Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Alice vandaag gezien, op de vertrouwde locatie waar ze voor zomer zaten. Ana heeft een eigen plek. Alice blijft een bijzondere verschijning. Ondanks dat haar Engels slecht is voel ik wel een klik en contact. Alles voelt natuurlijk. Ze blijft waarschijnlijk 2 maanden hier. Voor mij geen PSE maar een GFE.
Ik zwaaide nog naar je ??
 
Ah ja.. Die staat nog op mijn lijstje! Maar beide dames zijn dus.. Ok? :) ze had vorige volgens mij een centrale plek in Amsterdam.. Niet de makkelijkste locatie
 
@Omdatikhetlekkervind ja, klopt! 1 deur, 2 kamers. ;)

Ik zwaaide nog naar jou en @jatsee maar jullie zagen het niet. ;)

We kunnen wel stellen dat beide dames een drukke dag hebben gehad.

Vlak voordat ik vandaag bij Alice binnen stapte zag ik, toen ik mijn fiets wegzette, een man aan de overkant van de straat gefocussed naar het schermpje van zijn telefoon loeren, een beetje nerveus om zich heen kijken en naar 'de deur' lopen.

Die moet daar voor Ana zijn geweest, want 3 minuten later ging ik er binnen voor Alice.

Heb het vermoeden dat hij de douche heeft overgeslagen, want ik dacht nog: Straks kom ik hem tegen op de gang naar de douche....maar ik heb gelukkig niemand gezien.... :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien dan maar een groepsapp in telegram starten met de dames. Gisteren ook al tegelijk met Alice en Ana zitten appen. Alice sliep nog, dus met Ana een afspraak gemaakt. Toen we er niet uitkwamen met de tijd werd Alice wakker en Ana kreeg iemand anders op de lijn. Uiteindelijk toch bij Alice beland.
 
tina is weer in amsterdam



geen eigen draadje over haar gevonden.
maar was paar maanden terug bij haar geweest, voor een uur.
toen in GK , vroeg in de middag.
Ik was de eerste van de dag. Inderdaad een petite meid, klein en heerlijke kleine tieten.

sex is met volle passie, en veel is mogelijk bij haar.
na de eerste ronde gingen we douchen, door de communicatie had ik eigenlijk geen 2e ronde verwacht.

maar de douche was meer om even het zweet en al af te spoelen.
want werd vervolgens op bed gegooid.

goede inzet en ik ga haar eens weer bezoeken hehe
 
tina is weer in amsterdam



geen eigen draadje over haar gevonden.
maar was paar maanden terug bij haar geweest, voor een uur.
toen in GK , vroeg in de middag.
Ik was de eerste van de dag. Inderdaad een petite meid, klein en heerlijke kleine tieten.

sex is met volle passie, en veel is mogelijk bij haar.
na de eerste ronde gingen we douchen, door de communicatie had ik eigenlijk geen 2e ronde verwacht.

maar de douche was meer om even het zweet en al af te spoelen.
want werd vervolgens op bed gegooid.

goede inzet en ik ga haar eens weer bezoeken hehe
Fijn dat je het meldt. Wilde haar graag bezoeken destijds. Er is wel een draadje: https://www.girlsreview.nl/threads/tina-amsterdam.1671/
 
Terug
Bovenaan Onderaan