellicht tot ziens deze week.
Groet Wiseguy
Iemand een goede tip voor een leuke dame deze week bij Sixens?
 
Iemand een goede tip voor een leuke dame deze week bij Sixens?
Dat zal moeilijk worden, want er zijn erg veel leuke dames in Sixsens!

Ik ben er gisteren geweest en ik had een goede ervaring met Jessy (RO). (Jammer dat ik gisteren wat minder in form was, ik ga zeker met haar herkansen). Ze biedt een ruim servicepakket zonder morren. Naar mijn smaak is ze één van de meest stijlvolle dames van Sixsens: mooi, naturel, vriendelijke uitstraling. Ze past wel maar deels in je beschrijving: niet te slank, eind 20. Ze heeft wel een B-cup en toont niet echt exotisch.

Misschien zou je ook voor Melanie (BUL) kunnen gaan. Haar service is ook erg goed. Ze past meer in je beschrijving: niet te slank, C-cup en ze ziet er een klein beetje Aziatisch uit (ze is Gypsy). Ze is nog erg jong (24), maar ze toont wel een stuk ouder en ernstiger. Te herkennen aan de paar rode lokken onderaan.
Ik dacht dat ze enkel tijdens de dagen do-zo werkt.

Als summum van de excotiek loopt er ook nog een Ethiopische rond. Ik schat haar 30-40, maar ik vind ze te mager.
 
Laatst bewerkt:
vandaag, zoals voorgenomen, naar Sixens geweest.
Mijn oproep voor tips mbt de dames heeft niet veel opgeleverd, vandaar mijn eigen plan getrokken.
Twee kamergangen gehad.
Een voldoende van een half uur, met de mooie maar, naar mij toe, wat afstandelijke Roemeense Sandra.
Een goede GFE van een uur met de vrouwelijke en spontane Duits/Marokkaanse Aliyah.
Daarnaast ruimschoots genoten van de wellness en de catering.
Er waren vandaag veel meer dames dan heren. M.n. de slanke Roemeense dames, met lang stijl zwart haar waren oververtegenwoordigd. Een aantal van hen leek gefrustreerd vanwege het gebrek aan interesse. Een enkeling was zelfs verbaal agressief, als je aangaf niet geïnteresseerd te zijn. Vervelend, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Verder heb ik weer een topdag gehad.
Buiten het bij binnenkomst meten van je lichaamstemperatuur en het verzoek je mondkapje bij je te hebben, verder helemaal geen last gehad van coronamaatregelen. Me verder wel op mijn gemak gevoeld.
 
vandaag, zoals voorgenomen, naar Sixens geweest.
Mijn oproep voor tips mbt de dames heeft niet veel opgeleverd, vandaar mijn eigen plan getrokken.
Twee kamergangen gehad.
Een voldoende van een half uur, met de mooie maar, naar mij toe, wat afstandelijke Roemeense Sandra.
Een goede GFE van een uur met de vrouwelijke en spontane Duits/Marokkaanse Aliyah.
Daarnaast ruimschoots genoten van de wellness en de catering.
Er waren vandaag veel meer dames dan heren. M.n. de slanke Roemeense dames, met lang stijl zwart haar waren oververtegenwoordigd. Een aantal van hen leek gefrustreerd vanwege het gebrek aan interesse. Een enkeling was zelfs verbaal agressief, als je aangaf niet geïnteresseerd te zijn. Vervelend, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Verder heb ik weer een topdag gehad.
Buiten het bij binnenkomst meten van je lichaamstemperatuur en het verzoek je mondkapje bij je te hebben, verder helemaal geen last gehad van coronamaatregelen. Me verder wel op mijn gemak gevoeld.
Beter meer meiden dan mannen ipv omgekeerd
In de Duitse sc blijken het gayclubs te zijn. Nummertje trek voor een sessie
 
Er waren vandaag veel meer dames dan heren. M.n. de slanke Roemeense dames, met lang stijl zwart haar waren oververtegenwoordigd. Een aantal van hen leek gefrustreerd vanwege het gebrek aan interesse. Een enkeling was zelfs verbaal agressief, als je aangaf niet geïnteresseerd te zijn. Vervelend, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Daar hebben Roemeense dames helaas wel vaker last van, en echt niet alleen in de SS hoor (voor ik dalijk de fanclub weer over me heen krijg)
Zal nu waarschijnlijk de Roemeentjes fanclub wel over me heen krijgen maar een onafhankelijke ho*renloper moet altijd de waarheid vertellen he ;)
 
Er waren vandaag veel meer dames dan heren. M.n. de slanke Roemeense dames, met lang stijl zwart haar waren oververtegenwoordigd. Een aantal van hen leek gefrustreerd vanwege het gebrek aan interesse. Een enkeling was zelfs verbaal agressief, als je aangaf niet geïnteresseerd te zijn. Vervelend, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Toch melding van gemaakt aan de balie? Agressie, zowel verbaal als fysiek is niet aanvaardbaar. De klanten die er zijn kunnen het ook niet helpen als ze weinig om handen hebben.
 
Vrijdag 18 februari 2022
- eerste dag terug open tot 01.00, zelf aanwezig geweest van 10.00 tot 20.00
- op de temperatuurmeting na bij binnenkomst, is er van corona gelukkig niets meer te merken
- avondeten vanaf 17.00
- dj vanaf 19.00, vooral de Bulgaarse maffia bracht er al snel en luidruchtig de sfeer in
- 3 prima kamers gemaakt : Ariana, Erica en Emma
- opgemerkte terugkeer : Roemeense Miruna na 4 jaar afwezigheid, ziet er nog steeds erg leuk uit
- ook onder meer Kinga, Lidia, Ramona en Valentina terug aanwezig:
Roemeens: Alena, Alef, Aisha, Anja, Anna, Alexa, Ariana, Astrid, Carla, Carmina, Christien, Diana, Elena, Emma (biltattoo), Erica, Gabriella, Jessy, Lili, Lisa, Larissa, Lidia, Lizzie, Leila, Mara, Maria, Marie, Mickey, Mira, Nicole, Nicoletta, Paula, Raissa, Sonja, Vivian, Miruna, Ramona, Valentina,…
Bulgaars: Melissa, Jasmin, Margerita, Sandra, Domenica, Nikki (B), Melanie, Maria, Victoria,…
Overigen: Kinga (P), Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), Sophie (D), Magdalena (D), Nathalie (Tsjechië),…
 
Ik was er ook die dag , we hebben samen even kunnen bijpraten . Ik had een date met Lidia en dit normaal van 12.00 tot 20.00 maar ben om 17.00 snel moeten vertrekken omdat ik melding kreeg dat de storm bij mij thuis aanzienlijke schade had gemaakt. Muur met zonnewering lag bij de geburen. Niet leuk. Op naar het volgend bezoek zou ik zeggen, maar dat zal in de zomer zijn . Beter weer hoop ik dan. 😎
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 25 februari 2022
Roemeens: Alena, Alef, Aisha, Anja, Anna, Alexa, Ariana, Carla, Claire, Christal, Christien, Cataleya, Emma (biltattoo), Erica, Gabriella, Irina, Jessy, Lisa, Larissa, Lizzie, Leila, Mara, Maria, Marie, Mickey, Miruna, Nela, Nicole, Nikki, Paula, Raissa, Sonja, Vivian, Valentina,…
Bulgaars: Melissa, Jasmin, Margerita, Sandra, Domenica, Nikki (B), Melanie, Maria, Victoria, Cathy (nieuw), Melanie, Nancy, Natacha, …
Overigen: Kinga (P), Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), Sophie (D), Magdalena (D), Nathalie (Tsjechië), Elisa ( Mold), Julia (Mold), Jenny (D), Natalia (Oekraïne),...
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 25 februari 2022
Roemeens: Alena, Alef, Aisha, Anja, Anna, Alexa, Ariana, Carla, Claire, Christal, Christien, Cataleya, Emma (biltattoo), Erica, Gabriella, Irina, Jessy, Lisa, Larissa, Lizzie, Leila, Mara, Maria, Marie, Mickey, Miruna, Nela, Nicole, Nikki, Paula, Raissa, Sonja, Vivian, Valentina,…
Bulgaars: Melissa, Jasmin, Margerita, Sandra, Domenica, Nikki (B), Melanie, Maria, Victoria, Cathy (nieuw), Melanie, Nancy, Natacha, …
Overigen: Kinga (P), Claudia (Sp?), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hong), Sophie (D), Magdalena (D), Nathalie (Tsjechië), Elisa ( Mold), Julia (Mold), Jenny (D), Natalia (Oekraïne),...
Welke Anna is dat? Anna van Erica?
 
Neen, het is een nieuwe Anna: 22 jaar, slank, nog nieuw in het vak en dus nog wat onervaren, donkerblond haar, 1.65m, spreekt enkel Roemeens en Spaans, in SS sinds 10 februari, zit steeds aan de hoge tafel achteraan rechts als van de Kino komt waar onder meer ook Elena, Mickey, Miruna…zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan