Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dit dezelfde TIna als eerder in dit topic? Ze schrijft in de tekst dat dit de eerste keer in Amsterdam.

Edit: Via het 2395280 nummer kom ik bij de review uit die hier ook op het forum staat. Zal de tekst wel niet aangepast hebben.
 
Is dit dezelfde TIna als eerder in dit topic? Ze schrijft in de tekst dat dit de eerste keer in Amsterdam.

Edit: Via het 2395280 nummer kom ik bij de review uit die hier ook op het forum staat. Zal de tekst wel niet aangepast hebben.
Precies!
Er zijn kennelijk vaker dames welke herhaaldelijk "First time in the city" zijn.
Dat is dus net als de leeftijd en het cup maat niet zonder een schep zout te nemen.
 

9-9-2021: Petite ebony model Jessy - bij FREYA-HULST


  • DON 9-9: Petite ebony model Jessy - bij FREYA afbeelding 1
  • DON 9-9: Petite ebony model Jessy - bij FREYA afbeelding 2
  • DON 9-9: Petite ebony model Jessy - bij FREYA afbeelding 3
  • DON 9-9: Petite ebony model Jessy - bij FREYA afbeelding 4
  • DON 9-9: Petite ebony model Jessy - bij FREYA afbeelding 5
  • DON 9-9: Petite ebony model Jessy - bij FREYA afbeelding 6

Jessy 21


Leeftijd:22
Plaats:Hulst
Provincie:Zeeland
Website:http://www.sexyfreya.nl/nl

06 26629285

Maak bij uitzondering een keer reclame, want ik vind haar echt een plaatje.
Dus ik weet niet of ze lekker kan sexen, maar als het niet helemaal in Zeeland was, dan wist ik het wel.
Ik ben een paar maanden geleden bij deze dame geweest, omdat ik een keertje zin had in een knappe donkere dame, maar helaas..... de dame was best knap daar niet van, maar gebruikte overal glijmiddel bij en dat is echt vreselijk. Ik had spijt dat ik een uurtje geboekt had, maar goed op zich was ze heel aardig en deed alles wat ik vroeg, maar al met al geef ik de date een 4. Het spijt me!
 
Die borsten op d'r lijf, misselijke kwal.

Flikker toch op uit deze thread als je niet van dit lichaamstype houdt en de uiterlijkheden die daar natuurlijkerwijs bij huren.

Kunnen jullie weer mooi de reactie rapporteren ipv het getreiter.
Ik denk dat @RobertusHS zich afvraagt naar welke dame je refereert. Ik heb mezelf dat namelijk ook afgevraagd.
 
In dat geval bied ik mijn nederige excuses aan, Robert. In combinatie met de like van Spartacus, die geen kans onbenut laat vrouwen met kleine borsten af te kraken en daarmee te treiteren, interpreteerde ik jouw post als een sneer; zo van: "welke borsten, ze heeft er geen." Dit, omdat ik direct reageerde onder de post van PickleRick (die borsten bedoelde ik dus) en het mij daarom onnodig leek te vermelden wie ik bedoelde, aangezien dat mij zo duidelijk leek. Ik voer dit niet aan als excuus maar als uitleg voor mijn interpretatie van je vraag. Nogmaals, ik had niet zo uit m'n slof moeten schieten.
Bij mij vielen haar mooie billen op. Foto1
 
No problem ?? volgende x misschien idee om het bericht waar je op reageer te citeren.
In dat geval bied ik mijn nederige excuses aan, Robert. In combinatie met de like van Spartacus, die geen kans onbenut laat vrouwen met kleine borsten af te kraken en daarmee te treiteren, interpreteerde ik jouw post als een sneer; zo van: "welke borsten, ze heeft er geen." Dit, omdat ik direct reageerde onder de post van PickleRick (die borsten bedoelde ik dus) en het mij daarom onnodig leek te vermelden wie ik bedoelde, aangezien dat mij zo duidelijk leek. Ik voer dit niet aan als excuus maar als uitleg voor mijn interpretatie van je vraag. Nogmaals, ik had niet zo uit m'n slof moeten schieten.
 
Heb voor morgen een afspraak staan met Tina, kan al niet wachten. Ik zou eigenlijk eerst op bezoek gaan bij Alice maar aangezien ze nog wel even in NL ga ik toch eerst bij Tina langs voordat ze weer weg is. Uiteindelijk staan ze beide nog op mijn to-do lijst.
 
Heb voor morgen een afspraak staan met Tina, kan al niet wachten. Ik zou eigenlijk eerst op bezoek gaan bij Alice maar aangezien ze nog wel even in NL ga ik toch eerst bij Tina langs voordat ze weer weg is. Uiteindelijk staan ze beide nog op mijn to-do lijst.
Sinds een vorige bezoeker begon over haar mondgeur heb ik wat aarzeling ?
 
Sinds een vorige bezoeker begon over haar mondgeur heb ik wat aarzeling ?

Ik laat weten of ik er wat van gemerkt heb na mijn bezoek. Ik hoop het niet natuurlijk. Maar in haar reviews stond niks over een mondgeur toch?

Ze zei dat tongzoenen inbegrepen is, naast PZC, 69 en andere vormen van likken. Alleen CIM is 50 euro extra.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs bij Kiki geweest in Dynamite Privé. Superslanke prachtige Surinaamse schoonheid.
Ze zei zelf alleen in het weekend en specifiek vrijdagavond te werken.
Er zouden daar ook nog meer slanke petite dames werken.

 
Terug
Bovenaan Onderaan