Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondag was ik in Sixsens. Het was niet heel druk, maar er werd wel veel gekamerd. Van vroeg in de middag tot na 21 uur waren er wachttijden. Gelukkig werden die niet extreem lang. De dag begon met veel zon. 's Middags was er een wolkbreuk die ook leidde tot een lekkage. Gelukkig bleven de gevolgen verder beperkt tot wat handdoeken op de vloer om het vocht op te nemen. En na al die regen scheen de zon weer. Ik was er samen met wat bekenden. 1 daarvan vond Denisa erg aantrekkelijk, nou ja, dat vonden we eigenlijk allemaal wel. Maar hij besloot ook met haar naar de kamer te gaan. Binnen een kwartier was hij terug: "ze deed helemaal niets". Vervolgens is hij met Aisha naar een jacuzzi kamer verdwenen en kwam pas 2 uur later terug, dus zij heeft zijn dag gered. Er waren nog meer bekende beren, dus er werd weer veel bijgepraat. Zelf had ik voor de eerste kamer mijn zinnen gezet op Lulu. Ik was al een tijdje niet meer met haar naar de kamer geweest en zij is deze week jarig, dus die zouden we dan ook meteen vieren. Zij stelde voor om Patricia mee te nemen. Het was haar verjaardag, dus dan kon Patricia mooi het werk doen… Nou ja, dat zei Lulu niet, maar dat maakte ik ervan. Uiteindelijk wilde Lulu toch ook mijn jonge heer als verjaardagscadeau, dus het werk werd alsnog eerlijk verdeeld en ik had een heel mooi uur met deze twee toppers. Voor mijn tweede kamer had ik eigenlijk Mariella gepland, maar zij was er niet. Ondertussen zaten Mimi en Carla Blond in mijn blikveld een hele tijd mooi te wezen. En mijn Duitse kennissen waren toe aan een kamer. Dus hen te snel af geweest, zodat ik met deze 2 beauty's de kamer op kon. En weer had ik een heel mooi uur! Na de wellness en het diner begon mijn massagepraktijk te draaien: Kassi, Mary en Amalia blond wilden allemaal een uitgebreide massage. Victoria wilde ook nog, maar vanwege mijn afspraak ging dat niet meer. En twee andere mannen ontfermden zich in de Kino ook nog over een dame. Daarna ben ik de kamer op gegaan met Melanie. Ze was wel veel later dan onze afspraak "het had iets langer geduurd". Ik was al aan het kijken naar andere dames. Met name Diamond heeft mijn interesse gewekt en ook nog een blonde voor mij onbekende dame. Maar de kamer met Melanie was achteraf de moeite van het wachten waard. Na een stomend uur sex waren we nog even aan het napraten en achteloos werd mijn jongeheer zodanig door haar aangeraakt dat we besloten een tweede ronde te doen. Klaarkomen lukte natuurlijk niet meer, maar het was wel weer super. Na anderhalf uur was ik behoorlijk gesloopt. Na de douche en de rit naar huis viel ik binnen 10 seconde in slaap nadat mijn hoofd mijn kussen raakte.

Gisteren voor de eerste keer naar Sixsens geweest. Enorm goed meegevallen, een heel leuke dag gehad.

Direct bij binnenkomen door een grote blonde dame, met flink opgespoten lippen en een stevige voorgevel aangesproken geweest. Ze trok me direct de darkroom in. Ik vond ze te veel pushen om direct een kamer te doen dus afgewezen. Ze is nog een keer of 3 langsgekomen en was heel plakkerig. Haar naam ben ik vergeten, iemand dat haar wel kent?

Na rustig rondgekeken te hebben en verschillende gesprekken met de knappe dames uiteindelijk gekozen voor de knappe Raissa, roemeense, kleine dame van 24j. Super goede ervaring! Raissa is een heel vriendelijke knappe dame en topservice.

Ik zou heel graag eens terug willen gaan op vrijdag of in het weekend. Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan. Nu was ik alleen en kan ik geen ervaringen uitwisselen. Het zou leuk zijn om wat tips te krijgen van de iets meer ervaren beren😊.

@Seppeeroxx Die blonde dame is waarschijnlijk Antonia (zou ook Isabella of Bianca kunnen zijn geweest, maar Antonia jaagt het meest van die 3).
Leuk dat je het goed hebt gehad met Raissa!
Als je graag wat vaste bezoekers ontmoet, dan kun je vrijdag aan een dame of aan de bar vragen naar Salsa. Zo noemen ze Bachatero. Hij is er ook soms op zondag. Op woensdag en zaterdag kun je vragen naar de "man van Gloria". Hij is actief op het Sixsens forum. Je kunt zaterdag ook vragen naar "de man die koekjes bakt" (dat ben ik). Maar ik ben er minder vaak dan de "man van Gloria". Je kunt ook een praatje aanknopen met willekeurige bezoekers aan tafel, aan de bar of in de jacuzzi. Want er zijn meer vaste bezoekers die niet schrijven dan wel. En die hebben ook zo hun ervaringen.

Vanmorgen net na binnenkomst Nancy tegen het lijf gelopen. Dan ben je echt een vogel voor de kat ☺️, dus veel vroeger dan gepland een 1ste kamergang gemaakt. Topervaring! Al het positieve dat over haar geschreven is klopt volledig. Ze vertelde me dat ze met vakantie gaat over een paar weken wanneer Natacha terug is uit vakantie. Na een lange middagpauze met Lilly naar de kamer geweest. Was de eerste keer met haar maar zeker niet de laatste. Wat een lekkere vrouw! Haar pijpkunsten zijn moeilijk te evenaren volgens mij. Mooi lichaam en je kan ook nog een goed gesprek met haar hebben 😉. De Lilly waarover ik het hier heb, is een slanke, zwarte dame. Ze komt uit Jamaica blijkbaar. Als ik het niet vergeet, maak ik later nog een recensie.
Het was vandaag een geslaagde hernieuwde kennismaking met Sixsens. Nu geen jaar meer wachten om nog eens langs te gaan 😎. Andere clubs zullen even moeten wachten nu.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan