Zondag was ik in Sixsens. Het was niet heel druk, maar er werd wel veel gekamerd. Van vroeg in de middag tot na 21 uur waren er wachttijden. Gelukkig werden die niet extreem lang. De dag begon met veel zon. 's Middags was er een wolkbreuk die ook leidde tot een lekkage. Gelukkig bleven de gevolgen verder beperkt tot wat handdoeken op de vloer om het vocht op te nemen. En na al die regen scheen de zon weer. Ik was er samen met wat bekenden. 1 daarvan vond Denisa erg aantrekkelijk, nou ja, dat vonden we eigenlijk allemaal wel. Maar hij besloot ook met haar naar de kamer te gaan. Binnen een kwartier was hij terug: "ze deed helemaal niets". Vervolgens is hij met Aisha naar een jacuzzi kamer verdwenen en kwam pas 2 uur later terug, dus zij heeft zijn dag gered. Er waren nog meer bekende beren, dus er werd weer veel bijgepraat. Zelf had ik voor de eerste kamer mijn zinnen gezet op Lulu. Ik was al een tijdje niet meer met haar naar de kamer geweest en zij is deze week jarig, dus die zouden we dan ook meteen vieren. Zij stelde voor om Patricia mee te nemen. Het was haar verjaardag, dus dan kon Patricia mooi het werk doen… Nou ja, dat zei Lulu niet, maar dat maakte ik ervan. Uiteindelijk wilde Lulu toch ook mijn jonge heer als verjaardagscadeau, dus het werk werd alsnog eerlijk verdeeld en ik had een heel mooi uur met deze twee toppers. Voor mijn tweede kamer had ik eigenlijk Mariella gepland, maar zij was er niet. Ondertussen zaten Mimi en Carla Blond in mijn blikveld een hele tijd mooi te wezen. En mijn Duitse kennissen waren toe aan een kamer. Dus hen te snel af geweest, zodat ik met deze 2 beauty's de kamer op kon. En weer had ik een heel mooi uur! Na de wellness en het diner begon mijn massagepraktijk te draaien: Kassi, Mary en Amalia blond wilden allemaal een uitgebreide massage. Victoria wilde ook nog, maar vanwege mijn afspraak ging dat niet meer. En twee andere mannen ontfermden zich in de Kino ook nog over een dame. Daarna ben ik de kamer op gegaan met Melanie. Ze was wel veel later dan onze afspraak "het had iets langer geduurd". Ik was al aan het kijken naar andere dames. Met name Diamond heeft mijn interesse gewekt en ook nog een blonde voor mij onbekende dame. Maar de kamer met Melanie was achteraf de moeite van het wachten waard. Na een stomend uur sex waren we nog even aan het napraten en achteloos werd mijn jongeheer zodanig door haar aangeraakt dat we besloten een tweede ronde te doen. Klaarkomen lukte natuurlijk niet meer, maar het was wel weer super. Na anderhalf uur was ik behoorlijk gesloopt. Na de douche en de rit naar huis viel ik binnen 10 seconde in slaap nadat mijn hoofd mijn kussen raakte.