Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet mee eens. Mits het klopt betekent dat nieuw, vers, fris en daar hebben veel mannen nu eenmaal een zwak voor.

Alleen zetten sommige dames dat tijdens hun 2e, 3e of 4e bezoekje nu ook bij hun profiel.

Overigens zou ik graag een 'nieuwe dames' keuze-optie op de site van Kinky hebben waar profielen 1 of 2 weken in mochten staan en waar je naar kon doorklikken.
Dan kon je je favorieten via hun naam opzoeken en hoefde je niet eindeloos langs dames die je toch niet gaat boeken te scrollen op zoek naar nieuwe profielen.
 
Overigens zou ik graag een 'nieuwe dames' keuze-optie op de site van Kinky hebben waar profielen 1 of 2 weken in mochten staan en waar je naar kon doorklikken.
Dan kon je je favorieten via hun naam opzoeken en hoefde je niet eindeloos langs dames die je toch niet gaat boeken te scrollen op zoek naar nieuwe profielen.
En de optie om advertenties te kunnen verbergen. Ik scrol graag door de homepage zonder filters. En sommige advertenties waarvan ik weet dat ik die nooit zal bezoeken wil eigenlijk 'weg-swipen' zodat ik ze niet meer zie..
 
@wasdebeer Dat is hetzelfde meisje inderdaad! Iemand anders moet die tekst voor haar geschreven hebben, want zelf spreekt ze geen Nederlands. Ik denk dat het management van DS nog zo'n achterhaald idee heeft dat alle mannen niet van kleine borsten houden... ?
Eens. Ik heb juist liever vrouwen met kleinere en natuurlijke borsten. genoeg mannen die dat prefereren.
 
Ik wil er geen apart topic voor openen (want er zijn al te veel dubbele topics en het overzicht raakt kwijt), maar voor mij hoort bij slank/skinny en petite ook: heel kleine borsten. Het liefst hetgeen de meeste mannen 'plat' zouden noemen. Een type als Daisy van DS of Kaya van Dynamite.

Wie weet nog zulke jongedames met hoogstens AA/A'tjes in midden-Nederland (richting A'dam en Den Haag inbegrepen)?
 
Zeker Nina doen.
Super skinny (errug lekker) en mooie kleine AA... Wel opschieten is maandag weer weg... Net als Tina
Ana blijft als het goed is nog wel even dus die kan je later op je lijst zetten..
 
Allen hebben (overwegend) positieve recensies hier. Nina komt wel het dichts bij jouw beschrijving.
Dankjewel voor de tips! Ik denk zelf dat Ana het dichtst in de buurt komt, althans gezien haar borsten. Die zijn de kleinste van de vier, en komt het dichtst bij (bijna-)plat in de buurt.

Wat is de beste manier om Tina te contacteren? Bellen, whatsapp of berichtje via Kinky? Ik heb haar vroeg op de middag geappt vandaag maar nog niets terug gehoord. Anders morgen nog eens proberen?
 
Zeker Nina doen.
Super skinny (errug lekker) en mooie kleine AA... Wel opschieten is maandag weer weg... Net als Tina
Ana blijft als het goed is nog wel even dus die kan je later op je lijst zetten..
Tina is maandag weer 'weg'?! Hoezo, weg?

Lekker dan. Geen wonder dat ze geen antwoord geeft. Wilde haar aankomende week bezoeken. ? Waarom zijn ze dan ook steeds 'weg', zodat je er vlug, vlug bij moet zijn? "Limited time only"?

Nina doet niks voor mij. Superkort haar vind ik niks, en blond ook al niet. Ik vind haar te veel 'standaard' mooi, weet je wel, 'supermodel' mooi. Klinkt misschien raar, maar dat vind ik saai. Tina heeft juist zo'n girl next door look, dat vind ik het einde!
 
GK? Wat wil dat zeggen? Meeste raamdames uit Oost-Europa die ik heb gekend, bleven altijd een paar maanden, minstens, voordat ze weer 'terug' gingen. Een paar weken lijkt me zo kort; amper de moeite van het op en neer vliegen.
 
Haha, ga jij eens 120 x in 3 weken neuken met dames die je voor 80% vrij onaantrekkeliijk vindt.... ;)

Dan is 3 weken meer dan genoeg. ;)

Daarnaast kun je prima met 7.000€ terug vliegen op een vluchtje van 120€ hoor. :)

GK is een locatie-aanduiding in A'dam.
 
Een aantal van ons heeft de inzet van Tina meegemaakt. Tegen mij zei ze dat al die sessies zwaar werk voor haar is en ze na 10 dagen tegen haar limiet aanloopt. Wij zijn denk ik wel goede en vriendelijke klanten maar daarnaast loopt ze ook nog tegen lastige situaties op. En een dag vrij met museum bezoek is er niet bij.
 
Zie veel fotoshop, vooral bij Nina maar die lijkt wel echt Skinny. Op de Vulkan in Duisburg altijd wel wat te vinden maar laatste tijd minder aanbod met goede service. Als de looks belangrijk zijn is 30420 geen geld voor een type als Nina en dan met lang haar. Kort haar spreekt mij net als @Deug-genietje ook niet aan.

Goed bereikbaar en gewoon lekker is Janny die terecht eerder genoemd werd. Ze is niet de jongste maar een prima service. In Eindhoven tijdens de eerste lockdown Angelie bezocht die nu niet meer adverteert. Echte Skinny van ongeveer 38 jaar oud. Erg druk type maar pijpt goed en open minded. Locatie was niet echt praktisch en zou mooi zijn als ze weer in een club of zo zou ontvangen. Rest in Nederland toch vaak een normaal tot mollig postuur of onderdeel van het rondreizende circus.
 
Haha, ga jij eens 120 x in 3 weken neuken met dames die je voor 80% vrij onaantrekkeliijk vindt.... ;)

Dan is 3 weken meer dan genoeg. ;)

Daarnaast kun je prima met 7.000€ terug vliegen op een vluchtje van 120€ hoor. :)

GK is een locatie-aanduiding in A'dam.
Heeft een dame in de thuisontvangst in 3 weken 120 klanten? Dus 5 per dag? Ik betwijfel het ten zeerste!! Overigens gaat het niet om mij, ik hoef niet uit Oost-Europa te vliegen. Ik vraag me af waarom de raamdames veel langer blijven. Die tikken makkelijk 5 per dag af en nog wel meer. Maar goed, ik zal moeten afwachten tot Tina weer terug is, de ad is nu offline. Jammer, was anders een mooi verjaardagscadeautje geweest voor mezelf. ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan