Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft een dame in de thuisontvangst in 3 weken 120 klanten? Dus 5 per dag? Ik betwijfel het ten zeerste!! Overigens gaat het niet om mij, ik hoef niet uit Oost-Europa te vliegen. Ik vraag me af waarom de raamdames veel langer blijven. Die tikken makkelijk 5 per dag af en nog wel meer. Maar goed, ik zal moeten afwachten tot Tina weer terug is, de ad is nu offline. Jammer, was anders een mooi verjaardagscadeautje geweest voor mezelf. ?
5 per dag lijkt mij wel reëel....maar misschien zit ik er naast. Misschien zijn er ook dames die een goede dag draaien met 3-4 klanten en soms amper bezoers hebben, maar bij GK heb ik de indruk dat het een komen en gaan is en bij sommige andere thuis/hotel-dames zou het me verbazen als ze de 5 per dag niet halen.

En gefeliciteerd alvast!
 
Je hebt het overigens bij 120 klanten in 3 weken over minimaal 6 per dag. Namelijk 20 dagen * 6 = 120. De 21e dag rekenen we dan even als een halve dag voor komen en gaan. Ik vind 6 per dag wel veel hoor. Zeker 20 dagen achter elkaar zonder rust. Ook nog als er langere sessies tussen zitten dan 1 uur lijkt het me bijna niet te doen. Misschien in het weekend haalbaar, maar op bijvoorbeeld een maandag. Ik heb toch mijn sterke twijfels.

Als je dan gemiddeld € 100 als omzet hebt per klant, kom je na 3 weken uit op € 12.000 . Daar moeten natuurlijk nog reis en verblijfskosten vanaf en weet niet welke andere kosten voor andere personen die het mogelijk maken om hier te komen. Wat zou er dan uiteindelijk overblijven?
 
Laatst bewerkt:
Daarom had ik het over 7.000€ vs een vluchtje van 120€. Omdat er ook het eea vanaf moet.

Geen idee wat de exacte getallen zijn. Experts, laat u horen.

6 per dag zal heus niet voor iedere dvp weggelegd zijn, maar als iemand eenmaal populair is zie ik het zo gebeuren hoor....en in dat geval is 3 weken hier en weer weg een prima idee lijkt me.

De raam-dames wonen hier vaak en gaan alleen 1 of 2x per jaar naar hun thuisland op vakantie.

De thuisontvangst dames waar ik op doelde, reizen hier specifiek naar toe voor een korte periode of zijn op tour door wat Europese landen.
 
Zie veel fotoshop, vooral bij Nina maar die lijkt wel echt Skinny. Op de Vulkan in Duisburg altijd wel wat te vinden maar laatste tijd minder aanbod met goede service. Als de looks belangrijk zijn is 30420 geen geld voor een type als Nina en dan met lang haar. Kort haar spreekt mij net als @Deug-genietje ook niet aan.

Goed bereikbaar en gewoon lekker is Janny die terecht eerder genoemd werd. Ze is niet de jongste maar een prima service. In Eindhoven tijdens de eerste lockdown Angelie bezocht die nu niet meer adverteert. Echte Skinny van ongeveer 38 jaar oud. Erg druk type maar pijpt goed en open minded. Locatie was niet echt praktisch en zou mooi zijn als ze weer in een club of zo zou ontvangen. Rest in Nederland toch vaak een normaal tot mollig postuur of onderdeel van het rondreizende circus
 
Ik weet niet wat ik nou aan dat gezicht zie, maar iets klopt er niet. Is het de wagonlading make-up die het zo vervormt? Ik weet het niet. Vind het ook iets mannelijks hebben; misschien te harde features?
 
Mja, snap je. Maar kreeg een filmpje en die is wat meer "naturel" en daadwerkelijk skinny dame.

Anders dan anders zal ik maar zeggen ?
 
Kan je recensie niet vinden of ben ik gewoon ongeduldig? ?
 
deze ooit in Rotterdam bezocht, erg klein, jong, straks ding! Zit nu in A'dam

Tegenstrijdige berichten...
Wat was jouw ervaring?
 
ik ga af op de eerste foto van het profiel. Ik herken haar. Ik weet nog dat ik een review op Hookers had geschreven en daarna heelveel dm's kreeg... echter waren toen de foto's aangepast naar totaal andere chick. Nu herken ik hier dus de foto's waar ik een goede ervaring mee had...
 
Terug
Bovenaan Onderaan